De cand am facut modificarile la motor (fulie, bobina, bujii, filtru aer, soft etc), motorul dimineata (la rece) porneste din ce in ce mai greu. Mentionez ca la inceput a pornit la prima cheie, a urcat in turatii pana undeva pe la 1300 dupa care a cazut pe la vreo 500-600 de ture dupa care si-a revenit, dar neavand forta motorul pana nu se incalzea. Acuma mai nou porneste doar la a doua cheie si trebuie sa tin putin din acceleratie sa nu moara motorul. Poate cineva sa ma ajute in ce directie sa o iau cu reparatia.
Va multumesc anticipat
probleme pornire R53
Re: probleme pornire R53
cred ca trebuie sa incepi cu softul...adica revenire la softul original
.......ghost...
Re: probleme pornire R53
Cred ca nu!!Softul este facut de mine si nu are nici o greseala.Masina are probleme de hardware nu de software.Ar trebui sa-ti dai seama din relatarea lui Balasz,problema s-a accentuat in timp.Softul nu se schimba in flash niciodata,o problema de hw se poate accentua in timp.Sharpe scrie:cred ca trebuie sa incepi cu softul...adica revenire la softul original
@Balasz-recomand o curatire de clapeta si o adaptare apoi cu testerul.Daca ai drum in Mures,iti fac eu lucrarea gratis,asta pentru ca imi place masina ta si sistemul audio.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: probleme pornire R53
scuze ,Adrian.....de obicei soft se pune pe o masina ce merge perfect
.......ghost...
Re: probleme pornire R53
Cand masina a venit la mine mergea perfect, probabil cel mai bun R53 pe care l-am testat pana acum.Sunt convins ca este doar o problema minora pe clapeta.Sharpe scrie:scuze ,Adrian.....de obicei soft se pune pe o masina ce merge perfect
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: probleme pornire R53
@Adrian, multumesc foarte mult pentru raspunsuri si pentru suportul acordat online. Ma bucur sa vad ca exista "oameni de bine", pasionati ai acestui domeniu ... De asemenea, multumesc pentru propunerea facuta si in mod cert, cu permisiunea ta, voi uza de aceasta ... Evident, inainte de a pleca, te voi anunta telefonic.
Multumesc inca o data, tuturor celor care mi-au raspuns ...
Have fun si ... drumuri bune.
Multumesc inca o data, tuturor celor care mi-au raspuns ...
Have fun si ... drumuri bune.
Re: probleme pornire R53
Salut, exact aceeasi problema am si eu ("pornit la prima cheie, a urcat in turatii pana undeva pe la 1300 dupa care a cazut pe la vreo 500-600 de ture dupa care si-a revenit"), mai ales in perioda mai rece. Trebuie sa las motorul sa se incalzeasca vre-30 de secunde.Balazs scrie:De cand am facut modificarile la motor (fulie, bobina, bujii, filtru aer, soft etc), motorul dimineata (la rece) porneste din ce in ce mai greu. Mentionez ca la inceput a pornit la prima cheie, a urcat in turatii pana undeva pe la 1300 dupa care a cazut pe la vreo 500-600 de ture dupa care si-a revenit, dar neavand forta motorul pana nu se incalzea. Acuma mai nou porneste doar la a doua cheie si trebuie sa tin putin din acceleratie sa nu moara motorul. Poate cineva sa ma ajute in ce directie sa o iau cu reparatia.
Va multumesc anticipat