Gray Pocket Rocket

Scrie răspuns
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 1833
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Gray Pocket Rocket

Mesaj de Sharpe » Vin Sep 23, 2016 4:22 pm

cat a costat colantarea ???
.......ghost...

Avatar utilizator
SpOOk
Viteza 5
Mesaje: 409
Membru din: Lun Ian 09, 2012 10:12 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Gray Pocket Rocket

Mesaj de SpOOk » Lun Noi 21, 2016 6:30 pm

Dungi capota (2 late+ 2 mai subtiri) + plafon + eleron + capac benzina: 1.000 Ron
Scuze ca am raspuns asa greu, n-am mai intrat pe forum.
MINI Cooper S R53 - 2004

Avatar utilizator
SpOOk
Viteza 5
Mesaje: 409
Membru din: Lun Ian 09, 2012 10:12 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Gray Pocket Rocket

Mesaj de SpOOk » Joi Apr 13, 2017 7:37 am

Ca tot n-am mai postat de mult, revin cu ultimele operatiuni:
• Bieleta antiruliu Lemforder x2
• Brat suspensie spate Lemforder x4
• Lichid frana
• Ulei transmisie
• Simering arbore cotit Victor Reinz
• Conducte frana spate BMW - cele vechi erau corodate si am pierdut lichid de frana :!: aruncati un ochi la le cand mai sunteti pe sub masina.
• Legaturi/intermediare conducte frana
• Regulator presiune benzina
• Senzor MAP
• Furtun vacuum regulator presiune
• Garnitura capac distributie
• Oring senzor turatie
• Vas expaniune - nici 2 ani n-a tinut, cumparat de nou, original :roll:
• Bielete directie + capete de bara Lemforder
• Conducte servodirectie
• Geometrie roti

Facute toate la Sharpe - traiasca
Cu ocazia asta as vrea sa ii multumesc duamnei Gabtiza pentru starea impecabila a drumurilor.

Imagine
MINI Cooper S R53 - 2004

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3367
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Gray Pocket Rocket

Mesaj de adrian » Joi Apr 13, 2017 8:44 am

Ai avut operatie grea.Iti recomand un singur lucru, cumpara directie si suspensie Moog, este cea mai buna pe piata noastra.Iti spun asta din experienta a peste 60 de turisme pe care le intretin la mine la firma.
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

Avatar utilizator
SpOOk
Viteza 5
Mesaje: 409
Membru din: Lun Ian 09, 2012 10:12 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Gray Pocket Rocket

Mesaj de SpOOk » Joi Apr 13, 2017 8:54 am

Ok, multumesc de sfat. Mai am un mic joc in volan, trebuie sa vedem acum daca este de la caseta sau coloana de directie.
MINI Cooper S R53 - 2004

Avatar utilizator
SpOOk
Viteza 5
Mesaje: 409
Membru din: Lun Ian 09, 2012 10:12 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Gray Pocket Rocket

Mesaj de SpOOk » Vin Mai 05, 2017 12:59 pm

Inainte de 1Mai am zis sa schimb cureaua de accesorii ca incepuse sa scartaie suav la porniri. Gandindu-ma ca nu e o operatiune prea complicata, m-am dus la unii mai aproape de mine. Evident ca cimpanzeul de mecanic, dupa ce a bagat ranga in intinzator, mi-a indoit rola si a prapadit pistonul de la amortizor. Intinzatorul avea maxim 2 ani, schimbat de mine cand am reconditionat motorul. :lol: Din fericire am fost la Sharpe si mi-a pus-o Cristi la punct.
Si ca o super coincidenta, a picat si alternatorul. Nu stiu ce a avut ca nu vrea Sharpe sa imi spuna. Cred ca l-a pus la el pe masina :lol:
Partea buna e ca imi merge super bine directia de cand l-am reconditionat. Era pe duca saracul si nu mai dadea destul curent la pompa de servo, ceea ce e ciudat ca am schimbat in ianuarie bateria si a fost verificat pentru garantie.
MINI Cooper S R53 - 2004

Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 1833
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Gray Pocket Rocket

Mesaj de Sharpe » Vin Mai 05, 2017 11:46 pm

era bolnav de deces .....schimbat punte de diode, rotor si carbuni
.......ghost...

Avatar utilizator
SpOOk
Viteza 5
Mesaje: 409
Membru din: Lun Ian 09, 2012 10:12 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Gray Pocket Rocket

Mesaj de SpOOk » Sâm Mai 06, 2017 12:26 pm

Am inceput sa mai lucrez putin la exterior, mai exact la partea din spate care incepuse sa arate jalnic. Eu suspectez ca a fost troznita si reparata ieftin, ca nu am mai vazut masina la care sa iasa efectiv rugina prin vopsea, pe suprafata dreapta si fara nici o imperfectiune (lasand deoparte imbinari, canturi, etc.)
Am rezolvat cu haionul de la dezmembrari, am avut bafta sa gasesc un R53 la culoare, cu 2-3 luni mai batran ca al meu.
Dupa ce am demontat complet haionul meu am vazut diferenta de calitate. In primul rand era mult mai usor, apoi erau anumite zone altfel vopsite decat cel original. Nu stiu daca e placebo, dar se inchide si mult mai bine cel "nou", nu se mai tranteste asa tare.
Urmeaza distractia cu aripa spate...
Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine
Ultima oară modificat Mie Iun 06, 2018 9:50 am de către SpOOk, modificat 1 dată în total.
MINI Cooper S R53 - 2004

Avatar utilizator
MiniRC31
Viteza 6
Mesaje: 701
Membru din: Lun Iul 04, 2016 11:27 pm

Re: Gray Pocket Rocket

Mesaj de MiniRC31 » Mar Mai 09, 2017 11:11 pm

aripa spate tre' sa o decupezi corect? ca la cei din Pimp'my ride :D
Drive safe and keep the wheels down

Avatar utilizator
SpOOk
Viteza 5
Mesaje: 409
Membru din: Lun Ian 09, 2012 10:12 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Gray Pocket Rocket

Mesaj de SpOOk » Mie Mai 10, 2017 7:34 am

Iti dai seama. E coapta, nu mai ai ce curata :(
Pimp my mini
MINI Cooper S R53 - 2004

Scrie răspuns