Mini Cooper S R53 2006 BV
Re: Mini Cooper S R53 2006 BV
eu am verificat si am observat ca sub cheder era un soi de vaselina, prin ormare in partea stanga nu am observat decat doua puncte ff mici de rugina, in partea dreapta insa am gasit aproximativ cinci centimetri de rugina destul de bine evoluata in partea de sus.
Multam pentru avertisment, am sa curat cat pot si am sa dau cu vaselina in spreanta ca apa nu va mai poposi pe acolo.
Multam pentru avertisment, am sa curat cat pot si am sa dau cu vaselina in spreanta ca apa nu va mai poposi pe acolo.
2005 - MINI COOPER - cutie automata
2007 - Mazda 6
2007 - Mazda 6
Re: Mini Cooper S R53 2006 BV
Eu nu am , am mai scris asta, si probabil nu sunt singurul.De altfel nu cred ca toti care au citit postul tau s-au apucat sa-si desfaca chedererele.Multi vad in masina lor ceea ce nemtii numesc foarte exact prin cuvantul "nutzfahrzeug"-un mijloc de transport care le satisface cerintele de zi cu zi si nimic mai mult-deci nu le pasa prea mult de niste rugina pe la praguri.Specter scrie:chiar nimeni nu are problemele mele ...?
Ultima oară modificat Dum Oct 21, 2012 10:43 pm de către adrian, modificat 1 dată în total.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Mini Cooper S R53 2006 BV
adrian scrie:De altfel nu cred ca toti care au citit postul tau s-au apucat sa-si desfaca chedererele..Specter scrie:chiar nimeni nu are problemele mele ...?
cooorect!
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
ACS C30 - gone
D22 for sale https://www.olx.ro/oferta/nissan-np300- ... cbr5b.html
Chevy Colorado V6 LT
ACS C30 - gone
D22 for sale https://www.olx.ro/oferta/nissan-np300- ... cbr5b.html
Chevy Colorado V6 LT
Re: Mini Cooper S R53 2006 BV
Eu nu consider mini-ul un mijloc de transport si atat ...
Credeam ca pe un site dedicat unei marci unde nu intri doar sa socializezi (ptr asta exista facebook sau altele) se pot imparatasi atat probleme cat si rezolvarea lor iar masinile detinute sunt ceva mai speciale fiind de nisa deci nu pentru oricine...suntem aici si pentru solutii si rezolvari...tutoriale si intruniri iar tot ce leaga asta este pasiunea ptr acest "nutzfahrzeuf"?
Deci oamenii de pe acest site cred mai repede ca nu mai au timp sa intre pe forum, decat sa nu-si intretina masinile
Un mini nu il cumperi pentru ca nu exista nimic mai bun, performant, scump, economic sau mai mare...il cumperi ptr ca iti place...te reprezinta...e diferit...te face sa zambest...etc
Revenind la problema este destul de grav daca nu este tratat corespunzator...o sa revin si cu rezolvarea poate chiar cu un tutorial ptr cei care mini-ul nu este "doar o masina"...
Credeam ca pe un site dedicat unei marci unde nu intri doar sa socializezi (ptr asta exista facebook sau altele) se pot imparatasi atat probleme cat si rezolvarea lor iar masinile detinute sunt ceva mai speciale fiind de nisa deci nu pentru oricine...suntem aici si pentru solutii si rezolvari...tutoriale si intruniri iar tot ce leaga asta este pasiunea ptr acest "nutzfahrzeuf"?
Deci oamenii de pe acest site cred mai repede ca nu mai au timp sa intre pe forum, decat sa nu-si intretina masinile
Un mini nu il cumperi pentru ca nu exista nimic mai bun, performant, scump, economic sau mai mare...il cumperi ptr ca iti place...te reprezinta...e diferit...te face sa zambest...etc
Revenind la problema este destul de grav daca nu este tratat corespunzator...o sa revin si cu rezolvarea poate chiar cu un tutorial ptr cei care mini-ul nu este "doar o masina"...
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Mini Cooper S R53 2006 BV
asa este, ai perfecta dreptate.
o singura mentiune am sa fac la tot ce ai spus, nu exista "mini", intotdeauna se scrie "MINI"
poate iti faci timp sa ajungi sambata 03.11.2012 prin Bucuresti, e foarte posibil sa existe un motiv, dar inca asteptam informatiile oficiale
o singura mentiune am sa fac la tot ce ai spus, nu exista "mini", intotdeauna se scrie "MINI"
poate iti faci timp sa ajungi sambata 03.11.2012 prin Bucuresti, e foarte posibil sa existe un motiv, dar inca asteptam informatiile oficiale
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: Mini Cooper S R53 2006 BV
ptr cei care mini-ul nu este "doar o masina"...[/quote]
Pai mie imi pasa al dracului, din moment ce am desfacut imediat,plus ca daca ai sa-mi vezi masina ai sa intelegi ca pentru mine nu este "nutzfarzeug",este una din pasiuni.
