trepidatii si lipsa putere

Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2177
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: trepidatii si lipsa putere

Mesaj de Sharpe »

si nu mai sta ...cumpara un set de bujii noi NGK
.......ghost...
Alex.ion
Membru nou
Mesaje: 49
Membru din: Joi Apr 09, 2015 7:16 pm
Localitate: Bucuresti

Re: trepidatii si lipsa putere

Mesaj de Alex.ion »

cristi o'RAL scrie:eu nu cred ca au legatura bujiile cu ASC-ul... sau orice eroare de la motor care ar taia puterea motorului prin ASC ca sa nu se intample nu stiu ce... niciodata.
daca ti-o taie, iti aprinde EML (parca asa e) si iti limiteaza nu stiu ce la turatie (am mai auzit pe la R56), dar nu-ti aprinde ASC, n-are treaba.
unele nici n-au ASC/DSC ... ce face atunci?!
Cristi o fi sau nu asa cert e ca nu se mai aprinde martorul de ASC de cand am schimbat bujia (parerea mea e ca daca era de la altceva trebuia sa faca in continuare figuri)
Cat despre bujii am dat deja comanda ... nu sunt NGK (sincer sa fiu am uitat cum se numea firma) dar o bujie costa 51lei deci nu este nici ieftina dar nici scumpa ... initial vroiam sa iau bujii Bosch dar am fot lamurit ca nu are rost ... ce bujii sunt standard pe r50?
P.S. o bujie Bosch am vazut pe net ca e pe undeva pe la 33 lei
Mini Cooper 2004) 1.6 116cp
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: trepidatii si lipsa putere

Mesaj de adrian »

Calculatorul motorului monitorizeaza si semnalele primite de la sistemul ASC/DSC, asta este sigur pentru ca stie toata lumea ca atunci cand patineaza rotile, se taie "gazul" intr-o masura care sa impiedice patinarea in continuare.Exista o monitorizare in calculatorul motorului a sistemului ASC/DSC,pri hartile de DSC/ASC Sensitivity parameters si cele de ASC/DSC Hysteresis Thershold manual si automatic trans.
Pe de alta parte este posibil ca acea "trepidatie", de fapt intreruperi in functionarea motorului sa duca la viteze de rotire diferite ale rotilor de pe puntea fata si spate si automat sistemul ASC/DSC detecteaza anomalia,incearca sa o corecteze dar nu reuseste pentru ca nu poate aduce motorul la turatia ceruta de calculatorul motorului din cauza intreruperilor la aprindere, si atunci decupleaza sistemul ASC/DSC,considerand ca este o defectiune in sistem.Desigur ca nu se pune problema ca masina sa nu mai plece din loc-asa cum sustine mecanicul care a schimbat bujia-.Dupa repornirea motorului,calculatorul ASC/DSC ,constata ca nu are nici o defectiune interna sau de comunicatie cu celelalte sisteme si stinge becul de avarie care ii este dedicat lui.Desigur ca la aparitia anomaliei-intreruperi puternice ale aprinderii- face exact ce stie el mai bine, si anume repeta secventa descrisa de mine mai sus.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Alex.ion
Membru nou
Mesaje: 49
Membru din: Joi Apr 09, 2015 7:16 pm
Localitate: Bucuresti

Re: trepidatii si lipsa putere

Mesaj de Alex.ion »

Adrian multumesc pentru explicatia in detaliu it all makes sense now :D ... cat despre faptul ca nu mai pleaca de pe loc exista posibilitatea sa fi inteles eu gresit :P ... deh inca nu prea am avut treaba cu motoare (ma refer la faptul ca nu am detinut masina si nu prea am fost interesat sa stiu toate dedesubturile functionarii unui motor ) si foarte multe informatii intr-un timp relativ scurt se pot amesteca :oops: :lol: ... dar ar cam trebui sa incep sa imi bag si eu degetelele (implicit sa imi folosesc neuronii pentru a acumula noi cunostinte ) in motor pentru ca planuiesc sa imi implinesc si visul de mic copil si anume sa imi achizitionez o motocicleta ... la aia chiar vreau sa invat sa mesteresc toata ziua pe la ea :P.... in rest vorba aia : "salve si mii de ture" :lol:
Mini Cooper 2004) 1.6 116cp
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2177
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: trepidatii si lipsa putere

Mesaj de Sharpe »

bujiile OE daca te uiti pe realoem sunt NGK ...sunt mai scumpe dar sunt cele mai bune
le gasesti la orice mag de piese ..
.......ghost...
Alex.ion
Membru nou
Mesaje: 49
Membru din: Joi Apr 09, 2015 7:16 pm
Localitate: Bucuresti

Re: trepidatii si lipsa putere

Mesaj de Alex.ion »

Va multumesc pentru raspunsuri si la cati mai multi KM fara probleme.
Mini Cooper 2004) 1.6 116cp
SorinCru
Membru nou
Mesaje: 1
Membru din: Vin Sep 29, 2017 2:29 pm

Re: trepidatii si lipsa putere

Mesaj de SorinCru »

Salut,

Revin cu aceeasi problema semnalata de Alex, cand pornesc masina are fluctuatii la turatii si apoi scade catre 900rpm. Dupa o perioada nu mai are putere si se simte o vibratie (trepidatie) venind de la motor. Am fost cu masina in service si mi au zis ca e axul came uzat si trebuie schimbat ax came, vanous, etc (mai bine cumpar un motor nou :lol: ). Mentionez ca eu nu am vazut uzura pe ax dar nu sunt foarte priceput.
Voi ce ziceti sa incerc alt service poate e bobina, un injector sau o bujie? sau sa ma las pagubas si sa incerc sa fac rost de un motor nou.

multumesc.
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2177
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: trepidatii si lipsa putere

Mesaj de Sharpe »

Daca esti din Bucuresti vino la MINI Garaj pt un diagnostic corect
.......ghost...
Scrie răspuns