MINI Cooper S R53

Avatar utilizator
ToyCooper82
Moderator
Mesaje: 1741
Membru din: Mar Dec 15, 2009 4:34 pm
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: MINI Cooper S R53

Mesaj de ToyCooper82 » Joi Ian 31, 2013 9:29 pm

cristi o'RAL scrie:daca te atingi de ei la fiecare plin nu cred ca e nici o problema, sansele mari sa se strice din motivul asta sunt cand bagi cate 5L si stai tot timpul la limita de rosu.
dar crezi ca cineva care are MINI sta chiar asa prost cu benzina? (in afara de toyu')
toyu lu' razvan ???! :lol:
MINI Cooper R50,
S exterior

Avatar utilizator
alexvaio
Viteza 1
Mesaje: 54
Membru din: Dum Sep 23, 2012 12:00 pm
Localitate: Arad
Contact:

Re: MINI Cooper S R53

Mesaj de alexvaio » Lun Feb 04, 2013 3:40 pm

Aş vrea să ştiu ce ulei îmi recomandaţi! Maşina are 115000 km, deregulă am un stil de condus deloc agresiv...
La ultimul schimb(singurul care l-am facut eu) am folosit BMW 5w-30. Mulţumesc!

Avatar utilizator
ToyCooper82
Moderator
Mesaje: 1741
Membru din: Mar Dec 15, 2009 4:34 pm
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: MINI Cooper S R53

Mesaj de ToyCooper82 » Joi Feb 14, 2013 6:00 pm

5w30 Castrol...la mine nu a dat deloc gres; dar sunt unii care au trecut pe motul si merge fara probleme! la ulei ti-as recomanda...sa ii schimbi uleiul cam la 12.000-maxim 15.000km (de exemplu eu il schimb la 10.000-12.000, cu filtre cu tot)
MINI Cooper R50,
S exterior

Avatar utilizator
alexvaio
Viteza 1
Mesaje: 54
Membru din: Dum Sep 23, 2012 12:00 pm
Localitate: Arad
Contact:

Re: MINI Cooper S R53

Mesaj de alexvaio » Dum Mar 17, 2013 6:16 pm

ToyCooper82 scrie:5w30 Castrol...la mine nu a dat deloc gres; dar sunt unii care au trecut pe motul si merge fara probleme! la ulei ti-as recomanda...sa ii schimbi uleiul cam la 12.000-maxim 15.000km (de exemplu eu il schimb la 10.000-12.000, cu filtre cu tot)
Multumesc de raspuns. Eu folosesc BMW 5w30 pe care il schimb la maxim 10000.... Merita oare trecea pe motul?
Daca da, trebuie sa folosesc ceva la schimbarea marcii uleiului?

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3500
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: MINI Cooper S R53

Mesaj de adrian » Dum Mar 17, 2013 10:11 pm

Eu sunt cred printre putinii care folosesc Motorex -Oil of Switzerland-,brand testat de mine pe o gama foarte mare de turisme, autoutilitare, camioane, utilaje terasiere.Schimb uleiul la peste 25.000km sau o data la un an.Intervalul de 10.000km dupa mine nu are nici o justificare atata timp cat folosesti o marca premium.Nu este nici un avantaj trecerea de la un brand premium la alt brand premium.Ce este f. important este ca brandul premium pe care il alegi sa vanda in Ro. ulei fabricat in rafinarii din Occident(atentie nu UE, asta inseamna si RO,Bulgaria, Lituania, Slovacia, tari in acre marile firme au preluat capacitatile de productie de pe vremea comunismului, le-au cosmatizat dar dupa mine raman produse de calitate medie).Mai tragic este ca astazi cateva branduri cunoscute produc uleiuri de motor cu materie prima de baza din Ucraina si Rusia,petrolul provenit din aceste tari fiind de calitate inferioara,si deci rezultat un produs final aflat la limita inferioara a standartului de calitate.Pretul la Motul nu se justifica sub nici o forma,este un brand premium dar care vinde putin in Ro. si are preturi de toata jena.De fapt de aprox. 8 luni pretul pe bidonul de 1 litru de ulei premium la unele marci a scazut suspect de mult.Concluzie, ori capitalistul a schimbat furnizorul de materie prima ,ori a mutat productia in Republica Moldova sau Gruzia,altfel este greu de explicat. Raman fidel ciocolatei,ceasurilor si uleiurilor din Elvetia.
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

Avatar utilizator
alexvaio
Viteza 1
Mesaje: 54
Membru din: Dum Sep 23, 2012 12:00 pm
Localitate: Arad
Contact:

Re: MINI Cooper S R53

Mesaj de alexvaio » Lun Mar 18, 2013 9:23 pm

adrian scrie:Eu sunt cred printre putinii care folosesc Motorex -Oil of Switzerland-,brand testat de mine pe o gama foarte mare de turisme, autoutilitare, camioane, utilaje terasiere.Schimb uleiul la peste 25.000km sau o data la un an.Intervalul de 10.000km dupa mine nu are nici o justificare atata timp cat folosesti o marca premium.Nu este nici un avantaj trecerea de la un brand premium la alt brand premium.Ce este f. important este ca brandul premium pe care il alegi sa vanda in Ro. ulei fabricat in rafinarii din Occident(atentie nu UE, asta inseamna si RO,Bulgaria, Lituania, Slovacia, tari in acre marile firme au preluat capacitatile de productie de pe vremea comunismului, le-au cosmatizat dar dupa mine raman produse de calitate medie).Mai tragic este ca astazi cateva branduri cunoscute produc uleiuri de motor cu materie prima de baza din Ucraina si Rusia,petrolul provenit din aceste tari fiind de calitate inferioara,si deci rezultat un produs final aflat la limita inferioara a standartului de calitate.Pretul la Motul nu se justifica sub nici o forma,este un brand premium dar care vinde putin in Ro. si are preturi de toata jena.De fapt de aprox. 8 luni pretul pe bidonul de 1 litru de ulei premium la unele marci a scazut suspect de mult.Concluzie, ori capitalistul a schimbat furnizorul de materie prima ,ori a mutat productia in Republica Moldova sau Gruzia,altfel este greu de explicat. Raman fidel ciocolatei,ceasurilor si uleiurilor din Elvetia.
Multumesc de răspuns, eu totuși rămân pe gânduri între MOTUL și BMW 5w30. Dacă totuși aleg motul , tot 5w-30?

Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 1960
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: MINI Cooper S R53

Mesaj de Sharpe » Mar Mar 19, 2013 9:40 am

daca verificati ce fel de ulei se foloseste mai nou la MINI.......................... EDGECastrol SLX Professional Powerflow C3 - 0W 30 Engine Oil
Latest specification high grade performance engine oil for all BMW MINIs

* Lasts longer - stays in grade
* Performs under extreme conditions
* Free flowing from the moment you start the engine
* Releases power
* Improves fuel economy
* Protects against wear
* Improves engine performance even through extended service intervals
* Easy to start in all weather
* Protects from the moment you start the engine
* Improves acceleration
* Reduces fuel consumption leading to lower running costs
* Reduces engine wear - peace of mind against breakdown
.......ghost...

Scrie răspuns