Relanti iregulat, scadere putere si nu depaseste 4k rpm

MihaiMarius
Membru nou
Mesaje: 46
Membru din: Lun Iul 05, 2010 7:23 am

Relanti iregulat, scadere putere si nu depaseste 4k rpm

Mesaj de MihaiMarius »

La relanti sta normal 1 minut 2 cand o pornesc dimineata si apoi se balbaie foarte rau, cateodata se si opreste. Puterea motorului este mult scazuta. Am un R56 cooper s cu kit JCW ~ 200CP. A treia problema este ca mai mereu se plafoneaza la 4k rpm.

Am fost la BMW pentu diagnoza si toti senzorii functionau normal si indicau informatii normale... ceea ce nu era normal erau cilindrii care dadeau rateuri toti 4. Bujiile le-am schimbat si tot asa a facut masina. BMW mi-au zis ca trebuie reglata distributia. Reglat distributie plus o garnitura ma costa cca 800 ron.

A mai avut cineva aceasta problema? Am citit ca in cazuri de genul asta este vprba de pompa de benzina de inalta presiune ori "throttle body" si mai erau si altele dar nu atat de costisitoare.

Problema mea este ca daca nu este de la distributie ma aleg cu 800 ron cheltuiti si problema nerezolvata...

Imi apare beculetul pe display cu simbolul de motor pe jumate plin si simbolul de motor gol. (CC-ID 029 , CC-ID 031)

As aprecia niste sfaturi de la voi!

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3619
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Relanti iregulat, scadere putere si nu depaseste 4k rpm

Mesaj de adrian »

Faceti-ma sa inteleg:"trebuie reglata distributia"-pai ce sa reglezi ca este pe lant, are 2 patine, una, fixa, una articulata pe care o impinge intinzatorul de lant.Doar nu a sarit lantul peste un dinte, oricat ar fi de uzat,trebuie mai intai sa faca un zgomot mare de tot(ca o rasnita cand nu mai lucreaza intinzatorul sau lantul s-a lungit peste masura)inainte de a sari peste un dinte dar nu cred ca este posibil, vorbim de o masina fabricata dupa 2007.
Timing R56 JCW.jpg
Parerea mea, nu da banii pe care ii cer cei de-acolo, mergi si la alt service BMW sau unde au mai reparat cei de pe forum, daca beculetele galbene sunt aprinse, trebuie sa prinzi o diagnoza ccorecta undeva.Rateurile in motor pot fi cauzate de un defect de aprindere(bobina inductie, fise,conectori), dar pot fi si alte cauze.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3619
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Relanti iregulat, scadere putere si nu depaseste 4k rpm

Mesaj de adrian »

Alte cauze si cum se face(din TIS BMW)
test 1.jpg
test 1.jpg
Deci asta zice ceva legat de alimentarea cu benzina.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power

Avatar utilizator
cosminstan
Viteza 1
Mesaje: 67
Membru din: Vin Dec 07, 2012 11:19 am

Re: Relanti iregulat, scadere putere si nu depaseste 4k rpm

Mesaj de cosminstan »

Aceeasi problema am avut-o si eu (MCS R56 din 2008).
Cei de la Filaret mi-au schimbat pompa de inalta presiune (900 de lei fara tva)
La cererea mea, mi-au curatat si clapeta de acceleratie.
Cand au pus-o pe test, au observat ceva ciudat la distributie, au desfacut tot arborele cu came, si mi-au gasit rupta patina de plastic de deasupra lantului, mi-au recomandat schimbarea inregii distributii insa le-am zis sa-mi schimbe doar patina rupta (50 de lei fara tva).
Cu totul m-a costat 2360 RON.
Ei au zis ca ar fi ok sa schimb tot, pentru ca daca s-a rupt patina de deasupra inseamna ca lantul s-a cam largit, si daca schimb lantul trebuie sa schimb tot din jurul lui (cam 2000 ron fara tva piese + 1000 ron manopera, zic ei).
Acum merge perfect, nu mai am fluctuatiile alea enervante, insa mi-e un pic teama de faptul ca n-am schimbat toata distributia, am in plan sa o schimb cat mai curand.
Ar trebui sa-ti rezolvi cat mai curand, si eu am tot incercat initial diverse variante (am schimbat intinzatorul si bujiile initial si tot degeaba) pentru ca fluctuatiile alea cred ca au impact negativ asupra distributiei.
Sfatul meu este sa ceri curatarea clapetei (se poate face doar la reprezentanta ca trebuie resetat senzorul de acolo daca o scoti) si daca tot nu merge schimba si pompa de inalta presiune. Mai am un prieten care are un 335i, a avut si el problema asta iarna trecuta si tot cu schimbarea pompei s-a rezolvat.
MINI Copper S 2008 - B444RFS -

