Pagina 7 din 7

Re: R53 - BBX

Scris: Lun Feb 12, 2018 8:51 am
de adrian
Nu te grabi sa desfaci motorul.Daca testul de compresie este OK, si ai schimbat , bujii, fise si bobina, atunci este posibil sa ai un contact inperfect la iesirea din calculatorul motorului in cei doi conectori al lui.Desfaci mufele, folosesti putin spray de conatct de calitate si remufezi.Totodata faci aceeasi operatie si la conectorul de la bobina de inductie.Daca si dupa operatia asta apare eroarea, exista posibilitatea ca unul din driverele injectoarelor din interiorul calculatorului sa cedeze.Asta se rezolva doar cu schimbarea calculatorului motorului.Ca sa nu dai banii degeaba pe un calculator de motor si sa trebuiasca sa schimbi o groaza de module, sa codezi , daca ajungi la concluzia asta iti pot trimite eu ca sa testezi defectul un calculator de motor cu Immo off facut, adica masina va porni fara probleme cu el.Mergi cu el doua saptamani. Daca eroarea nu mai apare atunci iti trebuie un alt calculator de motor.Cumperi unul de la second si iti fac immo off pe el, si ai scapat de belea.

Re: R53 - BBX

Scris: Lun Feb 12, 2018 10:45 am
de sej
Doar ce am lasat-o la mecanic, vad ce spune si el daca tot am dus o... apoi fac ce mi-ati recomandat. mersi

Re: R53 - BBX

Scris: Vin Dec 20, 2019 11:54 pm
de paladin
de cateva luni de cand a ajuns la mine masina,am descoperit o jucarie exceptionala in care am investit cam pentru toate dotarile in care sa ma pot bucura de un mic pocket rocket care sa ramana si un superb weekend drive (marog sunt in ea cam zi de zi de la o vreme desi o luasem strict pentru weekend).

in cateva luni de posesie si cateva mii de euro cheltuite masina a primit:
- scaune half leather R56
- fulie motor 3% si cureaua aferenta
- ECU de generatie noua cu soft de GP (multumiri dl. Adrian!)
- pachet ceasuri Chrono cu adaptarile aferente (aici chiar mii de multumiri dl Adrian!)
- un intercooler marit deoarece am luat-o cu cel standard (airtec ul se daduse separat) - se monteaza la vara acela
- strut bar (inca nemontat si asta - va fi upgrade de primavara cand incepem sa ne dam cu ea pe circuit)
- big brakes kit r56
- clapeta bypass, furtune, furtunele, bujii, ulei, fitre, diverse accesorii, multe ore de studiu pentru a gasi cele mai elegante solutii de upgrade si implementari

Le multumesc celor ce m-au ajutat pana acum pentru acest proiect si apreciez ca exista o comunitate interesanta pentru aceasta platforma care mi se pare un intreg univers de ceva timp incoace pe care il descopa cu cea mai mare pasiune. In fond Mini ramane un joy ride care pe multi ii face sa zambeasca si sper din tot sufletul ca acest spirit sa ramana mereu acelasi!

Re: R53 - BBX

Scris: Dum Iun 14, 2020 4:24 pm
de paladin
a mai trecut jumatae de an si nu m-am putut abtine sa nu fac niste modificari
20200525_012036.jpg
coerente pentru masina asta superba.

Acum vara s-a montat si kitul de frane r56s cu discurile de 297mm si etrierii de r56s. Franarea a devenit mult mai sigura, nu este poate comparabila cu kitul de la AP Racing din uk cu 4 pistoane insa se simte clar o diferente. Culmea desi am ales sa pun o configurare cat mai apropiata de varianta OEM placutele Jurid pe discurile ATE cu strat ridicat de carbon, nu am absolut nici o obiectie la franarile pe care le face masina in prezent.

S-au montat si niste Jante pe care le-am admirat cu mare drag la varianta Sidewalk, eu zic ca se potrivesc de minune si pe masini non cabrio cu micile adjustari de extra lac si completare buza cu negru.

