Mini(R53) cooper S 2003

Scrie răspuns
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Mini(R53) cooper S 2003

Mesaj de cristi o'RAL »

Eu am vazut ceva asemanator prin orientul mijlociu :P
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Mini(R53) cooper S 2003

Mesaj de adrian »

cristi o'RAL scrie:Eu am vazut ceva asemanator prin orientul mijlociu :P
Aha, deci tu esti autorul atrocitatilor,vezi ca astia au mana lunga,ajung usor la Miciurin. :lol: :lol: :lol:
drona.jpg
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
m.c.s.
Viteza 3
Mesaje: 214
Membru din: Lun Aug 20, 2012 9:59 pm

Re: Mini(R53) cooper S 2003

Mesaj de m.c.s. »

saracii oameni....
Adrian s-a dus de tot acum nu mai porneste fara sa aapara eml si chkengine! am facut comanda de clapeta noua dar inca nu a venit
ca la nebuni...
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Mini(R53) cooper S 2003

Mesaj de adrian »

Daca venea o setam duminica,daca vrei ramane pe vineri cand vin de la Mures.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
m.c.s.
Viteza 3
Mesaje: 214
Membru din: Lun Aug 20, 2012 9:59 pm

Re: Mini(R53) cooper S 2003

Mesaj de m.c.s. »

pai te anunt in functie de piesa!
Multam!
m.c.s.
Viteza 3
Mesaje: 214
Membru din: Lun Aug 20, 2012 9:59 pm

Re: Mini(R53) cooper S 2003

Mesaj de m.c.s. »

cred ca s-a reparat(cred)
am fost la un electrician si mi-a lipit mufa de pe clapeta ca nu facea contact bine
acum astept o saptamana sa vad daca mai face asa si in caz contrar va insotesc la MMD!

Multumesc Adrian , softul se simte acum , poate mai facem o varianta

YUPYYYYYYYYYY pentru Adrian
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Mini(R53) cooper S 2003

Mesaj de adrian »

m.c.s. scrie:cred ca s-a reparat(cred)
am fost la un electrician si mi-a lipit mufa de pe clapeta ca nu facea contact bine
acum astept o saptamana sa vad daca mai face asa si in caz contrar va insotesc la MMD!

Multumesc Adrian , softul se simte acum , poate mai facem o varianta

YUPYYYYYYYYYY pentru Adrian
Probabil ca in cea mai buna varianta o sa ai in jur de 190-193 HP.Cam asta se pare ca este maxim fara alte modificari de hardware(injectoare,evacuare, admisie,etc.)doar cu fulie 17% si resoftare.
Doar fulie fara resoftare castigul de putere este foarte mic, doar ceva aer in plus ,dar fara injectie de benzina in plus , fara corectii de avans, fara corectii de sonda Lambda,etc.Dezavantajul la fulia micsorata este ca absoarbe putere din motor mai mult decat fulia originala,dar nu este ca la Mercedes SLR sa traga 43HP din motor, trage probabil 6 sau 7HP.
Probabil ca ar trebui totusi facuta din nou adaptarea la clapeta de acceleratie, acum lucreaza in pozitia corecta dupa reparatie.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
m.c.s.
Viteza 3
Mesaje: 214
Membru din: Lun Aug 20, 2012 9:59 pm

Re: Mini(R53) cooper S 2003

Mesaj de m.c.s. »

Daca mai ai timp , cand mai ajungi prin zona , poate facem asta iar.
Multumesc mult de tot
m.c.s.
Viteza 3
Mesaje: 214
Membru din: Lun Aug 20, 2012 9:59 pm

Re: Mini(R53) cooper S 2003

Mesaj de m.c.s. »

adrian scrie:
m.c.s. scrie:cred ca s-a reparat(cred)
am fost la un electrician si mi-a lipit mufa de pe clapeta ca nu facea contact bine
acum astept o saptamana sa vad daca mai face asa si in caz contrar va insotesc la MMD!

Multumesc Adrian , softul se simte acum , poate mai facem o varianta

YUPYYYYYYYYYY pentru Adrian
Probabil ca in cea mai buna varianta o sa ai in jur de 190-193 HP.Cam asta se pare ca este maxim fara alte modificari de hardware(injectoare,evacuare, admisie,etc.)doar cu fulie 17% si resoftare.
Doar fulie fara resoftare castigul de putere este foarte mic, doar ceva aer in plus ,dar fara injectie de benzina in plus , fara corectii de avans, fara corectii de sonda Lambda,etc.Dezavantajul la fulia micsorata este ca absoarbe putere din motor mai mult decat fulia originala,dar nu este ca la Mercedes SLR sa traga 43HP din motor, trage probabil 6 sau 7HP.
Probabil ca ar trebui totusi facuta din nou adaptarea la clapeta de acceleratie, acum lucreaza in pozitia corecta dupa reparatie.

Pai daca ai timp cand mai treci pe aici poate adaptam clapeta asta ca eu de unu` singur habar nu am sincer sa-ti zic
Si poate in timpo vvine si o admisie+injectoare 450
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Mini(R53) cooper S 2003

Mesaj de adrian »

Duminica asta trec prin Bucuresti,aprox. ora 17-17:30.Putem s-o facem.Ai nr. meu de telefon.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Scrie răspuns