MihaiMarius
Membru nou
Mesaje: 46
Membru din: Lun Iul 05, 2010 7:23 am

Re: Relanti iregulat, scadere putere si nu depaseste 4k rpm

Mesaj de MihaiMarius »

Daca era pompa de benzina, nu trebuia sa apara de la un senzor o eroare catre pompa?

Pe multe forumuri am vazut ca pompa de benzina e principala cauza si clapeta de acceleratie, dar cei de la motor ag mi-au spus ca daca era una din astea doua , senzorii dadeau erori corespunzatoare.

De asemenea am vazut pe monitorul calculatorului ca toti 4 cilindrii indicau "missfire".

Am mai vorbit cu ei la telefon si mi-au spus sa ma duc maine. I-am intrebat daca sigur distributia decalata e problema si mi-au zis ca or sa parcurga toti pasii pentru acest tip de problema pana ajung la sursa problemei. Ma gandesc ca nu regleaza pur si simplu distributia si apoi imi dau masina...or sa cerceteze si alte posibile variante de probleme.

Apropo: aveti idee cat este un tensiometru hidraulic pentru distributie? Am uitat sa intreb

Avatar utilizator
cosminstan
Viteza 1
Mesaje: 67
Membru din: Vin Dec 07, 2012 11:19 am

Re: Relanti iregulat, scadere putere si nu depaseste 4k rpm

Mesaj de cosminstan »

Atat timp cat pompa merge, nu exista eroare care sa zica ca presiunea in injectoare e cu x la suta mai mica decat normal -> poti sa vezi simplu pe o interfata obd care e presiunea combustibilului (din cat stiu trebuie sa fie in jur de 5 bari)
La fel, la clapeta, daca nu se deschide cat e comandata si ramane vid, nu exista eroare care sa-ti zica ca ecu a comandat x la suta deschidere si ea s-a dechis doar x - epsilon :)

Pentru diagnoza HPFP, vezi filmuletul asta: http://www.youtube.com/watch?v=gfAyti805GE
MINI Copper S 2008 - B444RFS -

MihaiMarius
Membru nou
Mesaje: 46
Membru din: Lun Iul 05, 2010 7:23 am

Re: Relanti iregulat, scadere putere si nu depaseste 4k rpm

Mesaj de MihaiMarius »

am inteles.

mersi de clarificare. Maine o sa le zic sa le testeze pe amandoua sau daca nu macar sa le curete cumva.

Avatar utilizator
cosminstan
Viteza 1
Mesaje: 67
Membru din: Vin Dec 07, 2012 11:19 am

Re: Relanti iregulat, scadere putere si nu depaseste 4k rpm

Mesaj de cosminstan »

Spre deosebire de tine, eu n-am avut insa vreodata probleme cu limitare la 4k sau 5k sau alt plafon.
MINI Copper S 2008 - B444RFS -

MihaiMarius
Membru nou
Mesaje: 46
Membru din: Lun Iul 05, 2010 7:23 am

Re: Relanti iregulat, scadere putere si nu depaseste 4k rpm

Mesaj de MihaiMarius »

Plafonarea la 4k mă gândesc ca o face calculatorul ca sa nu se avarieze motorul mai rău. Masina se tureaza peste 4k cateodata iar când se opreste la 4k e ca si cum am ajuns la 6,5k; se taie benzina practic

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3619
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Relanti iregulat, scadere putere si nu depaseste 4k rpm

Mesaj de adrian »

MihaiMarius scrie:Plafonarea la 4k mă gândesc ca o face calculatorul ca sa nu se avarieze motorul mai rău. Masina se tureaza peste 4k cateodata iar când se opreste la 4k e ca si cum am ajuns la 6,5k; se taie benzina practic
Limp mode este dictat de ECU atunci cand acesta primeste o informatie prioritate 0 ,de genul supratemperatura motor ,overboost,etc.Deci ai o problema care obliga ECU sa activeze protectia.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power

Scrie răspuns