Cod eroare P2885

Mvk
Membru nou
Mesaje: 15
Membru din: Mie Iul 10, 2019 5:37 am

Cod eroare P2885

Mesaj de Mvk » Joi Iul 11, 2019 5:28 pm

Salut. Bine v-am găsit. Am un r56 s 113000 km. Acum câteva zile pe la 4000 de ture în a 4 s-a aprins martorul motor de culoare galbena. La cititire apare P 2885.Am consultat câțiva mecanici dar am avut păreri și opinii diferite. La BMW mai aveau un pic și îmi schimbau tot motorul. Așa că sunt în căutare de cineva care se pricepe și un service unde sa pot repara. Deși am o vârstă îmi place foarte mult asta mică prin traficul din București deși de-a lungul timpului am avut numai benzinare mari și greoaie asa ca vreau să am grijă de ea. Momentan mă deplasez foarte cuminte schimb vitezele asa cum îmi arata calculatorul. Nu bate nu troncane nu întrerupe. PS. Este indicat sa o mai folosescpana nu remediez buba?

Avatar utilizator
dedant68
Viteza 6
Mesaje: 619
Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
Contact:

Re: Cod eroare P2885

Mesaj de dedant68 » Joi Iul 11, 2019 10:05 pm

Salut,
1. Safe Mode ( lampa bord)-daca Check Engine flameaza sau sta aprins pe intreaga pictograma, ECU depisteaza in DTC erori, si apoi comuta functionarea motorului in ‘Safe Mode’ si se poti deplasa in siguranta pana acasa sau la cel mai apropiat service, dar nu inseama ca a doua zi te urci la volan si dai pedala ;) ECU oricand poiate anula comanda pe aprindere si motorul nu mai functioneaza. El a setat valori implicite pentru a salva situatia de moment, iar motorul functioneaza cu putere redusa si consum de combustibil!
2. Situatia grava este daca ‘Check Engine’este pe jumatate colorat, deci ECU este in Limp Mode( lampa Check Engine pe jumatate colorata) cand sensori de baza pentru functionarea motorului sunt afectati( MAP, MAF, circuit electric sistem franare) si se continua utilizarea motorului, iti asumi riscuri mari. Pe modul LIMP motorul trebuie oprit in secunda 2.
Care este cazul tau?
Fişiere ataşate
Safe Mode.jpg
Limp Mode.png
Limp Mode.png (169.85 KiB) Vizualizat de 342 ori
Imagine Imagine Imagine

Mvk
Membru nou
Mesaje: 15
Membru din: Mie Iul 10, 2019 5:37 am

Re: Cod eroare P2885

Mesaj de Mvk » Vin Iul 12, 2019 5:24 am

Mersi pt. informație. Martorul este cazul 2. Acum doua luni s-a aprins de la o frână de motor din a 4 în a 3. Unde tot asa s-turat mai mult. Dar la citire cu ECU a fost șters. Crezi ca are legătură cu martorul de frână de manatrasa care sta aprins după o frânare mai brusca în spatele lui unu. La citire apare abs spate stânga și nu pate fi șters. Am verificat lichid de frânare cablu senzor abs totul e OK.Solutia care este? Pot să-l șterg din nou dar ce fac dacă apare iar?. Care este rezolvarea problemei? Pe unde am fost toți dau din umeri și nu zic nimic

Mvk
Membru nou
Mesaje: 15
Membru din: Mie Iul 10, 2019 5:37 am

Re: Cod eroare P2885

Mesaj de Mvk » Vin Iul 12, 2019 6:07 am

Crezi ca dacă schimb rulmentul care este cu tot cu abs pe stânga spate se poate rezolva După cum am citi ce ai trimis martorul motor se poate aprinde și de la o problema electrica la sistemul de frânare. Corect?