Re: R53 - BBX

Scris: Dum Iun 14, 2020 4:46 pm
de paladin
prin interior ma plictisisem si mi-am facut de treaba... am dat cu plastidip ecranele de km si turatii de la pachetul Chrono, facut un super budget upgrade audio cu boxe fata Helix Esprit E 135 (adaptate pe rama de plastic a boxelor OEM), panouri fonoabsorbante la usi, o statie Blaupunkt 2 canale de max 300W si un sub de 200W alimentat in bridge cu 150W curati din statie, dat totul la minim si pus subw in faza sa intre exact cand trebuie undeva de pe la 200Hz ceea ce efectiv da un sunet magnetic in masina cand asculti de la jack de pe telefon. Head unitul masinii si anume Alpine CD 53 este unul exceptional si e pacat sa il schimbati cu cine stie ce chinezarie. Pe mine unul m-a convins ca adaptorul de jack de la masina si head unitul stock fac un sunet exceptional daca izolezi putin fonic masina si anume panourile fonoabsorbante care costa 50-60 lei ptr ambele usi si nitica indemanare sa dai plasticele jos pentru montaj iar un subwoofer nu ar fi neaparat necesar decat daca vrei mult bass, boxele de pe spate fiind absolut generoase cu bass ul. However masina asta este facuta sa imi aduca zambetul pe buze in orice zi m-as urca in ea si am rezolvat-o cu tot pachetul, montaj cabluri statie tot ascuns prin buzunarele laterale in locul trusei de prim ajutor si mai am cam 2/3 din portbagaj liber pentru mici bagaje...

a mai aparut si un Sprint Booster/ Pedal Box (optimizator de clapeta de acceleratie) care ziceam ca o sa fie un fel de placebo... ei bine, se pare ca jucaria chiar face ceva iar demarajele au devenit absolut magnifice cu setarile cele mai agresive avand un castig de jumatate de secunda la demarajul 0-100, cu care, nu ca n-as vrea sa ma laud prea tare inca, dar mai am cateva mod-uri de pus pe masina cat sa ma incant cu o cifra ceva mai rotunda. Imi fac curaj sa ma gandesc la montajul axului Ph 3/4 de la Newmann luna viitoare (inca nu am decis daca planez chiulasa si mai alezez scaunele ptr supape) dar surpriza a aparut weekendul acesta cand am prins la oferta pe ebay o cutie Getrag 6 BKL de JCW cu LSD unde sigur felul in care va merge masina asta va fi mult imbunatatit din toate punctele de vedere. Will keep you posted... Bani sa mai fie :)

Re: R53 - BBX

Scris: Lun Iun 15, 2020 8:03 am
de Robert945
Foarte frumoasa masinuta :-)

Ma gandesc sa fac si eu un upgrade sunetului din Mini-ul meu si ma gandeam sa cumpar niste difuzoare de 16.5 cm + sa antifonez usile, dar acum cu boxele de 13 pe care le-ai montat, m-ai cam pus pe ganduri. :D

Re: R53 - BBX

Scris: Lun Iun 15, 2020 7:51 pm
de paladin
16.5 s-ar monta cu ceva distantiere care nu sunt "direct fit" pe masina. Nu zic nu, insa te asigur ca niste Helix-uri de 13 fac toata magia pentru boxele de pe fata si nu mi se par deloc subdimensionate pe raportul fata/spate. As pune poate niste conectori spade din cupru sau auriti lipiti cu fludor si pistol la conectarea cu cablul ... nu am o filmare cu felul in care se aude muzica insa comparativ cu sistemul de sunet Bose de pe un A8 este NET SUPERIOR!

Re: R53 - BBX

Scris: Lun Iun 15, 2020 9:58 pm
de Robert945
Intr-adevar, pentru 16.5 am nevoie de niste rame adaptoare, insa nu stiu daca o sa intre totul ok fara modificari mari.
M-ai cam convins, cred ca merg si eu pe Helix :-).
Eu din pacate nu am loc de amplificator, sau as putea sa il montez sub scaun.
App, unde ai montat totul si ce panouri ai folosit?

Re: R53 - BBX

Scris: Lun Iun 15, 2020 10:50 pm
de paladin
ampul a fost montat in portbagaj intr-unul din buzunarele laterale unde statea trusa medicala. Intra acolo perfect, fixat in mijloc sa stea ventilat, prins cu niste soricei grosi care speram ca nu se vor topi... oricum eu tin statia pe minim deoarece nu vreau sa bubuie masina, cand dau volumul spre maxim imi cam vibreaza tot in masina, dar nu am distorsii (urasc un sunet bubuit si dezechilibrat) :P

zic ca nu ai de ce sa pui ampul sub scaun ca poti inghesui trusa medicala in alta parte a masinii si sincer acel buzunar iti lasa mai mult loc ptr sub si sa iti ramana si 2/3 din portbagaj liber. sau poti lua un subw activ si ai rezolvat problema!

Panouri de la CarSound cele mai ieftine, cele de 1.5mm sunt 15-20 lei coala am pus 2 coli in spatele boxelor ca in rest nu vroiam sa pun greutate in exces pe masina... ma gandesc ca daca vreau sa merg la o zi de alergare pe pista la Adancata doar scot panouri, presuri, bancheta, Subw si statia si masina e ultra light ;)