Pagina 5 din 7

Re: R53 - BBX

Scris: Mie Dec 20, 2017 4:37 pm
de SpOOk
Huoooo, poluezi
Misto investitia de pana acum :D

Re: R53 - BBX

Scris: Lun Dec 25, 2017 2:28 am
de sej
adrian scrie:La Decat o sa ti se aprinda MIL light(check engine light).
mil-lamp-6-7787.jpg
Da, e vreo modalitate de a anula a2 a sonda lamda sau doar cu resoftare? Nu ma deranjeaza sa merg cu check ul aprins, dar daca merge dezactivata ar fi ok

Re: R53 - BBX

Scris: Lun Dec 25, 2017 2:33 am
de sej
SpOOk scrie:Huoooo, poluezi
Misto investitia de pana acum :D
Cumpar motor Tesla :-D

Re: R53 - BBX

Scris: Lun Dec 25, 2017 7:12 am
de adrian
Resoftare ,se face DTC off mai exact P 0420 off din soft , la modelul prefacelift se poate si cu NCS EXPERT recodare.
Nu e bine sa mergi cu lampa MIL aprinsa, daca apare alt cod de eroare nu ai sa-l sesizezi la timp si poti da de alte probleme.

Re: R53 - BBX

Scris: Mar Dec 26, 2017 5:21 pm
de sej
adrian scrie:Resoftare ,se face DTC off mai exact P 0420 off din soft , la modelul prefacelift se poate si cu NCS EXPERT recodare.
Nu e bine sa mergi cu lampa MIL aprinsa, daca apare alt cod de eroare nu ai sa-l sesizezi la timp si poti da de alte probleme.
Al meu este pre facelift 163cp, desi pe net pe codul masinii apare facelift de 170cp...
NCS Expert necesita mufa OBD dedicata sau cu orice mufa de diagnoza si program?

Re: R53 - BBX

Scris: Mar Dec 26, 2017 5:36 pm
de adrian
NCS Expert este BMW coding sw, functioneaza doar cu INPA, ICOM si alte cateva interfete dedicate BMW.Cu nimic altceva.Problema este sa gasesti softul corect , softurile cu care vine de ex. INPA sunt incomplete, nu au toate modulele.Nu stiu daca merg pe versiuni peste Win7 64bit.Eu am instalat pe WinXP si pe Win7 64it Professional.Mai trebuie si putina germana, comenzile, codarile sunt in limba germana.Te mai ajuta daca folosesti NCS Dumy, care are ceva module in engleza.

Re: R53 - BBX

Scris: Lun Ian 08, 2018 4:51 pm
de sej
A anuns si intercoolerul
*testul e putin mai mult fortat probabil :)

Re: R53 - BBX

Scris: Lun Ian 08, 2018 5:18 pm
de adrian
Exista un singur test real al eficientei unui intercooler, si anume masurarea temperaturii aerului inainte si dupa intercooler.Testul dyno nu este relevant,poti sa faci trei run-uri si vei gasi valori usor diferite chiar pe un dyno bun.Deci faci masuratoare de temperaturi cu intercooler stock si apoi cu cel "marit".Doar asa vei vedea daca este mai eficient sau nu.
Oricum , dupa ce vei monta acest intercooler, vei avea o cadere de presiune in admisie, si asta va anula eventuala racire mai buna a aerului.Cel mai bun intercooler posibil, in afara de cel frontal racit cu apa la R53 este cel de JCW sau GP.Spun asta nu din auzite, ci din teste facute de mine cu un prieten din Portugalia, cu 4 intercoolere diferite, inclusiv Airtec.La Airtec, cuplul motor nu poate creste asa cum creste pe intercooler JCW, din cauza de boost scazut.Test profi, cu loguri pe masina si test dyno.

Re: R53 - BBX

Scris: Lun Ian 08, 2018 5:55 pm
de sej
Deci ar trebui sa ma astept la un downgrade ? :)

Am mai mult aer cu fulia -17% , daca works foloseste intercooler deja mai mare cred ca e ok un upgrade, doar ca e posibil sa aveti dreptate sa fie prea mare pentru specificatiile mele ca pe pista se folosesc grs si airtec

Re: R53 - BBX

Scris: Lun Ian 08, 2018 6:10 pm
de sej
Testele lor:

*
Standard Intercooler – Peak power 204.9 bhp & 161.1 Ib/ft
Run 1 -Temperature Into intercooler from charger 150 degree & Out of Intercooler into engine 123 degree
Run 2 -Temperature Into intercooler from charger 152 degree & Out of Intercooler into engine 130 degree
Run 3 -Temperature Into intercooler from charger 155 degree & Out of Intercooler into engine 135 degree
Conclusion – the standard intercooler on a tuned Mini just doesn’t work, most owners know this, here’s the proof for other owners that didn’t know.
*
Airtec Intercooler 60mm core – Peak power 233.3.0 bhp & 190.5 Ib/ft
Run 1 -Temperature Into intercooler from charger 130 degree & Out of Intercooler into engine 44 degree
Run 2 -Temperature Into intercooler from charger 137 degree & Out of Intercooler into engine 47 degree
Run 3 -Temperature Into intercooler from charger 149 degree & Out of Intercooler into engine 49 degree
Conclusion – The Airtec 60mm bar and plate core works really well and keeps temps below 50 degree’s

*
Competitors Intercooler 50mm core (Note, this version didn’t have Air diverter scoop) – Peak power 216.0 bhp & 171.4 Ib/ft
Run 1 -Temperature Into intercooler from charger 124 degree & Out of Intercooler into engine 66 degree
Run 2 -Temperature Into intercooler from charger 131 degree & Out of Intercooler into engine 67 degree
Run 3 -Temperature Into intercooler from charger 140 degree & Out of Intercooler into engine 89 degree
Conclusion – This intercooler worked much better than standard, but we feel the 50mm tube and fin core still couldn’t handle highly tuned Mini’s intake temps.