R56 pompa auxiliara racire turbo

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

R56 pompa auxiliara racire turbo

Mesaj de adrian »

Am comparat softurile de la motorul Peugeot 1,6T si cel de la R56 1,6T.Am gasit o diferenta semnificativa la temperatura de pornire a pompei electrice de racire turbosuflanta.La Peugeot este 100gr.C iar la R56 este la 110gr.C.Unele variante de soft Peugeot au chiar valoarea de 94gr.C
Consider ca este o greseala a celor de la BMW , motiv pentru care R56 resoftate de mine au modificata aceasta temperatura la aceeasi valoare ca cea de la Peugeot.Probabil asta va putea prelungi viata uleiului, si va reduce putin temperatura de functionare la regim normal a motorului.
Peugeot 1,6T
PUG el pump temp.jpg
R56
R56 el pump.jpg
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
SpOOk
Viteza 6
Mesaje: 518
Membru din: Lun Ian 09, 2012 10:12 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: R56 pompa auxiliara racire turbo

Mesaj de SpOOk »

Buna observatie! E ceva diferenta de temperatura intre ele.
EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Scrie răspuns