chiar daca nu am mai intrat de mult nu inseamna ca am abandonat cautarile.
intre timp :
- am mai schimbat senzorul pedala frana la recomandarea lui Adrian - am simtit imediat o ameliorare insa nu a rezolvat problema total
- am curatat senzorii de ABS de la roti - iar am simtit o ameliorare insa tot nu a rezolvat problema total
- ieri am vrut sa verific senzorii de niovel din rezervor(unul din senzori e blocat pe full=> imi indica aiurea nivelul in rezervor) si mare mirare a fost cand am obs o conducta de benzina neconectata la pompa de benzina!!!! nu am putut sa imi dau seama prea bine asa ca am dat tot jos, pompa de benzina plus baterie filtru benzina(o sa revin cu foto) mi imi pare un furtun de retur din filtru(prin ceea ce din experienta mie imi pare o valvula de reglare presiune(regulator de presiune)se duce intr-o conexiune albastra(Sharpe zice ca ar fi valvula de sens))si se intoarce in carcasa pompei de benz in capacul superior.cand am desfacut am obs ca lipseste piese de conexiune intre capac filtru pompa si furtun(furtunul era mai gros decat conexiunea din capac) asa ca am improvizat o imbinare am remontat si am facut un test....EVRIKA
inainte nu puteam de pasi 160km/h acum am ajuns la 210 in treapta 5 , masina trage clar mult mai bine. am ajuns la 95% din ceea ce trebuie.
singura chichita care a mai ramas este cea legata de pedala, masina accelereaza mai repede la apasare pedala 90% de cat daca apas pedala la metal, ma gandesc sa nu fie ceva pe la clapeta de acceleratie...mai rumeg...
mi-as fi dorit din tot sufletul sa vin si eu la intrunire dar se pare ca nu pot ajunge
 deja renuntasem la Neversea dar am aflat imi vin musafiri din afara tarii si ar fi de porc sa plec de acasa.
 deja renuntasem la Neversea dar am aflat imi vin musafiri din afara tarii si ar fi de porc sa plec de acasa.de abia astept organizarea vizitei la mare de la care cu siguranta nu voi lipsi, poate pana atunci rezolv si ultima mica problema pe care o am(imi sta pe creier)
va salut!

 
  , si are intrarea conectata la presiunea de benzina din rampa, iar si iesirea /RETURUL ajunge in zona din stanga rezervor, apoi de aici benzina trece printr-un sifon/supapa/valva unisens si ajunge iar in dreapta rezervor, s.a.m.d se repeta.
 , si are intrarea conectata la presiunea de benzina din rampa, iar si iesirea /RETURUL ajunge in zona din stanga rezervor, apoi de aici benzina trece printr-un sifon/supapa/valva unisens si ajunge iar in dreapta rezervor, s.a.m.d se repeta.     problema ta era rezolvata cu mult timp in urma
  problema ta era rezolvata cu mult timp in urma  . Imi amintesc ca ti-am pus intrebarea si ti-am trimis si foto unde se verifica, dar …
 . Imi amintesc ca ti-am pus intrebarea si ti-am trimis si foto unde se verifica, dar … 
               
               

 cum ai ajuns la concluzia asta
  cum ai ajuns la concluzia asta  Nu are rost polemica pe functionari care au o logica beton
  Nu are rost polemica pe functionari care au o logica beton 
