R53 - BBX

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3116
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: R53 - BBX

Mesajde adrian » Lun Feb 12, 2018 8:51 am

Nu te grabi sa desfaci motorul.Daca testul de compresie este OK, si ai schimbat , bujii, fise si bobina, atunci este posibil sa ai un contact inperfect la iesirea din calculatorul motorului in cei doi conectori al lui.Desfaci mufele, folosesti putin spray de conatct de calitate si remufezi.Totodata faci aceeasi operatie si la conectorul de la bobina de inductie.Daca si dupa operatia asta apare eroarea, exista posibilitatea ca unul din driverele injectoarelor din interiorul calculatorului sa cedeze.Asta se rezolva doar cu schimbarea calculatorului motorului.Ca sa nu dai banii degeaba pe un calculator de motor si sa trebuiasca sa schimbi o groaza de module, sa codezi , daca ajungi la concluzia asta iti pot trimite eu ca sa testezi defectul un calculator de motor cu Immo off facut, adica masina va porni fara probleme cu el.Mergi cu el doua saptamani. Daca eroarea nu mai apare atunci iti trebuie un alt calculator de motor.Cumperi unul de la second si iti fac immo off pe el, si ai scapat de belea.
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper ,you're pretty damn close

Avatar utilizator
sej
Viteza 1
Mesaje: 57
Membru din: Vin Mar 13, 2015 4:49 pm

Re: R53 - BBX

Mesajde sej » Lun Feb 12, 2018 10:45 am

Doar ce am lasat-o la mecanic, vad ce spune si el daca tot am dus o... apoi fac ce mi-ati recomandat. mersi


Înapoi la “R53: Mini Cooper S (2002-2006)”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator