Problema la servodirecție
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Problema la servodirecție
sunt 2 feluri in care pica servo:
- ramane pompa pornita mereu, chiar si cu cheia scoasa din contact
- se opreste din cand in cand pana nu mai porneste deloc
cauta pompa si pregateste-te sa o schimbi.
eu am luat de la epiesa.ro (zona pta galati) cu 1140ron si am schimbat-o la autoleader fainari (5min de la magazin) cu 150ron
- ramane pompa pornita mereu, chiar si cu cheia scoasa din contact
- se opreste din cand in cand pana nu mai porneste deloc
cauta pompa si pregateste-te sa o schimbi.
eu am luat de la epiesa.ro (zona pta galati) cu 1140ron si am schimbat-o la autoleader fainari (5min de la magazin) cu 150ron
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: Problema la servodirecție
Merci mult! Aseara a murit pompa. Mergea mult mai zgomotos decat de obicei si cand luam curba scadea putetea farurilor, parca solicita prea mult curent.
Re: Problema la servodirecție
Inca o intrebare. Din ce am vazut pe forum, pompa trebuie setata la 60/80% etc. Acest lucru se face o data cu schimbarea ei, sau trebuie dusa la Bavaria sa faca aceasta setare din calculator?
Re: Problema la servodirecție
Las-o asa cum este setata din fabrica,cei de la service-ul oficial nu stiu sa faca treba asta.Nici nu trebuie sa ajungi la un service mare ca sa schimbe pompa servo.carina555 scrie:Inca o intrebare. Din ce am vazut pe forum, pompa trebuie setata la 60/80% etc. Acest lucru se face o data cu schimbarea ei, sau trebuie dusa la Bavaria sa faca aceasta setare din calculator?
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Problema la servodirecție
Multumesc foarte mult pentru ajutor. Sper sa nu mai am alte probleme:(. Asa e cand cumperi masini de la nenorociti. Ai parte de nenorociri. Asa fac majoritatea, in loc sa repare, vand ca sa repare urmatorul prost.
Re: Problema la servodirecție
ai cumparat masina cumva din arad?:)
--------------------------------
TM 01 TZL -> Mini One R50
TM 01 TZL -> Mini One R50
Re: Problema la servodirecție
Nu. Fostul proprietar este din Fetesti, dar din cate am inteles masina a fost adusa din Italia. De ce intrebi? Si tu ai avut ghinion?:D
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Problema la servodirecție
sa traiesti!
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: Problema la servodirecție
Pitesti.cristi o'RAL scrie:sa traiesti!
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Problema la servodirecție
"Nu. Fostul proprietar este din Fetesti, dar din cate am inteles masina a fost adusa din Italia. De ce intrebi? Si tu ai avut ghinion?:D"
da si eu am cumparat un mini in urma cu 4 luni, tot pompa servo mi-a cazut, tipul aduce doar mini-uri de afara...
da si eu am cumparat un mini in urma cu 4 luni, tot pompa servo mi-a cazut, tipul aduce doar mini-uri de afara...
--------------------------------
TM 01 TZL -> Mini One R50
TM 01 TZL -> Mini One R50