Cablu AUX-IN pentru R50-R53
Cablu AUX-IN pentru R50-R53
Deschid un topic nou pentru cei care vor sa-si faca singuri cablul Aux-in la R50 si R53,incepand cu anul de fabricatie sept. 2002.
Materiale necesare:
1bc. priza mama stereo Φ3,5
1bc. rezistenta 300KΩ
2 bc. condensator 0,22μF
Cablu 2 fire +ecranaj-lungime cat doresti, eu am folosit 1m.(am cumparat un cablu lung cu conectori de aux. si i-am taiat conectorii, am ramas cu cablul)
1 bc. conector provenit de la instalatia electrica la radio Audi(an fabricatie 2001-2004) de la dezmembrari-cel albastru din poza.Cei care au NAVI, nu mai au nevoie de mufa, ea exista deja pe instalatie, dar are doar doua fire pentru NAVI, cele trei pentru Aux.-in trebuie adaugate.
Cost total materiale pentru 3 cabluri complete-10 Ron.
Schema de executie cablu este aceasta : Schema de conectare la Autoradio este asta: respectiv Pin 3-stanga,Pin 4- dreapta,Pin10-comun.
Mufa de la dezmembrari trebuie reconfigurata, nu gasesti cu pinii acolo unde vrei tu,se scoate partea neagra din conector si papucii din interior se scot prin apasarea ciocului de blocare.
Adica asa: Cine nu are asa conector se poate conecta direct cu papuci miniatura cumparati din magazinul de unde cumperi si rezistenta si condensatorii, dar trebuie izolati sa nu faca scurt intre ei.
Asa arata cablul fara izolatie intre piesele electronice: Izolarea am facut-o cu tub termocontractil, se gaseste deasemenea la magazinul cu pricina.
Final, cam asa: In weekend fac montajul si proba.
Materiale necesare:
1bc. priza mama stereo Φ3,5
1bc. rezistenta 300KΩ
2 bc. condensator 0,22μF
Cablu 2 fire +ecranaj-lungime cat doresti, eu am folosit 1m.(am cumparat un cablu lung cu conectori de aux. si i-am taiat conectorii, am ramas cu cablul)
1 bc. conector provenit de la instalatia electrica la radio Audi(an fabricatie 2001-2004) de la dezmembrari-cel albastru din poza.Cei care au NAVI, nu mai au nevoie de mufa, ea exista deja pe instalatie, dar are doar doua fire pentru NAVI, cele trei pentru Aux.-in trebuie adaugate.
Cost total materiale pentru 3 cabluri complete-10 Ron.
Schema de executie cablu este aceasta : Schema de conectare la Autoradio este asta: respectiv Pin 3-stanga,Pin 4- dreapta,Pin10-comun.
Mufa de la dezmembrari trebuie reconfigurata, nu gasesti cu pinii acolo unde vrei tu,se scoate partea neagra din conector si papucii din interior se scot prin apasarea ciocului de blocare.
Adica asa: Cine nu are asa conector se poate conecta direct cu papuci miniatura cumparati din magazinul de unde cumperi si rezistenta si condensatorii, dar trebuie izolati sa nu faca scurt intre ei.
Asa arata cablul fara izolatie intre piesele electronice: Izolarea am facut-o cu tub termocontractil, se gaseste deasemenea la magazinul cu pricina.
Final, cam asa: In weekend fac montajul si proba.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Cablu AUX-IN pentru R50-R53
ce frumos... cu varnish, ca la carte
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
-
- Viteza 4
- Mesaje: 308
- Membru din: Dum Feb 16, 2014 3:45 pm
- Localitate: Slatina
Re: Cablu AUX-IN pentru R50-R53
Din pacate am stercurat un mesaj subliminal -absolut neintentionat-aici(arde bine):Susala_lucian scrie:Tssss.....!!! Arde!!! Prea tare! Multumim!
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Cablu AUX-IN pentru R50-R53
Dupa ceva timp revin cu update-s-a rezolvat, merge superbine,aici dovada,testat pe un MP3 Player.Am un cablu disponibil, testat, care merge, pentru doritori, primul inscris este primul servit.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
-
- Viteza 4
- Mesaje: 308
- Membru din: Dum Feb 16, 2014 3:45 pm
- Localitate: Slatina
Re: Cablu AUX-IN pentru R50-R53
Adjudecat,oltenii se misca repede.Susala_lucian scrie:Eu vreau cablul
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Cablu AUX-IN pentru R50-R53
Nu mai fac, a fost o incercare,mi-a reusit, acum nu mai este decat rutina,am pus instructiunile pentru DIY,eventual ajut online pe cei care vor sa-si faca singuri.jaman scrie:Buna treaba. Mai faci?
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- Stefantirca
- Membru nou
- Mesaje: 34
- Membru din: Mar Ian 20, 2015 10:00 pm
- Localitate: Bucuresti
Re: Cablu AUX-IN pentru R50-R53
Salutare Adrian.
Condensatorii sunt la 12 v?
Condensatorii sunt la 12 v?