Uite aici:
http://www.mymini.ro/myforum/viewtopic. ... union+jack
Pai mie imi pasa al dracului, din moment ce am desfacut imediat,plus ca daca ai sa-mi vezi masina ai sa intelegi ca pentru mine nu este "nutzfarzeug",este una din pasiuni.
Uite aici:
http://www.mymini.ro/myforum/viewtopic. ... union+jack
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Mini Cooper S R53 2006 BV
Nu stiu daca anul asta o sa rezolv problema cu revopsitul cantului de sub cheder...dar cred ca o solutie temporara de a stopa umiditatea este sa ung cantul dublu si spatiul dintre ele cu vaselina cu litiu impotriva umiditatii, prezinta o excelenta rezistenta la apa si la spalare, ciclurile de incalzire produc doar o schimbare minora a consistentei sale astfel ramane in stare semisolida si in perioada de vara, cu un punct de picurare de 288C ...sper sa nu atace vopseaua ...teoretic nu ar trebui....practic...
ideea e ca tratat si revopsit cu POR 15 nu rezolva problema acumularii apei in zona...deci tot ce-mi da prin cap momentan este sa ungem periodic acel cant sau chiar si chederul pe interior ...atunci apa sigur nu mai ajunge la tabla...
alte solutii...?
ideea e ca tratat si revopsit cu POR 15 nu rezolva problema acumularii apei in zona...deci tot ce-mi da prin cap momentan este sa ungem periodic acel cant sau chiar si chederul pe interior ...atunci apa sigur nu mai ajunge la tabla...
alte solutii...?
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Mini Cooper S R53 2006 BV
apropo de rugina, m-am uitat si eu sub chederul din stanga si nu e nimic, dar e adevarat ca noi avem velvet red si asta e o masina mai speciala
chiar in weekend am vazut la praktiker la raionul auto niste solutii pentru rugina, ceva nemtesc, pareau serioase, dar nu am retinut cum se numesc pentru ca deja ma uitasem sub cheder
chiar in weekend am vazut la praktiker la raionul auto niste solutii pentru rugina, ceva nemtesc, pareau serioase, dar nu am retinut cum se numesc pentru ca deja ma uitasem sub cheder
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: Mini Cooper S R53 2006 BV
Chederul din cauciuc in contact prelungit cu vaselina se degradeaza ,nu este cauciuc rezistent la produse petroliere-garantat dupa 1 an isi dubleaza volumul, devine buretos.Vaselina aceea , ca si altele de altfel contine si apa si dupa un timp se descompune si apa din ea ajunge la tabla.Nu este o solutie viabila.Specter scrie:Nu stiu daca anul asta o sa rezolv problema cu revopsitul cantului de sub cheder...dar cred ca o solutie temporara de a stopa umiditatea este sa ung cantul dublu si spatiul dintre ele cu vaselina cu litiu impotriva umiditatii, prezinta o excelenta rezistenta la apa si la spalare, ciclurile de incalzire produc doar o schimbare minora a consistentei sale astfel ramane in stare semisolida si in perioada de vara, cu un punct de picurare de 288C ...sper sa nu atace vopseaua ...teoretic nu ar trebui....practic...
ideea e ca tratat si revopsit cu POR 15 nu rezolva problema acumularii apei in zona...deci tot ce-mi da prin cap momentan este sa ungem periodic acel cant sau chiar si chederul pe interior ...atunci apa sigur nu mai ajunge la tabla...
alte solutii...?
Solutia corecta este sablare pentru indepartare completa rugina,acoperire cu spray zinc (nu cel ornamental exista un produs profi cu continut mare de zinc),si vopsire. Asta trebuie facuta in aer cat mai uscat posibil, deci de preferat vara la soare,dupa sablare imediat vopsire.Nu se lasa suprafata sablata neacoperita, rugineste imediat.Pentru sablare se gasesc in comert niste pistoale de uz domestic, ieftine , iti trebuie doar un compresor.Cu el poti sa-ti faci si jantele dacaa ai nevoie.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Mini Cooper S R53 2006 BV
Hai ca pt un punct de rugina merge si cu smirghel
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays