MiNi CooPER R53 BV 87 DRV

Scrie răspuns
razvi_dinu
Viteza 1
Mesaje: 69
Membru din: Lun Mar 19, 2012 2:52 pm
Localitate: brasov

Re: MiNi CooPER R53 BV 87 DRV

Mesaj de razvi_dinu »

Multumesc!
Am gasit pe 4tuning shop Kit fulie JHR 15% sau 17% + curea - 170 euro.
Este k?nu am auzit de marca asta asa ca incep cu iar cu intrebari.
razvi_dinu
Viteza 1
Mesaje: 69
Membru din: Lun Mar 19, 2012 2:52 pm
Localitate: brasov

Re: MiNi CooPER R53 BV 87 DRV

Mesaj de razvi_dinu »

Nimeni nimic?
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: MiNi CooPER R53 BV 87 DRV

Mesaj de adrian »

razvi_dinu scrie:Nimeni nimic?
Cred ca fulia si cureaua ar fi bine sa la iei de la o firma cunoscuta.se pare ca-ti trebuie si o modificare la soft.M-am uitat pe softul de la R53 si sunt 2 mape "eficienta volumetrica'.Sigur trebuie sa se umble la cateva valori.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: MiNi CooPER R53 BV 87 DRV

Mesaj de cristi o'RAL »

vali iovi avea kitul, nu stiu daca l-a mai pus pe masina, intre timp a vandut-o, poate a ramas cu el.
pune-i o intrebare
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
razvi_dinu
Viteza 1
Mesaje: 69
Membru din: Lun Mar 19, 2012 2:52 pm
Localitate: brasov

Re: MiNi CooPER R53 BV 87 DRV

Mesaj de razvi_dinu »

am gasit pe M7 fulie de 16%.stiu ca cea de 15% este destul de safe iar cea de 17% deja cu riscuri mai mari .a incercat cineva de 16%?ce imi recomandati?
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: MiNi CooPER R53 BV 87 DRV

Mesaj de adrian »

Un raspuns de-al meu mai vechi pe scurt.Probabil ca este safe si cu 16%.Dar mai retine inca ceva-you need horse power to make horse power, deci faci cu modificari de hard si soft 25 CP,dar compresorul consuma 10CP, ramai efectiv cu 15CP pentru care consumi benzina cat pentru 25 CP din regimul de varf al consumului, sau mai exact consumul in regim de varf creste cu 2-2,8/100km pentru un castig de 15CP.Pentru compresoarele supraturate(gen JCW) se folosesc alte lagare decat cele stock.Mai am un sfat, cand iei kitul comanda o curea de rezerva, sa nu stai sa astepti cine stie cat dupa o curea care nu este in lista de piese de la Mini.
Asta de mai jos este de la americani,tatii si mamele compresoarelor Eaton.La ei chiar si acum nu conteaza consumul prea mult si motoarele lor de cilindree mare nu lucreaza la turatiile unui R53.Un fierastrau Stihl merge lejer la 10.000rot/min,Mini Cooper este limitat electronic la 6420rot.min.
Rasounsul a fost "pe lung" din pacate.



Supercharger Redline
After discussions with several different engineers at several different manufacturers, the redline of the supercharger is in the neighbor hood of 17,200 RPM - depending on which one you talk with. More than 15% at a redline of 7200 RPM on the motor will put you right at that. Using 15% keeps it at roughly 17,100 RPM (again depending on who you talk with). This could be avoided by limiting the motor RPM, but because the horspower curve does not peak below redline, this would also limit your overall output.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: MiNi CooPER R53 BV 87 DRV

Mesaj de cristi o'RAL »

stihl e in 2 timpi, motoarele in 2 timpi se folosesc special la aplicatii care necesita turatii mari, ca si motocicletele de cross, compenseaza cuplul prin turatie, asa cum spune io's in semnatura (cu alte cuvinte) :P
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: MiNi CooPER R53 BV 87 DRV

Mesaj de adrian »

cristi o'RAL scrie:stihl e in 2 timpi, motoarele in 2 timpi se folosesc special la aplicatii care necesita turatii mari, ca si motocicletele de cross, compenseaza cuplul prin turatie, asa cum spune io's in semnatura (cu alte cuvinte) :P
Perfecta dreptate Cristi, ma refeream la faptul ca la cilindree mica ai pistonul usor si poti sa obtii turatii mari fara sa soliciti piesele in miscare,pistonul mare are si moment de inertie mare si fortele cresc exponential cu cresterea masei pistonului,un Lincoln Continental are piston de 90,2mm diametru ,pe cand Mini are 77mm diametru.La motoare in 2 timpi nu ai distributie, supape,ax cu came,tacheti,culbutori,este clar ca motorul are mai putine piese in miscare,deci turatii cat mai mari.
Mi-am facut ucenicia pe Wartburg 312(frumoasa masina),auxiliar de buldozer S1500 montat pe barca,Jawa, MZ si motoreta Carpati.Cand a aparut Mobra,tata a vandut Wartburgul si am trecut la Dacia-deja jucam in alta liga.
Asa arata Warbi:
wartburg-312-1-limousine-.jpg
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: MiNi CooPER R53 BV 87 DRV

Mesaj de cristi o'RAL »

daca tot am luat-o pe aratura, aproape de 1600-le de la MINI e un 1300cc in 4 timpi de la suzuki, gsx-r ... 13.000rpm
e adevarat ca piesele sunt putin mai mici :P

pana una alta, apropo de fulie, eu unul n-as mai face astfel de modificari la masini daca nu particip regulat la curse, unde sa se vada diferenta aia de 15cp.
asa... in regim de mers normal, unde ar folosi? sa ma dau cu unii la stop?! n-are rost...
am vazut-o pe aurora in trafic cu cooper-ul ei simplu! abia am reusit s-o prind dupa vreo 2 stopuri! n-avea nici o importanta superchipsul meu... cat o fi din el.

deci, scopul si durata? te duci la drag?
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: MiNi CooPER R53 BV 87 DRV

Mesaj de adrian »

Tot pe aratura-e toamna-Aurora are talpa de Schumacher,am vazut pe Transalpina.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Scrie răspuns