Mini(R53) cooper S 2003

Scrie răspuns
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7254
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Mini(R53) cooper S 2003

Mesaj de cristi o'RAL » Vin Mai 24, 2013 8:02 am

Eu am vazut ceva asemanator prin orientul mijlociu :P
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3353
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Mini(R53) cooper S 2003

Mesaj de adrian » Vin Mai 24, 2013 8:52 am

cristi o'RAL scrie:Eu am vazut ceva asemanator prin orientul mijlociu :P
Aha, deci tu esti autorul atrocitatilor,vezi ca astia au mana lunga,ajung usor la Miciurin. :lol: :lol: :lol:
drona.jpg
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

m.c.s.
Viteza 3
Mesaje: 214
Membru din: Lun Aug 20, 2012 9:59 pm

Re: Mini(R53) cooper S 2003

Mesaj de m.c.s. » Vin Mai 24, 2013 5:11 pm

saracii oameni....
Adrian s-a dus de tot acum nu mai porneste fara sa aapara eml si chkengine! am facut comanda de clapeta noua dar inca nu a venit
ca la nebuni...

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3353
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Mini(R53) cooper S 2003

Mesaj de adrian » Vin Mai 24, 2013 5:41 pm

Daca venea o setam duminica,daca vrei ramane pe vineri cand vin de la Mures.
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

m.c.s.
Viteza 3
Mesaje: 214
Membru din: Lun Aug 20, 2012 9:59 pm

Re: Mini(R53) cooper S 2003

Mesaj de m.c.s. » Vin Mai 24, 2013 7:54 pm

pai te anunt in functie de piesa!
Multam!

m.c.s.
Viteza 3
Mesaje: 214
Membru din: Lun Aug 20, 2012 9:59 pm

Re: Mini(R53) cooper S 2003

Mesaj de m.c.s. » Mie Iun 05, 2013 7:07 pm

cred ca s-a reparat(cred)
am fost la un electrician si mi-a lipit mufa de pe clapeta ca nu facea contact bine
acum astept o saptamana sa vad daca mai face asa si in caz contrar va insotesc la MMD!

Multumesc Adrian , softul se simte acum , poate mai facem o varianta

YUPYYYYYYYYYY pentru Adrian

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3353
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Mini(R53) cooper S 2003

Mesaj de adrian » Mie Iun 05, 2013 9:51 pm

m.c.s. scrie:cred ca s-a reparat(cred)
am fost la un electrician si mi-a lipit mufa de pe clapeta ca nu facea contact bine
acum astept o saptamana sa vad daca mai face asa si in caz contrar va insotesc la MMD!

Multumesc Adrian , softul se simte acum , poate mai facem o varianta

YUPYYYYYYYYYY pentru Adrian
Probabil ca in cea mai buna varianta o sa ai in jur de 190-193 HP.Cam asta se pare ca este maxim fara alte modificari de hardware(injectoare,evacuare, admisie,etc.)doar cu fulie 17% si resoftare.
Doar fulie fara resoftare castigul de putere este foarte mic, doar ceva aer in plus ,dar fara injectie de benzina in plus , fara corectii de avans, fara corectii de sonda Lambda,etc.Dezavantajul la fulia micsorata este ca absoarbe putere din motor mai mult decat fulia originala,dar nu este ca la Mercedes SLR sa traga 43HP din motor, trage probabil 6 sau 7HP.
Probabil ca ar trebui totusi facuta din nou adaptarea la clapeta de acceleratie, acum lucreaza in pozitia corecta dupa reparatie.
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

m.c.s.
Viteza 3
Mesaje: 214
Membru din: Lun Aug 20, 2012 9:59 pm

Re: Mini(R53) cooper S 2003

Mesaj de m.c.s. » Joi Iun 06, 2013 5:44 am

Daca mai ai timp , cand mai ajungi prin zona , poate facem asta iar.
Multumesc mult de tot

m.c.s.
Viteza 3
Mesaje: 214
Membru din: Lun Aug 20, 2012 9:59 pm

Re: Mini(R53) cooper S 2003

Mesaj de m.c.s. » Sâm Iul 06, 2013 6:23 am

adrian scrie:
m.c.s. scrie:cred ca s-a reparat(cred)
am fost la un electrician si mi-a lipit mufa de pe clapeta ca nu facea contact bine
acum astept o saptamana sa vad daca mai face asa si in caz contrar va insotesc la MMD!

Multumesc Adrian , softul se simte acum , poate mai facem o varianta

YUPYYYYYYYYYY pentru Adrian
Probabil ca in cea mai buna varianta o sa ai in jur de 190-193 HP.Cam asta se pare ca este maxim fara alte modificari de hardware(injectoare,evacuare, admisie,etc.)doar cu fulie 17% si resoftare.
Doar fulie fara resoftare castigul de putere este foarte mic, doar ceva aer in plus ,dar fara injectie de benzina in plus , fara corectii de avans, fara corectii de sonda Lambda,etc.Dezavantajul la fulia micsorata este ca absoarbe putere din motor mai mult decat fulia originala,dar nu este ca la Mercedes SLR sa traga 43HP din motor, trage probabil 6 sau 7HP.
Probabil ca ar trebui totusi facuta din nou adaptarea la clapeta de acceleratie, acum lucreaza in pozitia corecta dupa reparatie.

Pai daca ai timp cand mai treci pe aici poate adaptam clapeta asta ca eu de unu` singur habar nu am sincer sa-ti zic
Si poate in timpo vvine si o admisie+injectoare 450

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3353
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Mini(R53) cooper S 2003

Mesaj de adrian » Sâm Iul 06, 2013 7:43 am

Duminica asta trec prin Bucuresti,aprox. ora 17-17:30.Putem s-o facem.Ai nr. meu de telefon.
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

Scrie răspuns