Bine ca ai scapat asa usor,cu putin noroc nu cred sa mai ai probleme(desi o siguranta nu se arde degeaba,in 80% din cazuri piesa care este protejata de siguranta respectiva are ceva sau un inceput de sfarsit).Pentru adeptii" Do it your self",cea mai accesibila interfata de diagnoza este INPA K+dCan,valabila pentru toate modelele de Mini pana in 2008,costa cam 350 Ron pe Okazii.ro,si se instaleaza pe orice Laptop,
te scuteste de mers la service pentru o siguranta, de schimbat un senzor de pe motor,multe alte chestii interesante.(Merge si pe modele mai noi de 2008, dar nu cu toate optiunile,dar face diagnoza pe toate modulele si codarile respective),inclusiv service reset si brake fluid reset pe toate modelele.
Pentru pretentiosi interfata merge si cu softul GT1,fostul soft oficial BMW,dar are nevoie in acest caz de 20Gb alocati ,dar are si BMW-ETK(catalog piese0,BMW-TIS(informatii tehnice de service),BMW-DIS(diagnoza in detaliu)
Features
- read and delete errors
- adaptations
- driver programming
- applu coding
- and others...
Supports protocols:
1. Fast magistral D-CAN and PT-CAN (500 kbit/s)
2. Slow magistral K-CAN (100 kbit/s)
3. Standard BMW protocol (BMW OBD interface).
D-CAN for:
- E60, E61 od 03/2007
- E83 od 09/2006
- E81, E87 od 03/2007
- E90, E91, E92, E93 od 03/2007
- E70 (new model X5)
- E71 (X6)
- R56 (new model MINI)
PT-CAN, K-CAN - fully switchable speed of migistral CAN -
- Functioneaza cu GT1 si cu INPA
- DVD cu GT1 v57 si INPA
Cred ca am mai postat asta dar revin pentru cei interesati.