MiNi CooPER R53 BV 87 DRV
-
- Viteza 1
- Mesaje: 69
- Membru din: Lun Mar 19, 2012 2:52 pm
- Localitate: brasov
Re: MiNi CooPER R53 BV 87 DRV
Multumesc!
Am gasit pe 4tuning shop Kit fulie JHR 15% sau 17% + curea - 170 euro.
Este k?nu am auzit de marca asta asa ca incep cu iar cu intrebari.
Am gasit pe 4tuning shop Kit fulie JHR 15% sau 17% + curea - 170 euro.
Este k?nu am auzit de marca asta asa ca incep cu iar cu intrebari.
-
- Viteza 1
- Mesaje: 69
- Membru din: Lun Mar 19, 2012 2:52 pm
- Localitate: brasov
Re: MiNi CooPER R53 BV 87 DRV
Nimeni nimic?
Re: MiNi CooPER R53 BV 87 DRV
Cred ca fulia si cureaua ar fi bine sa la iei de la o firma cunoscuta.se pare ca-ti trebuie si o modificare la soft.M-am uitat pe softul de la R53 si sunt 2 mape "eficienta volumetrica'.Sigur trebuie sa se umble la cateva valori.razvi_dinu scrie:Nimeni nimic?
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: MiNi CooPER R53 BV 87 DRV
vali iovi avea kitul, nu stiu daca l-a mai pus pe masina, intre timp a vandut-o, poate a ramas cu el.
pune-i o intrebare
pune-i o intrebare
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
-
- Viteza 1
- Mesaje: 69
- Membru din: Lun Mar 19, 2012 2:52 pm
- Localitate: brasov
Re: MiNi CooPER R53 BV 87 DRV
am gasit pe M7 fulie de 16%.stiu ca cea de 15% este destul de safe iar cea de 17% deja cu riscuri mai mari .a incercat cineva de 16%?ce imi recomandati?
Re: MiNi CooPER R53 BV 87 DRV
Un raspuns de-al meu mai vechi pe scurt.Probabil ca este safe si cu 16%.Dar mai retine inca ceva-you need horse power to make horse power, deci faci cu modificari de hard si soft 25 CP,dar compresorul consuma 10CP, ramai efectiv cu 15CP pentru care consumi benzina cat pentru 25 CP din regimul de varf al consumului, sau mai exact consumul in regim de varf creste cu 2-2,8/100km pentru un castig de 15CP.Pentru compresoarele supraturate(gen JCW) se folosesc alte lagare decat cele stock.Mai am un sfat, cand iei kitul comanda o curea de rezerva, sa nu stai sa astepti cine stie cat dupa o curea care nu este in lista de piese de la Mini.
Asta de mai jos este de la americani,tatii si mamele compresoarelor Eaton.La ei chiar si acum nu conteaza consumul prea mult si motoarele lor de cilindree mare nu lucreaza la turatiile unui R53.Un fierastrau Stihl merge lejer la 10.000rot/min,Mini Cooper este limitat electronic la 6420rot.min.
Rasounsul a fost "pe lung" din pacate.
Supercharger Redline
After discussions with several different engineers at several different manufacturers, the redline of the supercharger is in the neighbor hood of 17,200 RPM - depending on which one you talk with. More than 15% at a redline of 7200 RPM on the motor will put you right at that. Using 15% keeps it at roughly 17,100 RPM (again depending on who you talk with). This could be avoided by limiting the motor RPM, but because the horspower curve does not peak below redline, this would also limit your overall output.
Asta de mai jos este de la americani,tatii si mamele compresoarelor Eaton.La ei chiar si acum nu conteaza consumul prea mult si motoarele lor de cilindree mare nu lucreaza la turatiile unui R53.Un fierastrau Stihl merge lejer la 10.000rot/min,Mini Cooper este limitat electronic la 6420rot.min.
Rasounsul a fost "pe lung" din pacate.
Supercharger Redline
After discussions with several different engineers at several different manufacturers, the redline of the supercharger is in the neighbor hood of 17,200 RPM - depending on which one you talk with. More than 15% at a redline of 7200 RPM on the motor will put you right at that. Using 15% keeps it at roughly 17,100 RPM (again depending on who you talk with). This could be avoided by limiting the motor RPM, but because the horspower curve does not peak below redline, this would also limit your overall output.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: MiNi CooPER R53 BV 87 DRV
stihl e in 2 timpi, motoarele in 2 timpi se folosesc special la aplicatii care necesita turatii mari, ca si motocicletele de cross, compenseaza cuplul prin turatie, asa cum spune io's in semnatura (cu alte cuvinte)
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: MiNi CooPER R53 BV 87 DRV
Perfecta dreptate Cristi, ma refeream la faptul ca la cilindree mica ai pistonul usor si poti sa obtii turatii mari fara sa soliciti piesele in miscare,pistonul mare are si moment de inertie mare si fortele cresc exponential cu cresterea masei pistonului,un Lincoln Continental are piston de 90,2mm diametru ,pe cand Mini are 77mm diametru.La motoare in 2 timpi nu ai distributie, supape,ax cu came,tacheti,culbutori,este clar ca motorul are mai putine piese in miscare,deci turatii cat mai mari.cristi o'RAL scrie:stihl e in 2 timpi, motoarele in 2 timpi se folosesc special la aplicatii care necesita turatii mari, ca si motocicletele de cross, compenseaza cuplul prin turatie, asa cum spune io's in semnatura (cu alte cuvinte)
Mi-am facut ucenicia pe Wartburg 312(frumoasa masina),auxiliar de buldozer S1500 montat pe barca,Jawa, MZ si motoreta Carpati.Cand a aparut Mobra,tata a vandut Wartburgul si am trecut la Dacia-deja jucam in alta liga.
Asa arata Warbi:
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: MiNi CooPER R53 BV 87 DRV
daca tot am luat-o pe aratura, aproape de 1600-le de la MINI e un 1300cc in 4 timpi de la suzuki, gsx-r ... 13.000rpm
e adevarat ca piesele sunt putin mai mici
pana una alta, apropo de fulie, eu unul n-as mai face astfel de modificari la masini daca nu particip regulat la curse, unde sa se vada diferenta aia de 15cp.
asa... in regim de mers normal, unde ar folosi? sa ma dau cu unii la stop?! n-are rost...
am vazut-o pe aurora in trafic cu cooper-ul ei simplu! abia am reusit s-o prind dupa vreo 2 stopuri! n-avea nici o importanta superchipsul meu... cat o fi din el.
deci, scopul si durata? te duci la drag?
e adevarat ca piesele sunt putin mai mici
pana una alta, apropo de fulie, eu unul n-as mai face astfel de modificari la masini daca nu particip regulat la curse, unde sa se vada diferenta aia de 15cp.
asa... in regim de mers normal, unde ar folosi? sa ma dau cu unii la stop?! n-are rost...
am vazut-o pe aurora in trafic cu cooper-ul ei simplu! abia am reusit s-o prind dupa vreo 2 stopuri! n-avea nici o importanta superchipsul meu... cat o fi din el.
deci, scopul si durata? te duci la drag?
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: MiNi CooPER R53 BV 87 DRV
Tot pe aratura-e toamna-Aurora are talpa de Schumacher,am vazut pe Transalpina.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power