Probleme cutia de viteze
Scris: Mie Iul 31, 2019 10:59 pm
Salut!
Scriu aici cu privire la o problema pe care am intampinat-o chiar astazi. Detin un mini coopr din 2003, motor 1.6 benzina.
Totul a inceput cu un zgomot foarte ciudat care a inceput sa se auda in mers, mai putin in momentul in care masina era scoasa din viteza sau apasam ambreiajul.
Am mers la un service din apropiere de casa si la care am mai apelat o data pentru o alta problema (schimbat etrier dreapta spate, era aproape de locul in care mi se stricase si era la indemana).
Las mai jos si adresa servicului:
https://goo.gl/maps/QpnHkN2T9dtT7ZBQA
Dupa constatare, oamenii m-au anuntat ca am rulment de la ambreiaj stricat, deci trebuie schimbat kit-ul de ambreiaj: kit LUK la pret 750 RON si manopera pret 950 RON. Am dat ok pe costuri, s-au apucat de treaba.
Inainte sa imi ridic masina am fost anuntata ca trebuie sa imi schimbe si uleiul din cutia de viteze, deci alti 150 ron pe ulei si 50 ron pe manopera.
Tot pana sa apuc sa merg sa ridic masina, adica tot in aceeasi zi, am fost anuntata ca si cutia de viteze este stricata si costa 1000 euro achizitia + cat o mai fi montajul acesteia, tot pe la un minim 900 ron - 1000 ron. Moment in care deja am intrat la banuieli si am sunat mecanicul mamei mele, care e din provincie.
Si uite asa mecanicul mamei mele din provincie a sunat mecanicul din Bucuresti pentru a vedea exact care este problema masinii. Initial oamenii au recunoscut ca au facut constatarea gresita, si ca de fapt si-au dat seama ca problema era la cutie abia dupa ce pusesera deja ambreiajul nou. Din pacate, in momentul in care am fost sa ridic masina si sa cer lamuriri cu privire la eroarea lor pe constatare, au incercat sa-mi explice ca era necesar sa schimbe kit-ul de ambreiaj ca sa-si poata da seama daca si cutia e stricata, altfel nu ar fi putut afla acest lucru...
Am ridicat masina de la ei, bineinteles, iar acum ar trebui sa incerc sa repar cutia (zgomotul din cauza caruia am dus-o intial la service se aude si dupa schimbat kit ambreiaj).
Am inteles ca la Campia Turzii se repara cutii de viteze, dar nu stiu daca e recomandat sa circul cu masina atata amar de drum dar fiind ca ceva e stricat la cutia de ambreiaj (nu stiu exact ce piesa e stricata la cutie, nu mi-au spus).
Scriu aici in speranta ca cineva ma poate ajuta cu un sfat, poate mai e cineva care a intampinat o astfel de problema.
Mersi frumos!
Scriu aici cu privire la o problema pe care am intampinat-o chiar astazi. Detin un mini coopr din 2003, motor 1.6 benzina.
Totul a inceput cu un zgomot foarte ciudat care a inceput sa se auda in mers, mai putin in momentul in care masina era scoasa din viteza sau apasam ambreiajul.
Am mers la un service din apropiere de casa si la care am mai apelat o data pentru o alta problema (schimbat etrier dreapta spate, era aproape de locul in care mi se stricase si era la indemana).
Las mai jos si adresa servicului:
https://goo.gl/maps/QpnHkN2T9dtT7ZBQA
Dupa constatare, oamenii m-au anuntat ca am rulment de la ambreiaj stricat, deci trebuie schimbat kit-ul de ambreiaj: kit LUK la pret 750 RON si manopera pret 950 RON. Am dat ok pe costuri, s-au apucat de treaba.
Inainte sa imi ridic masina am fost anuntata ca trebuie sa imi schimbe si uleiul din cutia de viteze, deci alti 150 ron pe ulei si 50 ron pe manopera.
Tot pana sa apuc sa merg sa ridic masina, adica tot in aceeasi zi, am fost anuntata ca si cutia de viteze este stricata si costa 1000 euro achizitia + cat o mai fi montajul acesteia, tot pe la un minim 900 ron - 1000 ron. Moment in care deja am intrat la banuieli si am sunat mecanicul mamei mele, care e din provincie.
Si uite asa mecanicul mamei mele din provincie a sunat mecanicul din Bucuresti pentru a vedea exact care este problema masinii. Initial oamenii au recunoscut ca au facut constatarea gresita, si ca de fapt si-au dat seama ca problema era la cutie abia dupa ce pusesera deja ambreiajul nou. Din pacate, in momentul in care am fost sa ridic masina si sa cer lamuriri cu privire la eroarea lor pe constatare, au incercat sa-mi explice ca era necesar sa schimbe kit-ul de ambreiaj ca sa-si poata da seama daca si cutia e stricata, altfel nu ar fi putut afla acest lucru...
Am ridicat masina de la ei, bineinteles, iar acum ar trebui sa incerc sa repar cutia (zgomotul din cauza caruia am dus-o intial la service se aude si dupa schimbat kit ambreiaj).
Am inteles ca la Campia Turzii se repara cutii de viteze, dar nu stiu daca e recomandat sa circul cu masina atata amar de drum dar fiind ca ceva e stricat la cutia de ambreiaj (nu stiu exact ce piesa e stricata la cutie, nu mi-au spus).
Scriu aici in speranta ca cineva ma poate ajuta cu un sfat, poate mai e cineva care a intampinat o astfel de problema.
Mersi frumos!