Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Scrie răspuns
Gabriel CT
Viteza 2
Mesaje: 170
Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de Gabriel CT » Mar Iul 17, 2018 9:49 pm

Salut!

Am dat deja comanda de ansamblul filtru - pompa , SH ce e drept dar pretul a fost acceptabil.
Astazi am dat o tura cu ea si am observat urmatoarele: masina trage din nou bine ca atunci cand am spus : EVRIKA.
Am mai observat ca daca scot aiguranta de la senzorii ABS de la roti, siguranta F33 daca nu ma insel masina trage mai bine decat cu siguranta pusa. Am incercat si cu siguranta pusa si DSC off dar nu am simtit vreo diferenta fata de DSC on,asadar mai am inca o mica problema la senzorii de ABS desi am fost la service si au fost curatate atat senzorii cat si piesele de citire de pe fuzete. Ma vad nevoit sa repet operatiunea pe cont propriu caci service-urile din Romania lasa de dorit.
Dupa ce a stationat cateva ore am vrut sa verific daca mai am presiune pe rampa pe la conexiunea de citire a presiunii rampa si surpriza nu aveam deloc presiune, adica deloc , am apasat ventilul si nici macar o picatura nu a curs. Tare imi e ca am comandat degeaba ansamblul filtru-pompa caci regulatoarea de pe rampa e problema, nu se inchide complet de aici si descarcarea rampei dupa ce sta oprita un timp. Ar putea totusi sa fie si regulatoarea de 4.55 insa e mai putin probabil din punctul meu de vedere. Cert e ca pana la sfarsitul saptamanii 2 din 3 suspecti vor fi schimbati.
Va tin la curent!
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie

Gabriel CT
Viteza 2
Mesaje: 170
Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de Gabriel CT » Mar Iul 17, 2018 9:54 pm

dedant68 scrie:Poti scoate capacul ansamblului filtru si poti schimba elementul filtrant, o sa vezi ce gasesti in carcasa- filtru si cum arata filtrul ;) Degeaba schimbi pompa, daca nu iei in calcul in primul rand filtrul de combustibil :arrow: poate dezvola probleme la sarcina mare sau reprize de putere. Pompa o poti verifica foarte bine acum pentru ca este demontata si o verifici la proba de debit. Alimentata de la acumulator pentru in interval de timp t , trebuie sa traga dintr-un bidon de benzina cantitatea/volumul Y de benzina. T si Y sunt in manual. Este bine sa cumperi excat ce trebuie in urma unor determinari bine facute :!:
Cand o sa scoti elementul filtrant, pe fundul carcasei o sa vezi o lamela de Cu bifurcata, acesta se inseriaza cu carcasa de regulatorului de debit, si de aici in rezistorul variabil de la plutior. Circuitul acesta are un rol bine definit :!: ...tema de VACANTA :mrgreen:
Hei...cer drepturi de autor!!! Eu am lansat tema pentru vacanta!
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3341
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de adrian » Mie Iul 18, 2018 3:28 pm

Presiunea din rampa cade imediat la zero dupa orpirea motorului.Nu exista pe circuit o supapa de sens care sa o retina, nici nu ar avea rost.Este valabil pentru toate motoarele indiferent daca sunt Diesel sau benzinare si au injectore alimentate in rampa comuna.Si asta in mai putin de 3 secunde.Rampa face presiune imediat, lichidele sunt practic incompresibile, deci in secunda 1 ai presiune in rampa cand ai pornit motorul.
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

Gabriel CT
Viteza 2
Mesaje: 170
Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de Gabriel CT » Mie Iul 18, 2018 6:53 pm

Salut!

Eu am probleme la pornire la prima cheie.
Am facut testul cu pompa pe pozitie si capacul filtrului desfacut si filtrul golit de benzina. Pe o amorsare pompa nu transfera un volum de lichid mare, eu am apreciat undeva la 100-150 ml de lichid ,daca altcineva din experienta a observat un volum mai mare il rog sa imi spuna.Daca pompa ar trebui in mod normal sa transfere la contrapresiune 0 mai mult lichid decat a mea atunci e pompa de vina desi Vb lui Adrian lichidul este incompresibil astfel ca presiunea, daca rampa si furtunul tur nu sunt goale, ar trebui sa creasca imediat . Ochiometric rampa plus furtunele pana la rezervor ar avea un volum mai mare decat o amorsare pe pompa mea inainte de pornire. De aici pot trage concluzia ca mie mi se dreneaza rampa plus furtunul de tur? Adica problema mea e la valva de 4.55 ? am primit azi ansamblul pompa filtrul de benzina si maine probabil ca il voi monta. Va tin la curent!

