R53: Baterie moarta + sunet ciudat din compartimentul motor

Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 1554
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: R53: Baterie moarta + sunet ciudat din compartimentul motor

Mesajde Sharpe » Mar Noi 14, 2017 4:50 pm

!!!!! Alternatorul incarca :!: se masoara tensiunea pe baterie cu motorul pornit in jur de 14V
.......ghost...

snap7
Membru nou
Mesaje: 9
Membru din: Joi Noi 09, 2017 9:56 am
Localitate: Timisoara

Re: R53: Baterie moarta + sunet ciudat din compartimentul motor

Mesajde snap7 » Mar Noi 14, 2017 5:05 pm

MiniRC31 scrie:in cazul asta imi pun intrebarea daca la contact cand dai cheie la motor indicatorul de baterie se inchide...


Indicatorul de baterie se stinge imediat ce pornesc motorul.

MiniRC31 scrie:este destul de logic ca fara contact directia sa mearga greu daca ea este hidraulica...si pompa nu este alimentata sa iti penduleze uleiul in caseta de directie...


Directia merge greu timp de 1-2 minute dupa ce pornesc motorul.

Avatar utilizator
MiniRC31
Viteza 5
Mesaje: 471
Membru din: Lun Iul 04, 2016 11:27 pm
Localitate: Iasi/Torino

Re: R53: Baterie moarta + sunet ciudat din compartimentul motor

Mesajde MiniRC31 » Mar Noi 14, 2017 6:02 pm

verifica uleiul din borcanul negru, verifica daca pompa bazaie in momentul in care tragi de volan (cand merge greu) -- in realitate bazaie mereu si mai tare cand tragi de volan stanga/dreapta.

verifica cum ti-a sugerat Sharpe, un voltmetru si verifici, desi cum zici indicatorul de baterie se stinge...deci incarca...nu este alternatorul...parerea mea.

ai fost la electrician? care a fost rezultatul? pacientul e mort?

@Sharpe: asta o vad si in INPA :P
Drive safe and keep the wheels down

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 2962
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: R53: Baterie moarta + sunet ciudat din compartimentul motor

Mesajde adrian » Mar Noi 14, 2017 9:45 pm

Lasati omul in pace cu pompa servo, asta la viraj maxim absoarbe 80A, dupa 2 , viraje omoata bateria daca alternatorul nu incarca.Dar se pare ca incarca, deci probabil baterie noua dar proasta, sau montaj baterie la coltul strazii , fara borne curatate, stranse insuficient,ceva de genul.Controleaza bornele, daca sunt montate corect , du-te cu bateria inapoi pentru defect in garantie.
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper ,you're pretty damn close


Înapoi la “Probleme tehnice si solutii”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori