Mini Cooper S R53 2006 BV

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3559
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Mini Cooper S R53 2006 BV

Mesaj de adrian »

cristi o'RAL scrie:Hai ca pt un punct de rugina merge si cu smirghel
Cristi , ai vazut ce didactic am fost,procedura ca la carte, sigur ca merge si cu smirghel.Am postat asa doar ca replica la datele tehnice despre vaselina cu punct de picurare de 288gr.C.
Cred ca cele aduse din D nu au probleme cu rugina totusi.De fapt teutonii folosesc foarte putina sare, de ani de zile se da cu solutia pe baza de clorura de var pentru dezghet.La spalatoriile de masini nu am vazut abundenta de spuma de la noi, si daca folosesc, au produse testate la coroziune si biodegradabile. La noi , ca si la altii se da cu spuma f. agresiva, care este si foarte coroziva.De fapt teutonii nici nu le prea spala, ca nu prea exista praf.Eu cand merg in D,spal masina la Obersdorf,cam 6,5 Euro +1 Euro daca vreau sa dau manual cu furtunul in prealabil,si ramane curata pana la intoarcere in Ro.Daca ploua pe autostrada m-am scos, dupa ce sta ploaia arata ca la iesirea din spalatorie.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power

Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Mini Cooper S R53 2006 BV

Mesaj de cristi o'RAL »

una peste alta, eu astept sa-ti deschizi service sa-mi repar masina la tine :P
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine

Avatar utilizator
Specter
Viteza 1
Mesaje: 69
Membru din: Sâm Iul 28, 2012 4:39 pm

Re: Mini Cooper S R53 2006 BV

Mesaj de Specter »

Oricum era o solutie temporara pana la primavara sau cateva luni...prefer sa fie uscat afara..Vaselina din ce am citit cea cu litiu de culoare galbena nu ataca chederul...de asta au si dezvoltat cele pe baza de litiu...
rezolvarea ruginii clar este sablarea si tratametul ala cu POR 15 de fapt este un kit cu o solutie care se da dupa sablare, dupa ce se usuca vine un primer pe baza de zinc si de abia dupa produsul respectiv peste care se poate aplica si un lac special tot de la ei...dupa care se poate vopsi in culoarea masinii....:)

Scrie răspuns