Salutare!
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie

Avatar utilizator
dedant68
Viteza 5
Mesaje: 477
Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
Contact:

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de dedant68 » Sâm Iul 21, 2018 3:19 pm

:)
In momentul cand contactul cheie este pe ON, ECU comanda releul pompei de benzina :arrow: pompa este activata si presurizeaza rampa in 3 secunde la 3,5 bar. Plusul de combustibib este trecut de catre regulatorul din rampa in rezervor. Daca faci o proba/test la pompa scoasa din rezervor, test de debit, in exteriorul auto, acesta trebuie sa absoarba dintr-un vas/bidon cu benzina si sa refuleze cel putin 95 ml de benzina in 3 secunde :!:( nu mai mult de 3 sec. pentru ca pompa se incalzeste) In plus, poti face si o masurare a curentului absorbit de motorul electric al pompei, acesta este intre 3-5 amperi( se inseriaza un ampermetru de c.c intre un acumulator si circuitul electric al pompei). Daca intensitatea curentului este mai mare de 5 A, inseamana ca motorul este defect/gripat si nu functioneaza in parametrii, sau daca pompa este in circuit cu fltrul de benzina :arrow: clar, filtrul infundat. Practic ai doua variante pentru a verifica pompa de combustibil.

We keep in touch :)

Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 1812
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de Sharpe » Sâm Iul 21, 2018 5:32 pm

e doar pompa :!: :!: :!:
am avut ieri o speta ..tot asa nu tragea masina decat greu in ture mari.... inlocuit pompa de benzina .am gasit una de 4 bari de la vw
.......ghost...

Gabriel CT
Viteza 2
Mesaje: 170
Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de Gabriel CT » Dum Iul 22, 2018 12:55 pm

Sharpe scrie:e doar pompa :!: :!: :!:
am avut ieri o speta ..tot asa nu tragea masina decat greu in ture mari.... inlocuit pompa de benzina .am gasit una de 4 bari de la vw
Am primit pompa SH de 3 zile dar inca nu am montat-o. Poate imi gasesc azi niste timp sa o fac.
Se vede luminita de la capatul tunelului. Dupa 6 luni de chinuri sper sa fi gasit leacul. Saptamana viitoare imi vine si galeria de-cat ... De abia astept sa montez tot si sa mearga masina pecfect din punct de vedere tehnic. Dupa aia trec pe latura estetica ca am neglijat-o total la capitolul asta.

Dumini placuta!
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie

Gabriel CT
Viteza 2
Mesaje: 170
Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de Gabriel CT » Lun Iul 23, 2018 7:30 pm

Salutare!

Am schimbat si pompa si filtrul. Masina trage foarte bine, nu intrerupe deloc. :) in sfarsit i-am dat de cap.
Saptamana viitoare vine si galeria de evacuare :) o sa fie fun!
Acum ca am rezolvat cu puterea trebuie sa ma concentrez si la celelalte aspecte: frane , suspensie,gume si estetica.

Va salut!
Fişiere ataşate
IMG-20180710-WA0002.jpg
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3341
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de adrian » Mar Iul 24, 2018 5:44 am

Si galeria asta de evacuare ce minuni face?
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

Gabriel CT
Viteza 2
Mesaje: 170
Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de Gabriel CT » Mar Iul 24, 2018 8:03 am

Salutare!

Evacuarea de pe masina mea are sudat un catalizator aftermarket mic si restrictiv. Decat sa schimb catalizatorul am gasit la un pret bun colector de evacuare din UK care era foarte laudat de comunitatea Mini de acolo. Minunea evacuarii va consta in imbunatatirea schimbului de gaze si eventual castiguri de putere si cuplu.
Am ajuns dimineata la birou cu un mare zambet pe fata si la cafea numai de Mini am vorbit :)

Bafta!
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie

Scrie răspuns