R53 - BBX

Scrie răspuns
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3551
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: R53 - BBX

Mesaj de adrian »

Nu te grabi sa desfaci motorul.Daca testul de compresie este OK, si ai schimbat , bujii, fise si bobina, atunci este posibil sa ai un contact inperfect la iesirea din calculatorul motorului in cei doi conectori al lui.Desfaci mufele, folosesti putin spray de conatct de calitate si remufezi.Totodata faci aceeasi operatie si la conectorul de la bobina de inductie.Daca si dupa operatia asta apare eroarea, exista posibilitatea ca unul din driverele injectoarelor din interiorul calculatorului sa cedeze.Asta se rezolva doar cu schimbarea calculatorului motorului.Ca sa nu dai banii degeaba pe un calculator de motor si sa trebuiasca sa schimbi o groaza de module, sa codezi , daca ajungi la concluzia asta iti pot trimite eu ca sa testezi defectul un calculator de motor cu Immo off facut, adica masina va porni fara probleme cu el.Mergi cu el doua saptamani. Daca eroarea nu mai apare atunci iti trebuie un alt calculator de motor.Cumperi unul de la second si iti fac immo off pe el, si ai scapat de belea.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power

Avatar utilizator
sej
Viteza 1
Mesaje: 57
Membru din: Vin Mar 13, 2015 4:49 pm

Re: R53 - BBX

Mesaj de sej »

Doar ce am lasat-o la mecanic, vad ce spune si el daca tot am dus o... apoi fac ce mi-ati recomandat. mersi

paladin
Membru nou
Mesaje: 3
Membru din: Joi Oct 31, 2019 1:33 am

Re: R53 - BBX

Mesaj de paladin »

de cateva luni de cand a ajuns la mine masina,am descoperit o jucarie exceptionala in care am investit cam pentru toate dotarile in care sa ma pot bucura de un mic pocket rocket care sa ramana si un superb weekend drive (marog sunt in ea cam zi de zi de la o vreme desi o luasem strict pentru weekend).

in cateva luni de posesie si cateva mii de euro cheltuite masina a primit:
- scaune half leather R56
- fulie motor 3% si cureaua aferenta
- ECU de generatie noua cu soft de GP (multumiri dl. Adrian!)
- pachet ceasuri Chrono cu adaptarile aferente (aici chiar mii de multumiri dl Adrian!)
- un intercooler marit deoarece am luat-o cu cel standard (airtec ul se daduse separat) - se monteaza la vara acela
- strut bar (inca nemontat si asta - va fi upgrade de primavara cand incepem sa ne dam cu ea pe circuit)
- big brakes kit r56
- clapeta bypass, furtune, furtunele, bujii, ulei, fitre, diverse accesorii, multe ore de studiu pentru a gasi cele mai elegante solutii de upgrade si implementari

Le multumesc celor ce m-au ajutat pana acum pentru acest proiect si apreciez ca exista o comunitate interesanta pentru aceasta platforma care mi se pare un intreg univers de ceva timp incoace pe care il descopa cu cea mai mare pasiune. In fond Mini ramane un joy ride care pe multi ii face sa zambeasca si sper din tot sufletul ca acest spirit sa ramana mereu acelasi!
Fişiere ataşate
20191218_161444 1.jpg
Screenshot_20191118-144737_eBay.jpg
20191218_175110.jpg

Scrie răspuns