Probleme servidirectie

andrei_pnk
Membru nou
Mesaje: 9
Membru din: Lun Mar 14, 2016 1:56 am

Probleme servidirectie

Mesaj de andrei_pnk »

De câteva ori am rămas fără servodirecție ... De cele mai multe ori am pățit.o cand am pornit motorul , il opresc , iar cand pornesc din nou are servo ... Astăzi a fost prima data cand am pățit.o in mers , aceeași poveste , fiind in mers am oprit motorul si l.am repornit după care a mers ... A mai întâmpinat cineva aceasta problema ??? Trebuie sa schimb pompa sau sa înlocuiesc lichidul cu pentosin chf 11s ? Mașina este sh lichidul de servo are culoarea corespunzătoare , verzuie nu ii știu marca ... Aștept păreri de la cei care au întâmpinat aceasta problema , multumesc !!!
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2177
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: Probleme servidirectie

Mesaj de Sharpe »

in prima faza schimba lichidul daca ai dubii ca nu ar fi Pentosin, tot verde e ,dar pregateste-te de schimbat pompa servo
.......ghost...
andrei_pnk
Membru nou
Mesaje: 9
Membru din: Lun Mar 14, 2016 1:56 am

Re: Probleme servidirectie

Mesaj de andrei_pnk »

Fiind singurul care mi.a răspuns "te voi stresa pe tine" :)))... Ma duc maine la Bavaria sa schimb lichidul dacă sunt asa ghinionist si nu se remediază problema ce pompa este ok?(firma) si la ce investiție sa ma aștept ? Sa iau noua sau sh ?
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2177
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: Probleme servidirectie

Mesaj de Sharpe »

NU ,la bavaria nu ai ce cauta...
.......ghost...
andrei_pnk
Membru nou
Mesaje: 9
Membru din: Lun Mar 14, 2016 1:56 am

Re: Probleme servidirectie

Mesaj de andrei_pnk »

Ma duc ca , indirect am o cunoștiință acolo si mi.a zis ca pot lua de la el pentosin , dacă tot ma duc am zis ca poate cinstesc pe careva sa dea o tura cu mașina sa.mi dea o părere ... Tu zici sa nu ma duc doar pentru motivul financiar???
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2177
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: Probleme servidirectie

Mesaj de Sharpe »

pentosin poti lua de pe epiesa.ro sau oilmag ,nu e vb de finante e vb de profesionalism
bavaria nu au mecanici ci doar montatori :D
.......ghost...
andrei_pnk
Membru nou
Mesaje: 9
Membru din: Lun Mar 14, 2016 1:56 am

Re: Probleme servidirectie

Mesaj de andrei_pnk »

Am înțeles ... Multumesc frumos pt îndrumări :)
Avatar utilizator
jaman
Viteza 2
Mesaje: 105
Membru din: Mar Sep 15, 2009 1:48 am
Localitate: Sfantu Gheorghe
Contact:

Re: Probleme servidirectie

Mesaj de jaman »

Sharpe scrie:NU ,la bavaria nu ai ce cauta...
Sharpe,
Da unde ne recomanzi, la tine la garaj?
Te intreb pentru ca vreau sa imi schimb si eu uleiul servo. Am probleme cu servodirectia si ma gandesc mai intai sa ii schimb uleiul.
La mine are trepte unde pare sa se gripeze putin, isi da drumul si daca mai rotesc volanul iar are se gripeaza putin.
Asta se intampla mai ales cand e cald. Toata iarna s-a comportat ok.

Merci,
Cristi
MINI ONE 7
Software upgrade by Adrian
GMN
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2177
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: Probleme servidirectie

Mesaj de Sharpe »

da,la mine in garaj e ok baietii stiu MINI ,dar cu programare :D
.......ghost...
AdrianTC
Viteza 1
Mesaje: 93
Membru din: Dum Noi 22, 2015 1:54 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Probleme servidirectie

Mesaj de AdrianTC »

Schimbi uleiul degeaba.

Citeste topicul despre masina mea. Am descris chiar in prima postare din topic (in povestea masinii) problema.

Pe scurt: Nu folosi masina fara servo. Vei strica axul de volan si crucile cardanice. Nu se mai fabrica nou, vei gasi doar la dezmembrari. Nou ar fi fost vreo 530 Lei, la dezmembrari ai noroc daca il gasesti cu 300 Lei.

Masina mea a facut la fel. Am mers cu ea asa, cand cu servo, cand fara servo, pana am stricat axul volan (joc). Mersese asa si proprietarul din Germania. Acelasi proprietar din Germania a fost la MINI Munchen si i-au luat 350 Euro pentru reparatia servodirectiei. De fapt ii schimbasera doar uleiul. La vremea (mai) rece din Germania, servo mergea in majoritatea timpului.

Ideea e ca servo se supraincalzeste, iar daca opresti motorul cand s-a supraincalzit, intra protectia electonica a pompei si o dezactiveaza. Daca lasi masina un pic pe loc (10-20 min) isi revine la repornirea motorului.

Isi mai revine si daca vei conduce masina fara servo 2-3 km, ca se raceste. Oricum, e nevoie sa opresti si sa repornesti motorul.

Dupa ce a murit pompa de tot am schimbat tot ce am stricat: ax volan, cruci cardanice, pompa servo. Si am pus si ventilator pentru servo noua (furnizor TRW, fata de ZF ce are standard masina) ca sa fiu sigur ca nu mai pica. Si nu a mai cedat, de doi ani incoace.

Deci schimba pompa, atunci shimbi si uleiul, scapi de problema. Bafta! :)

La Bavaria uleiul costa dublu fata de alte magazine, iar pompa de servo costa 3.500 Lei. Eu am dat pe pompa 1.350 Lei cu piesa veche la schimb, vreo 150 Lei pe ulei si 250 Lei manopera. Si asta la un service multi-marca in care am incredere si unde am reparat in ultimii 7 ani orice masina am avut.
Scrie răspuns