Turbocompresor

oreste
Viteza 2
Mesaje: 189
Membru din: Lun Mar 12, 2012 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Turbocompresor

Mesaj de oreste »

Intr-o dimineata de sambata iesind la plimbare pana la Deva, de la Bucuresti, cand am intrat pe autostrada Bucuresti-Pitesti (si asa nu avem multe), am auzit un rasuflat ca si cum ar fi sarit un dop si nu mi se mai accelera. Am oprit si am descoperit k aveam furtunul care intra in turbina si vine de la filtrul de aer sectionat. Fiind nevoit sa plec la Deva si fiind sambata dimineata nu am gasit furtun nici la Bavaria nici la Dormag, am incercat si la MHS dar nu se mai ocupa de MINI, iar in final am rezolvat-o romaneste. Am lipit furtunul cu banda izolatoare, destept lucru, dupa nici 2 minute a inceput masina sa vibreze f tare, fluctua turometrul de il gaseau dracii si intr-un final s-a oprit motorul. Am dat comanda de furtun dupa lupte seculare care au durat aproape 2 luni mi-a venit furtunul si evident k masina nu mergea. Am dus-o la Bavaria pt o constatare si mi-au zis baietii k trebuie sa imi schimbe turbocompresorul si ma costa 10.000 RON. Exista vreo alternativa la acesti 10.000 RON????
Oreste
If it works don't fix it
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Turbocompresor

Mesaj de adrian »

Exista o alternativa de 6 pana la 8 ori mai ieftina, se chiama cam asa:
http://www.cylex-romania.ro/reviews/vie ... yId=684138
Intra pe servicii, lista preturi si ai sa vezi ca te incadrezi la categoria 700-1200 RON-turbosuflante cu geometrie variabila.
Lucrez cu ei de 8 ani, fara repros.Reparatia unei turbosuflante inseamna de fapt inlocuirea tuturor partilor in miscare plus lagare si etanseri,adica identic cu cea noua, dar la un pret adevarat.Firma este licentiata Garrett si Borg Warner,ai aici numarul de telefon la omul care face afacerea sa se miste ,telefon direct la el, si vezi ce faci , cred ca poti sa-o trimiti prin posta daca nu ai drum in Brasov.
0722735589
Din partea mea recomandare 100%, am facut la el poate 30, 40 turbine ,totul la superlativ.Am mai incercat si in alte locuri (3 firme diferite, Bucuresti, Tg. Mures, Sibiu)preturi duble si m-am intors cu turbinele tot la Brasov.


PS
Daca nu te grabesti,o duci personal la My Mini Days! :D :D :D
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Turbocompresor

Mesaj de cristi o'RAL »

cand a schimbat-o lucian a fost doar vreo 7.000 :))
dar... nu mai incerci si alte diagnoze? eu unul n-am incredere in ce zice bavaria.
eu unul nu cred ca o turbina se poate strica ca a tras aer fals...
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Turbocompresor

Mesaj de adrian »

Cristi, nu a tras aer fals, a tras praful din sosea de foarte mult timp,si asta a stricat compresorul(turbina de pe aspiratie),a distrus etanserile de la turbina si lagarele. Daca iti aduci aminte Oreste avea consum de ulei foarte mare de anul trecut, de fapt motorul il aspira din lagarele de la turbo, mai exact omul merge de mult cu defectul asta, finalizat cu turbo terminat.Eu i-as recomanda si un test de compresie pentru ca este posibil sa se fi dus si segmentii din cauza prafului, dupa mine turbina la el este cea mai mica grije.
Cat or fi cei de la Bavaria de notorii, diagnosticul pe turbina este foarte usor de pus.
Mai exact trebuie sa se invarta f. usor, sa nu aibe pic de joc radial si axial, si cat mai putin ulei in intercooler.Primul simptom este "fluieratul",,apoi lipsa de putere,s.a.m.d.
Ce a patit Oreste am gasit si eu la un Golf Tdi, aspiratie falsa pe langa filtru, turbina terminata.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Turbocompresor

Mesaj de cristi o'RAL »

cica i-ar fi dat si niste fum alb...

dar totusi, daca ii punea furtunul bun la loc, n-ar fi trebuit sa mearga, poate mai prost, dar sa mearga?
zici ca fluctuatiile mari pe care le are el la relanti sunt de la turbina stricata?
strict teoretic, la relanti, cand turbina nu face mai nimic, n-ar trebui sa mearga normal?
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
oreste
Viteza 2
Mesaje: 189
Membru din: Lun Mar 12, 2012 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Turbocompresor

Mesaj de oreste »

Imediat dupa ce imi tragea aer fals, masina mergea ok la relanti, nu avea fluctuatii, doar k nu se accelera. Dupa ce am mers aproximativ 10 km prin Bucuresti cu ea asa a inceput sa mearga prost si sa fluctueze.
Adrian unde zici sa merg sa fac un test de compresie, cred k nu tot la Bavaria :)).
Oreste
If it works don't fix it
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Turbocompresor

Mesaj de adrian »

cristi o'RAL scrie:cica i-ar fi dat si niste fum alb...

dar totusi, daca ii punea furtunul bun la loc, n-ar fi trebuit sa mearga, poate mai prost, dar sa mearga?
zici ca fluctuatiile mari pe care le are el la relanti sunt de la turbina stricata?
strict teoretic, la relanti, cand turbina nu face mai nimic, n-ar trebui sa mearga normal?
In momentul cand turbina cade definitiv,aerul trece mult mai greu pe langa rotorul de la admisie al turbinei(lucreaza ca o frana in calea aerului din admisie),este posibil sa fi aspirat ceva corp strain in turbina(bucate de furtun, banda cu care Oreste a carpit furtunul,etc.)Nu trebuie sa fii mare meserias sa vezi ca o turbina este terminata, nu pot sa cred ca cei de la Bavaria sunt chiar nestiutori.Posibil sa se fi dus si bujiile, motorul a functionat cu un amestec foarte bogat-in benzina bineinteles-posibil sa fi intrat si mizerie in orificiul senzorului de presiune al turbinei,si ECU nu prea mai stia ce sa faca cu o situatie pentru care nu este pregatit.Un sofer care cere putere de la motor cu pedala de acceleratie,incearca sa-i dea benzina dar vede ca nu are aer destul, ba mai mult aerul vine cu fluctuatii mari de debit si presiune si probabil ca tot incerca sa calculeze un regim de mers-avans, timp de injectie,diferite corectii- dar feedback-ul pe care il primea de la senzorii de pe motor nu era cel pe care il avea inscris in hartile lui.Mai pe romaneste,incerca sa faca din c...at bici dar avea o enterocolita virala severa.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Turbocompresor

Mesaj de adrian »

Adrian unde zici sa merg sa fac un test de compresie, cred k nu tot la Bavaria :)).[/quote]

Intrebare capcana din partea celui care a scris "Cararea universului" si "La sfarsit va fi inceputul".
Tu care ai astrologia la degetul mic ajungi sa intrebi un muritor de rand?? :mrgreen: :mrgreen:

Fara gluma acum , trebuie sa faci testul de compresie(nu este neaparat necesar, dar ar fi bine pentru linistea ta)la o firma pregatita din punct de vedere tehnic sa faca sa ceva, adica un tester de compresie.Valoarea pentru masina ta este daca nu ma insel de 10,5/1
Scula arata cam asa(chiar si eu la atelier am asa ceva)
compression tester.jpg
Asta inseamna ca face o diagrama comparativa pe hartie cu cei 4 cilindri.
Dar poate sa arate si asa , este la fel de buna:
tester compr..jpg
tester compr..jpg (7.63 KiB) Vizualizat de 5731 ori
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
oreste
Viteza 2
Mesaje: 189
Membru din: Lun Mar 12, 2012 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Turbocompresor

Mesaj de oreste »

Am vorbit la Brasov, reconditionarea costa intre 700 - 1400 Ron. In weekend o sa dau turbina jos si o trimit la tovarasi.
Multumesc Adrian. Dau o tuica buna la MMD.
Oreste
If it works don't fix it
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Turbocompresor

Mesaj de adrian »

Istoricul posturilor tale sunt pline de oferte de tuica.Din pacate constat ca este o tuica virtuala,eterica,ca sa nu spun absolut invizibila.Daca o pastrezi doar pentru tine inseamna ca ai citit studiul americanilor pe tuica de pruna:
Cercetătorii americani au descoperit că o enzimă prezentă în cactusul Karroll viridis enoae se găseşte în cantităţi de opt ori mai mari în ţuica de prune.
Mai pe romaneste TEQUILA este o facatura fata de alcoolul stramosesc facut la noi in curte din prune.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Scrie răspuns