Avatar utilizator
dedant68
Viteza 6
Mesaje: 619
Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
Contact:

Re: Cod eroare P2885

Mesaj de dedant68 » Vin Iul 12, 2019 9:37 pm

Codul se traduce printr-o abatere a presiunii din sistemul turbo/ torbocharger . Ar trebui verificat senzorul de presiune si temperatura din admisie /Boots Pressure Sensor. De fapt este un sensor combinat, adica contine senzorul de temperatură de admisie si senzorul de presiune. El este amplasat in conducta de aer de admisie, in aval de intercooler, deci montat înaintea carcasei clapetei de accelerație.
Senzorul de accelerație trimite la ECU informatii despre temperatura si presiunea aerului din admisie, inainte de clapeta de acceleratie. ECU cu semnalul de la senzorul de presiune din galeriei de admisie, regleaza pozitia acceleratiei. Senzorul primeste 5 V de la ECU, si tensiunea se modifica in functie de presiunea din colectorul de adnisie. Creste de la 0,5 pana la 4,5 V, ceea ce corespunde unei presiuni de la 0,2 bar pana la 2,5 bar.
Cu motorul in functiune trebuie sa masori cu un voltmetru tensiunea la bornele senzorului ( senzorul conectat in circuit) si in acealasi timp presiune din colector( cu un manometru). Apoi compari/ orce service are un voltmetru si manometru.
Pentru temperatura, se face verificarea cu aer cald /rece – senzorul are 167 K ohm la – 40 grd C si 150 ohm la 130 grd C. Nu se pot atinge extremele, dar fluctuatii de rezistenta electrica pe valori mediu ambiant si + 50 grd C, se pot citi. Senzorul are 4 pini/conductoare - 2 pentru presiune si 2 pentru temperatura.
Da, si defectiuni ale sistemului ABS( senzori, modul eletronic, retur, conductoare, etc.) sau sistem franare pot genera aprinderea Limp Mode. Ai avut martor ABS aprins? Verifica daca iluminare pe spate la sistem frana functioneaza ( contactul frana)! La fel contactul frana mana!
Fişiere ataşate
BPS.jpg
Imagine Imagine Imagine

Mvk
Membru nou
Mesaje: 15
Membru din: Mie Iul 10, 2019 5:37 am

Re: Cod eroare P2885

Mesaj de Mvk » Sâm Iul 13, 2019 8:44 am

Salut și mersi. Ieri am fost la mecanic și s-a gândit la aceeași chestie după ce a făcut o diagnoza dar a zis Cao sa se uite și la furtunuri care lucrează sub presiune. Am găsit piesa pe autotunig noua 239 lei cred că trebuie să să pun una nouă. Senzorul de ABS nu este aprins doar cel de frână de mână. Stopurile sunt OK rotile și etrirele nu sunt blocate cred că este o problema la contact electric frână de mână. Dacă te mai gândești la altă cauza aștept răspuns, ca ma enervează rău martorul ala aprins

Avatar utilizator
dedant68
Viteza 6
Mesaje: 619
Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
Contact:

Re: Cod eroare P2885

Mesaj de dedant68 » Sâm Iul 13, 2019 8:55 am

Rezolva contactul acela de la frana mana ( contactul efectiv ca item sau circuitul) nu este complicat, iar dupa aceea senzorul la care m-am referit, si vad ca si mecanicul face referire. In mod normal dupa remedieri si stergerea erori din DTC, problema nu ar mai trebui sa apara.
Tinem legatura ;)
Bafta!
Imagine Imagine Imagine

Mvk
Membru nou
Mesaje: 15
Membru din: Mie Iul 10, 2019 5:37 am

Re: Cod eroare P2885

Mesaj de Mvk » Sâm Iul 13, 2019 12:55 pm

Ești tare. Mersi

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3492
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Cod eroare P2885

Mesaj de adrian » Sâm Iul 13, 2019 5:20 pm

Eroarea se refera la diferenta intre presiunea de turbo ceruta de calculator si cea realizata efectiv, cauzata de obicei de fisuri la furtunele de pe traseul de admisie de dupa turbo.De obicei senzorul nu are de ce sa se defecteze.
Real motors don't need forced induction
Who needs a turbo when you have a stupidly quick,naturally aspirated motor?

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper R50 with Chrysler engine ,you're pretty damn close

Mvk
Membru nou
Mesaje: 15
Membru din: Mie Iul 10, 2019 5:37 am

Re: Cod eroare P2885

Mesaj de Mvk » Mie Iul 17, 2019 5:16 pm

Salut azi mecanicul mi-a dat o veste foarte proasta referitoare la codul de eroare P2885 ca nu ar fi vorba nici de senzorul de temperatura și presiune pe admisie și nici vreo problema la un furtun de presiune și ar fi TURBINA. Sincer nu îmi vine să cred că la un motor la 113000km ar crapă turbina. Asa ca maduc sa iau mașina și îl rog pe sharpe dacă poate sa îmi facă o programare la mini garaj ca vreau sa aflu și părerea lui care pt. mine contează.

Scrie răspuns