Pagina 2 din 7

Re: R53 - BBX

Scris: Dum Ian 29, 2017 10:44 pm
de adrian
O masina de 10 sec. ate nevoie de mai mult decat de o cutie de megasquirt si un turbo ,
BTW, megasq. strica usor in motor daca nu stii cum trebuie sa functioneze si cum se comanda un EFI la mare perfectiune.

Re: R53 - BBX

Scris: Dum Ian 29, 2017 11:12 pm
de sej
Personal n-am curaj sa ma apuc de proiecte de genul, imi place sa merg cu masina nu sa stau cu ea in garaj, VR6 proiect turbo cunosc foarte putine care au mers, prietenul meu s-a intins fara sa stie ce il asteapta, a stricat deja un motor, dar era cu interne stock, acum interne forjate, porneste are un soft de rodaj... Urmeaza sa fie folosita in primavara, dupa ce rezolva cu softul.

Re: R53 - BBX

Scris: Lun Ian 30, 2017 10:46 am
de cristi o'RAL
MINI turbo facut din R50 exista chiar in Arad

Re: R53 - BBX

Scris: Mar Ian 31, 2017 8:27 pm
de sej
Fulie -17% montata
DSC_1235.JPG
DSC_1228.JPG

Re: R53 - BBX

Scris: Joi Feb 02, 2017 2:04 pm
de sej
Air box jcw (fara clapeta de plastic care inchide/deschide) + filtru itg
DSC_1256.JPG
DSC_1255.JPG
DSC_1257.JPG
Ex filtru sport
DSC_1211.JPG

Re: R53 - BBX

Scris: Lun Feb 06, 2017 8:52 pm
de sej
Dupa upgrade-urile aduse masina a primit si un soft de la Dl. Adrian

-injectoare 380cc jcw
-fulie -17%
-airbox jcw, filtru ITG
-bobina inductie MSD
-fise Magnecor
-soft Nastase Adrian
*evacuarea e stock catalizatoare la locul lor,teava pana aproape de mediana stock, de unde incepe traseul mediana si finala sport Eisenmann,63mm, dar pe acelas principiu de traseu stock, putin sunet fara nici un cal frumos :)

Nu am masurat pe dyno masina,dar am apucat sa ma dau cu doua masini skoda octavia1 vrs 180cp la baza (acum aproximativ 210cp+ cu soft evacuare etc.) si un A4 2.0 T 200cp care a fost mai slab decat skoda... si merge sunt peste ei destul de bine, in conditiile in care motorul meu are o problema pe cilindrul 2 eroare... nu ii pot masura compresia ca nu pot scoate bujia, merg cu 3 bujii varianta mai rece Denso IK22 si una stock. :cry:

Re: R53 - BBX

Scris: Mie Feb 15, 2017 12:38 pm
de FlopP
Super super :D sa o stapanesti sanatos, fara incidente. Ma gandesc ca acuma pe Dyno o sa ai undeva la 200+ CP dar cu un cuplu mai mare decat ce am eu momentan pe JCW meu stock.

Si la mine urmeaza o reductie de doar 15% la fulie plus un soft la Oradea (din motive logistice) la Adrian (coincidenta de nume - Este si el pe forum cu un R56 la 300+ CP). Eu sincer nu tintesc foarte mult caii putere ci mai mult cuplu deoarece stock am 211CP cu 280cuplu iar cu aceasta modificare ar ajunge undeva la un 240-245CP si vreo 340-360cuplu. Este arhisuficient, si asa "musca" din asfalt frumos.

Dar mai intai, in primavara, un sistem nou complet de franare (disc + placute) si mici retusari la capota + schimbare grila fata cu una aero.

Re: R53 - BBX

Scris: Mie Feb 15, 2017 1:17 pm
de adrian
@Flop
Din calculele facute de mine, pentru 240HP sau mai mult ai nevoie totusi de injectoare marite,cele de 380cc ale masinii tale nu pot injecta destula benzina,maxim de putere ar fi cu injectoare stock in jur de 225HP.
asta-i formula:
Injector Flow Rate (cc/min) = Engine HP x BSFC x 10.5/Number of Injectors x Injector duty cycle
BSFC este la supercharger 0,55,iar duty cycle in conditii safe este de 0,8.
Daca formula este corecta pentru 245HP ai nevoie de injectoare de 450cc sau mai mari, dar nu mai mari de 550cc.(greu de scalat daca sunt mai mari)
Desigur asta este doar teorie,in general destul de aproape de realitate, la motoarele de tipul asta din cauza ca injectia se face in galeria de admisie si faptul ca la 180ºBTDC injectorul este inchis,face ca ,cresterea de putere sa fie conditionata de marimea injectorului mai mult decat ne dorim.
Oricum astept sa-ti vad masina la MMD2017.

Re: R53 - BBX

Scris: Mie Feb 15, 2017 2:16 pm
de FlopP
@ Adrian

Din spusele lui Cristi Crisan (mecanicul din Arad cu Mini-ul de 400+CP) a zis ca a meu e dintr-un lot mai special (ultimul lot produs din Gen 1) care a primit imbunatatiri in + fata de JCW obisnuite (de la interne, la cutie la mai multe elemente ale motorului). Oricum testul final o sa se vada pe Dyno, aia este clar. El a zis ca undeva la 240CP as putea sa il scot doar din Stage 1. Eu cel mai mult doresc mutarea pentru cuplu nu pentru CP. Si daca imi iese doar cu 6 cai frumosi :lol: peste nu ma supar atata timp cat cuplu o sa aibe un "bump" de la 280nm actual la vreo macar 320nm. Aia e tinta. Cai sincer sunt mai mult decat suficienti pentru nevoile mele (si gabaritul meu :lol: )

Daca ai vreodata drum prin TM sau prin apropiere da un semn si ne putem vedea (undeva pe drum) sa vezi masinuta. :)

Re: R53 - BBX

Scris: Vin Feb 17, 2017 11:39 pm
de sej
Nu stiu cati cp are exact, dar se simte diferenta, mai de actialitate am mers mai bine decat un cupra r 1.8 225 cp.
Am unele erori care trebuie rezolvate, nu am timp sa ma mai ocup de ea acum in sensul ca nu-i iese o bujie si n-am vrut sa risc sa se rupa in chiuloasa sa desfac motorul etc plus eroare pe cilindrul 2(misfire) exact unde nu iese bujia, ea lucreaza in schimb

Daca tot am am erori la motor, am zis sa-i schimb farurile :-D
DSC_1280.JPG
DSC_1293.JPG
DSC_1286.JPG