R53 - CT 07 MYM

marius_mxm
Viteza 1
Mesaje: 71
Membru din: Lun Mar 05, 2012 5:18 pm
Localitate: constanta
Contact:

Re: R53 - CT 07 MYM

Mesaj de marius_mxm » Joi Mar 08, 2012 7:15 pm

ms mult
Mini Cooper S/MB S500

Avatar utilizator
soferman
Viteza 4
Mesaje: 316
Membru din: Mie Iun 29, 2011 1:07 pm
Localitate: Bucuresti

Re: R53 - CT 07 MYM

Mesaj de soferman » Lun Mar 12, 2012 10:42 pm

Sa-l stapanesti cu placere.
Daca nu ma insel m-am interesat si eu de masina asta dar din pacate nu ma incadram in buget, daca are cutie automata si ai dat pe ea in jur de 11000 euro, cred ca asta este.
2005 - MINI COOPER - cutie automata
2007 - Mazda 6

marius_mxm
Viteza 1
Mesaje: 71
Membru din: Lun Mar 05, 2012 5:18 pm
Localitate: constanta
Contact:

Re: R53 - CT 07 MYM

Mesaj de marius_mxm » Mar Mar 13, 2012 12:18 pm

siguranta la pompa de benzina a fost:)
Mini Cooper S/MB S500

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3500
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: R53 - CT 07 MYM

Mesaj de adrian » Mar Mar 13, 2012 1:07 pm

Bine ca ai scapat asa usor,cu putin noroc nu cred sa mai ai probleme(desi o siguranta nu se arde degeaba,in 80% din cazuri piesa care este protejata de siguranta respectiva are ceva sau un inceput de sfarsit).Pentru adeptii" Do it your self",cea mai accesibila interfata de diagnoza este INPA K+dCan,valabila pentru toate modelele de Mini pana in 2008,costa cam 350 Ron pe Okazii.ro,si se instaleaza pe orice Laptop,
te scuteste de mers la service pentru o siguranta, de schimbat un senzor de pe motor,multe alte chestii interesante.(Merge si pe modele mai noi de 2008, dar nu cu toate optiunile,dar face diagnoza pe toate modulele si codarile respective),inclusiv service reset si brake fluid reset pe toate modelele.
Pentru pretentiosi interfata merge si cu softul GT1,fostul soft oficial BMW,dar are nevoie in acest caz de 20Gb alocati ,dar are si BMW-ETK(catalog piese0,BMW-TIS(informatii tehnice de service),BMW-DIS(diagnoza in detaliu)
Features
- read and delete errors
- adaptations
- driver programming
- applu coding
- and others...
Supports protocols:
1. Fast magistral D-CAN and PT-CAN (500 kbit/s)
2. Slow magistral K-CAN (100 kbit/s)
3. Standard BMW protocol (BMW OBD interface).
D-CAN for:
- E60, E61 od 03/2007
- E83 od 09/2006
- E81, E87 od 03/2007
- E90, E91, E92, E93 od 03/2007
- E70 (new model X5)
- E71 (X6)
- R56 (new model MINI)
PT-CAN, K-CAN - fully switchable speed of migistral CAN -
- Functioneaza cu GT1 si cu INPA
- DVD cu GT1 v57 si INPA
Cred ca am mai postat asta dar revin pentru cei interesati.
inpa 1.jpg
inpa 2.jpg
inpa 3.jpg
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

marius_mxm
Viteza 1
Mesaje: 71
Membru din: Lun Mar 05, 2012 5:18 pm
Localitate: constanta
Contact:

Re: R53 - CT 07 MYM

Mesaj de marius_mxm » Mar Mar 13, 2012 1:08 pm

habar nu am..oricum ms.
Mini Cooper S/MB S500

marius_mxm
Viteza 1
Mesaje: 71
Membru din: Lun Mar 05, 2012 5:18 pm
Localitate: constanta
Contact:

Re: R53 - CT 07 MYM

Mesaj de marius_mxm » Mar Mar 13, 2012 1:29 pm

am plecat cu ea de la service si iar mi a facut..:))
Mini Cooper S/MB S500

marius_mxm
Viteza 1
Mesaje: 71
Membru din: Lun Mar 05, 2012 5:18 pm
Localitate: constanta
Contact:

Re: R53 - CT 07 MYM

Mesaj de marius_mxm » Mar Mar 13, 2012 1:56 pm

cred ca e de la toba...plm
Mini Cooper S/MB S500

marius_mxm
Viteza 1
Mesaje: 71
Membru din: Lun Mar 05, 2012 5:18 pm
Localitate: constanta
Contact:

Re: R53 - CT 07 MYM

Mesaj de marius_mxm » Mar Mar 13, 2012 3:20 pm

sonda lambda e rupta..de acolo:))
Mini Cooper S/MB S500

Avatar utilizator
dogarel
Viteza 6
Mesaje: 993
Membru din: Joi Ian 28, 2010 9:37 am
Localitate: Constanta
Contact:

Re: R53 - CT 07 MYM

Mesaj de dogarel » Mar Mar 13, 2012 4:15 pm

Ti-a montat sonda la loc cu barosul!
Mini One R50 - 2005
VW Golf GTI - 2006
El Perro Loco http://dogarel.blogspot.com/

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3500
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: R53 - CT 07 MYM

Mesaj de adrian » Mar Mar 13, 2012 4:41 pm

De la sonda Lambda nu se opreste motorul, da doar eroare pe bord.
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

Scrie răspuns