Mini Cooper R50 - problema bizara?!?!
La schimbul de ulei motor am constatat ca busonul de ulei avea filetul uzat si a trebuit achizitionat alt buson!
Problema e ca pe busonul meu aveam si contactul de la senzorul temperatura ulei (temperatura nu presiune-atentie!ma refer acel termometru de ulei din bord)iar pe busonul ORIGINAL nu exista acest contact!
Intr adevar busonul original, conform modelului masinii si a schitei fabricantului nu are acest contact... atunci va intreb la Mini R50 vostru unde aveti conectat acel senzor de temperatura daca nu pe busonul ulei?!?
E bizar pentru ca busonul original nu are semzor de temperatura ulei dar nici alta locatie pentru acel senzor nu au reusit sa gaseasca mecanicii!?!?
UNDE SE CONECTEAZA TERMOMETRU ULEI LA R50?!?!
Problema bizara- fara explicatie
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: Problema bizara- fara explicatie
Generatia 1 are multe lipsuri si montaje atehnice! Dar exista solutii!
Se poate face la strung un adaptor care are la interior filet corespunzator cu filetul rectificat al senzorului, iar la exterior, filet pentru baia de ulei. Pentru ca strungarul sa stie tipul de filet pentru baia de ulei si lungimea filetului, ai nevoie de un buson nou au unul cu filet bun.
Mai sunt doua variante, dar costisitoare. Una de la AUTOMETER care include instrument de bord si adaptor+senzor, dar cu tot deranjul si munca de a monta la bord instrumentul. Al doilea este direct un adaptor care se infileteaza in baie si in el senzorul. Dar nu se stie metricul interior ca sa poti face adaptarea cu senzorul tau?
Prima este cea mai buna, cauti un strungar su ti-l prelucreaza din bronz.
https://store.specr53.com/products/auto ... gauge.html
https://rspec.co.uk/gauge-adaptors-mini ... p-513.html
Se poate face la strung un adaptor care are la interior filet corespunzator cu filetul rectificat al senzorului, iar la exterior, filet pentru baia de ulei. Pentru ca strungarul sa stie tipul de filet pentru baia de ulei si lungimea filetului, ai nevoie de un buson nou au unul cu filet bun.
Mai sunt doua variante, dar costisitoare. Una de la AUTOMETER care include instrument de bord si adaptor+senzor, dar cu tot deranjul si munca de a monta la bord instrumentul. Al doilea este direct un adaptor care se infileteaza in baie si in el senzorul. Dar nu se stie metricul interior ca sa poti face adaptarea cu senzorul tau?
Prima este cea mai buna, cauti un strungar su ti-l prelucreaza din bronz.
https://store.specr53.com/products/auto ... gauge.html
https://rspec.co.uk/gauge-adaptors-mini ... p-513.html
Re: Problema bizara- fara explicatie
Nu se conecteaza nicaieri, R50 nu are senzor temperatura de ulei.Daca ai gasit acel senzor, este posibil ca masina sa fi fost echipata candva cu un ceas suplimentar temperatura ulei.Acest ceas exista si in Retrofit kit "Installing set additional instruments"cod 82940415253, care contine ceas indicator presiune de ulei si voltmetru, ceasuri care nu prea sunt de nici un ajutor si nu justifica investitia de peste 800Ron in achizitiobnarea acestui kit.Chiar si la masinile cu bordul Chrono,desi au ceas temperatura ulei, nu exista senzor de temperatura,ceasul primeste de la ECU motor semnal , care este total fake.Se foloseste practic de temperatura lichidului de racire ca baza de comanda a semnalului pentru ceas temperatura ulei.Flopem scrie: ↑Mar Oct 15, 2019 9:42 pm Mini Cooper R50 - problema bizara?!?!
La schimbul de ulei motor am constatat ca busonul de ulei avea filetul uzat si a trebuit achizitionat alt buson!
Problema e ca pe busonul meu aveam si contactul de la senzorul temperatura ulei (temperatura nu presiune-atentie!ma refer acel termometru de ulei din bord)iar pe busonul ORIGINAL nu exista acest contact!
Intr adevar busonul original, conform modelului masinii si a schitei fabricantului nu are acest contact... atunci va intreb la Mini R50 vostru unde aveti conectat acel senzor de temperatura daca nu pe busonul ulei?!?
E bizar pentru ca busonul original nu are semzor de temperatura ulei dar nici alta locatie pentru acel senzor nu au reusit sa gaseasca mecanicii!?!?
UNDE SE CONECTEAZA TERMOMETRU ULEI LA R50?!?!
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Problema bizara- fara explicatie
Da asa este! Am sapat mai mult si am gasit ca este exact asa cum spui! Tare merci!
Re: Problema bizara- fara explicatie
CE MAGARI!!!adrian scrie: ↑Mie Oct 16, 2019 5:43 pm Chiar si la masinile cu bordul Chrono,desi au ceas temperatura ulei, nu exista senzor de temperatura,ceasul primeste de la ECU motor semnal , care este total fake.Se foloseste practic de temperatura lichidului de racire ca baza de comanda a semnalului pentru ceas temperatura ulei.
OIL TEMP map.jpg
EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen