probleme relanti mini R56. HELP!

Jasp76
Membru nou
Mesaje: 1
Membru din: Vin Oct 04, 2013 1:25 pm

probleme relanti mini R56. HELP!

Mesaj de Jasp76 »

De cateva zile mini-ul meu nu mai sta la relanti si consuma mult. Imi puteti recomanda un service in Bucuresti? Nu reprezentanta BMW, am avut experiente neplacute...Sper sa nu fie variatorul care costa foarte mult. Vreau un service cinstit care sa nu ma plimbe dintr-o problema in alta si implicit sa ma coste. Masina e un Mini Cooper din 2008 R56.
oreste
Viteza 2
Mesaje: 189
Membru din: Lun Mar 12, 2012 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: probleme relanti mini R56. HELP!

Mesaj de oreste »

Din pacate de aproape 2 ani ma chinui sa gasesc si eu raspunsul la intrebarea asta?
Nu cred ca exista un raspuns.
Dar totusi daca il gasesti sa ne anunti si pe noi.
Oreste
If it works don't fix it
Avatar utilizator
cosminstan
Viteza 1
Mesaje: 67
Membru din: Vin Dec 07, 2012 11:19 am

Re: probleme relanti mini R56. HELP!

Mesaj de cosminstan »

Eu am schimbat pompa de inalta presiune (High Pressure Fuel Pump)
De asemenea, poti incerca si curatarea clapetei.
Din cate stiu, ambele se fac doar la reprezentanta. Eu am fost la BMW Filaret si au rezolvat totul in cateva zile (cu tot cu comandarea si aducerea pieselor).

Face ceva de genul asta: http://www.youtube.com/watch?v=gfAyti805GE ?
MINI Copper S 2008 - B444RFS -
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: probleme relanti mini R56. HELP!

Mesaj de cristi o'RAL »

nu stiu cum e cu pompa, dar clapeta se poate curata oriunde, chiar si acasa daca te pricepi sa dai cu WD40 prin ea si sa stergi cu servetele.
dar o clapeta se murdareste incat sa faca probleme in ani de zile. a noastra dupa 9 ani nu era atat de murdara incat sa conteze.

de obicei pe la service-uri cand ai becul de sonda lambda aprins din cauza benzinei iti baga vrajeala cu clapeta murdara, sa mai ia si ei un ban. la bavaria probabil ca ti-o si schimba, impreuna cu sonda :)
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: probleme relanti mini R56. HELP!

Mesaj de adrian »

Jasp76 scrie:De cateva zile mini-ul meu nu mai sta la relanti si consuma mult. Imi puteti recomanda un service in Bucuresti? Nu reprezentanta BMW, am avut experiente neplacute...Sper sa nu fie variatorul care costa foarte mult. Vreau un service cinstit care sa nu ma plimbe dintr-o problema in alta si implicit sa ma coste. Masina e un Mini Cooper din 2008 R56.
Ce este "variatorul"?????
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: probleme relanti mini R56. HELP!

Mesaj de cristi o'RAL »

"ala cu care dai lumina mai tare sau mai incet, ca la aragaz, stii?!" :P
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Avatar utilizator
cosminstan
Viteza 1
Mesaje: 67
Membru din: Vin Dec 07, 2012 11:19 am

Re: probleme relanti mini R56. HELP!

Mesaj de cosminstan »

"Variatorul" e ala care variaza :)
Probabil se refera la "Regulator" (ala care reguleaza), dar din cate stiu regularea la R56 (si cred ca si mai vechi) se face de ECU.
MINI Copper S 2008 - B444RFS -
Avatar utilizator
cosminstan
Viteza 1
Mesaje: 67
Membru din: Vin Dec 07, 2012 11:19 am

Re: probleme relanti mini R56. HELP!

Mesaj de cosminstan »

cristi o'RAL scrie:nu stiu cum e cu pompa, dar clapeta se poate curata oriunde, chiar si acasa daca te pricepi sa dai cu WD40 prin ea si sa stergi cu servetele.
dar o clapeta se murdareste incat sa faca probleme in ani de zile. a noastra dupa 9 ani nu era atat de murdara incat sa conteze.

de obicei pe la service-uri cand ai becul de sonda lambda aprins din cauza benzinei iti baga vrajeala cu clapeta murdara, sa mai ia si ei un ban. la bavaria probabil ca ti-o si schimba, impreuna cu sonda :)
Eu cand am fost la service-ul cartierului mi-a zis ca ei nu pot sa o curete ca trebuie resetata daca o misca si ei nu pot face asta :)
MINI Copper S 2008 - B444RFS -
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: probleme relanti mini R56. HELP!

Mesaj de cristi o'RAL »

eu am vazut o curatare din asta la R56 la dormag, au scos-o si au sters-o pe toate partile (de putinul "praf" pe care-l avea la o masina de 1 an jumate) si n-au "resetat" nimic. poate n-am fost eu foarte vigilent... :)
dupa treaba asta, anul trecut sau acum 2 ani, mi-am curatat-o si eu pe a mea cu incredere, am miscat-o si eu si n-am "resetat" nimic.
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: probleme relanti mini R56. HELP!

Mesaj de adrian »

cristi o'RAL scrie:"ala cu care dai lumina mai tare sau mai incet, ca la aragaz, stii?!" :P

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
@Cristi-nu am aragaz :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Am crezut ca este careva mai informat dar m-am inselat.
Am sapat putin, este vorba despre asta, adica sistemul valvetronic de distributie variabila de la BMW.
Ca sa evitam confuziile pe viitor cine vrea sa stie cum este cu variatorul si aragazul ,informatii aici:
http://www.autosaga.ro/lectia-auto/dist ... abila.html
Cine vrea doar poze aici:
valvetronic 1.jpg
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Scrie răspuns