problema la rece

Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: problema la rece

Mesaj de adrian »

Ai scris intr-un post anterior ca ai verificat daca trage aer fals.Posibil ca cineva sa fi unblat in soft prosteste,cine stie,acum tot romanul cumpara o interfata si umbla la soft fara sa stie ce face.Am intalnit multe cazuri,nu ar fi imposibil nici la tine sa fi umblat cineva la "cutiuta".
Daca poti citeste softul cu ce ai la indemana,eventual cumpara asta de pe net,poti sa citesti softul si sa-l rescrii,fara probleme.
Daca mi-l trimiti dupa citire, il pot verifica sa vad daca nu e umblat.
https://www.olx.ro/i2/oferta/interfata- ... ?shop=gGxf
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
nanuiuli
Membru nou
Mesaje: 25
Membru din: Joi Dec 01, 2016 6:06 pm

Re: problema la rece

Mesaj de nanuiuli »

Da,am verificat daca trage aer fals cand am schimbat pompa de apa.Atunci am dat admisia jos si toate garniturile erau ok,imclusiv cele de la injectoare.
Mai sunt 3 locuri pe unde poate trege aer:
Pompa de servo (desi nu scade si nu creste turatia de ralanti la apasarea franei)
valva PCV (suspectez ca trage mai mult aer prin ea)
Supapa canistrei de carbon
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: problema la rece

Mesaj de adrian »

E mai simplu sa obturezi priza de vacuum de langa clapeta si sa faci testul, nu trebuie sa te chinui atat.Motorul asta merge bine fara sa fie conectat vacuumul,daca este R50 ,daca este R53 ai grije la clapeta de bypass de la SC.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
nanuiuli
Membru nou
Mesaje: 25
Membru din: Joi Dec 01, 2016 6:06 pm

Re: problema la rece

Mesaj de nanuiuli »

Vacumul de la servofrana?
Da este r50 fabricat 11.2001
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: problema la rece

Mesaj de adrian »

La R50,nici o problema, poti sa-l blochezi ca sa faci testul la rece.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
nanuiuli
Membru nou
Mesaje: 25
Membru din: Joi Dec 01, 2016 6:06 pm

Re: problema la rece

Mesaj de nanuiuli »

Ai auzit de valve PCV defecte,sa traga mai mult aer din carter?Acea bila din valva nu este blocata.
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: problema la rece

Mesaj de adrian »

Nu, nu am auzit, de ce nu obturezi vacuumul de la ea??
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
nanuiuli
Membru nou
Mesaje: 25
Membru din: Joi Dec 01, 2016 6:06 pm

Re: problema la rece

Mesaj de nanuiuli »

In legatura cu verificarea softului....
Eu saptamana viitoare vreau sa schimb rulmentii din cutie.Cat timp sta masina in servis as putea sa-ti trimit ecu prin curier sa verifici softul si sa facem si modifocarea din One in Cooper?
nanuiuli
Membru nou
Mesaje: 25
Membru din: Joi Dec 01, 2016 6:06 pm

Re: problema la rece

Mesaj de nanuiuli »

O sa-l obturez.Oricum modificarea ecu trebuie sa o fac.
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: problema la rece

Mesaj de adrian »

cumpara rahatul ala de MPPS si citeste softul, e cel mai sigur decat sa bajbai pe langa toate piesele motorului.
Daca ai dubii cu cititul sw, te asist eu pe teamviewer,stai fara grije, la fel la scris.
Vezi ca nu stiu daca merge pe laptop mai sus de win7,
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Scrie răspuns