MINI Cooper S R53

Avatar utilizator
alexvaio
Viteza 1
Mesaje: 56
Membru din: Dum Sep 23, 2012 12:00 pm
Localitate: Arad
Contact:

Re: MINI Cooper S R53

Mesaj de alexvaio »

Ce înseamnă schimbarea fuliei? (-15%, -16%, ... ?). Nu știu nici măcar exact unde se află piesa respectivă...
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: MINI Cooper S R53

Mesaj de adrian »

ToyCooper82 scrie:wilkomen
Добро пожаловать товарищ!
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
alexvaio
Viteza 1
Mesaje: 56
Membru din: Dum Sep 23, 2012 12:00 pm
Localitate: Arad
Contact:

Re: MINI Cooper S R53

Mesaj de alexvaio »

Pot să reglez proiectoarele de ceață? Dacă DA, de unde??
Avatar utilizator
alexvaio
Viteza 1
Mesaje: 56
Membru din: Dum Sep 23, 2012 12:00 pm
Localitate: Arad
Contact:

Re: MINI Cooper S R53

Mesaj de alexvaio »

Astăzi mi-a căzut pompa de benzină. Până joi fără MINI...
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: MINI Cooper S R53

Mesaj de adrian »

Din ce-am constatat pana acum cu pompele de benzina si motorina -de cativa ani-statistic, cad cele care lucreaza majoritatea timpului cu combustibil putin in rezervor,asta din cauza ca benzina ajuta la racirea pompei.Daca mergi mai mult pe rezerva, ai toate sansele sa se arda pompa.Nu se intampla imediat, ci dupa foarte multe ore de functionare cu doar cativa litri de benzina in rezervor.Deasemenea nu este obligatoriu, dar de obicei ajuta la arderea pompei.Daca tot platesti o pompa noua-cred ca, costa cat 2 plinuri cel putin,nu te atinge de ultimii 10 litri din rezervor si nu o sa mai ai probleme.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: MINI Cooper S R53

Mesaj de cristi o'RAL »

daca te atingi de ei la fiecare plin nu cred ca e nici o problema, sansele mari sa se strice din motivul asta sunt cand bagi cate 5L si stai tot timpul la limita de rosu.
dar crezi ca cineva care are MINI sta chiar asa prost cu benzina? (in afara de toyu')
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Avatar utilizator
alexvaio
Viteza 1
Mesaje: 56
Membru din: Dum Sep 23, 2012 12:00 pm
Localitate: Arad
Contact:

Re: MINI Cooper S R53

Mesaj de alexvaio »

Sincer, am mai mers cu puțin combustibil, dar de puține ori și scurte perioade... De acum înainte sigur voi fi mai atent la acest detaliu. Sper ca joi să vă dau o veste bună! (atunci îmi vine pompa)
Avatar utilizator
alexvaio
Viteza 1
Mesaje: 56
Membru din: Dum Sep 23, 2012 12:00 pm
Localitate: Arad
Contact:

Re: MINI Cooper S R53

Mesaj de alexvaio »

Astăzi i-am schimbat pompa. MINI-ul merge din nouu! :D
Avatar utilizator
alexvaio
Viteza 1
Mesaje: 56
Membru din: Dum Sep 23, 2012 12:00 pm
Localitate: Arad
Contact:

Re: MINI Cooper S R53

Mesaj de alexvaio »

Aș vrea să îmi cumpăr o cotieră, dar să fie originală MINI... Mă ajutați cu sugestii?
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: MINI Cooper S R53

Mesaj de adrian »

Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Scrie răspuns