Mini Cooper S chili pepper red & white

Scrie răspuns
Avatar utilizator
dogarel
Viteza 6
Mesaje: 993
Membru din: Joi Ian 28, 2010 9:37 am
Localitate: Constanta
Contact:

Re: Mini Cooper S chili pepper red & white

Mesaj de dogarel » Mie Mai 23, 2012 3:46 pm

Mini One R50 - 2005
VW Golf GTI - 2006
El Perro Loco http://dogarel.blogspot.com/

Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7291
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Mini Cooper S chili pepper red & white

Mesaj de cristi o'RAL » Mie Mai 23, 2012 4:32 pm

masina are deja 500cp ... dar vali zicea ca inca nu gasise codul care trebuia bagat pe butoanele de la cd-player care activa aceasta extra-putere :P :lol:
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine

Avatar utilizator
ToyCooper82
Moderator
Mesaje: 1741
Membru din: Mar Dec 15, 2009 4:34 pm
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: Mini Cooper S chili pepper red & white

Mesaj de ToyCooper82 » Mie Mai 23, 2012 7:33 pm

exact 420 caluti e maximum cat a scos si tipul de la Arad! mai mult nu se poate fara sa schimbe cilindreea totusi mi se pare fantastic de multi cai putere, plus un tuning de peste 10.000 de euro adunati in cati va ani frumosi
MINI Cooper R50,
S exterior

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3500
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Mini Cooper S chili pepper red & white

Mesaj de adrian » Mie Mai 23, 2012 9:36 pm

Ma intreb totusi:avem 420CP la un motor de 1600cmc.sau mai exact 262 CP/litru,evident o cifra respectabila.Daca extrapolam gasim ca la un motor de 5000cmc putem ajunge la un max. de 1300CP. Cifra este deja imensa, dar sa zicem ca nu creste liniar si reducem la 1000 CP,iar o cifra imensa.Deja seamana cu o problema din gazeta matematica data la olimpiada.De fapt nu pun la indoiala testul Dyno,- cine a investit atatia bani si pasiune se duce la o scula buna,-ci cat de fiabil este un asa motor,daca rezista la mai mult de cateva teste pe banc si crapa,daca transmisia si anvelopele pot sa trimita catre sosea un asa Everest de cuplu si putere,daca o asa masinarie poate fi condusa acceptabil pe sosea, sau se plimba pe trailer intre garajul in care este facuta si dyno,ca sa putem noi sa ne minunam de ce poate scoate un motoras de 1600cmc.Am senzatia ca limita de putere pentru acest motor la care sa fie si fiabil,este undeva la 230-240CP,iar ce trece cu mult peste aceasta valoare reprezinta doar incercari frumoase si costisitoare.
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

Avatar utilizator
dogarel
Viteza 6
Mesaje: 993
Membru din: Joi Ian 28, 2010 9:37 am
Localitate: Constanta
Contact:

Re: Mini Cooper S chili pepper red & white

Mesaj de dogarel » Mie Mai 23, 2012 9:55 pm

Mini One R50 - 2005
VW Golf GTI - 2006
El Perro Loco http://dogarel.blogspot.com/

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3500
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Mini Cooper S chili pepper red & white

Mesaj de adrian » Mie Mai 23, 2012 10:32 pm

Dogarel stiu f . putin despre puterile astea imense/litru, dar daca ne uitam cata tehnologie au folosit baietii de la VW ca sa scoata un Bugatti Veyron de 1000CP,ce solutii radicale au adoptat pentru eliminarea caldurii imense generate de un asa motor,ce transmisie inovatoare folosesc,si vad un cowboy prapadit care pune doua turbine de neam prost pe un motor de nu stiu cat cil. in V si scoate zice el 3000CP????.
Cu ce oare, nu am vazut nici un intercooler??,turbinele alea pot sa aspire oricand o pietricica si gata 2800CP s-au dus,ce sa faci cu parasutele ,oricum transmisia de pe masina aia se volatiliza la 3000CP,chiar daca masinuta scotea numai jumatate din ce spunea redneck-ul ala si tot ar fi rupt cardanul la prima apasare de pedala,oricum dupa 100 de mile avea pistoanele in turbosuflante.
Mai bine ar fi luat 2 parasute in cabina,era mai pe stilul lui.
Imi cer scuza daca am deviat de la subiectul original al topicului, si mie mi-ar place inca 150 CP in plus, dar cum sa mearga nevasta-mea la piata cu 250cp??chiar ar fi de rasul lumii mai ales la Calarasi.
Te-ar aresta pentru atentat la pudoare.
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

Avatar utilizator
Vali Iovi-Stere
Site Admin
Mesaje: 6358
Membru din: Dum Oct 19, 2008 11:47 pm
Localitate: Bucuresti-Mangalia
Contact:

Re: Mini Cooper S chili pepper red & white

Mesaj de Vali Iovi-Stere » Joi Mai 24, 2012 1:59 am

cristi o'RAL scrie:masina are deja 500cp ... dar vali zicea ca inca nu gasise codul care trebuia bagat pe butoanele de la cd-player care activa aceasta extra-putere :P :lol:
Inca il mai caut. :lol: :lol: :lol:
Imagine

Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7291
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Mini Cooper S chili pepper red & white

Mesaj de cristi o'RAL » Joi Mai 24, 2012 9:57 am

merge si ea pana in 2000rpm si nu stie nimeni ca are 250cp :P
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3500
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Mini Cooper S chili pepper red & white

Mesaj de adrian » Joi Mai 24, 2012 11:23 am

cristi o'RAL scrie:merge si ea pana in 2000rpm si nu stie nimeni ca are 250cp :P
Nu poate ca are talpa grea si la semafor se cam oftica si baga gaz daca o provoaca careva.
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

Scrie răspuns