problema la rece
Re: problema la rece
Ai scris intr-un post anterior ca ai verificat daca trage aer fals.Posibil ca cineva sa fi unblat in soft prosteste,cine stie,acum tot romanul cumpara o interfata si umbla la soft fara sa stie ce face.Am intalnit multe cazuri,nu ar fi imposibil nici la tine sa fi umblat cineva la "cutiuta".
Daca poti citeste softul cu ce ai la indemana,eventual cumpara asta de pe net,poti sa citesti softul si sa-l rescrii,fara probleme.
Daca mi-l trimiti dupa citire, il pot verifica sa vad daca nu e umblat.
https://www.olx.ro/i2/oferta/interfata- ... ?shop=gGxf
Daca poti citeste softul cu ce ai la indemana,eventual cumpara asta de pe net,poti sa citesti softul si sa-l rescrii,fara probleme.
Daca mi-l trimiti dupa citire, il pot verifica sa vad daca nu e umblat.
https://www.olx.ro/i2/oferta/interfata- ... ?shop=gGxf
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: problema la rece
Da,am verificat daca trage aer fals cand am schimbat pompa de apa.Atunci am dat admisia jos si toate garniturile erau ok,imclusiv cele de la injectoare.
Mai sunt 3 locuri pe unde poate trege aer:
Pompa de servo (desi nu scade si nu creste turatia de ralanti la apasarea franei)
valva PCV (suspectez ca trage mai mult aer prin ea)
Supapa canistrei de carbon
Mai sunt 3 locuri pe unde poate trege aer:
Pompa de servo (desi nu scade si nu creste turatia de ralanti la apasarea franei)
valva PCV (suspectez ca trage mai mult aer prin ea)
Supapa canistrei de carbon
Re: problema la rece
E mai simplu sa obturezi priza de vacuum de langa clapeta si sa faci testul, nu trebuie sa te chinui atat.Motorul asta merge bine fara sa fie conectat vacuumul,daca este R50 ,daca este R53 ai grije la clapeta de bypass de la SC.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: problema la rece
Vacumul de la servofrana?
Da este r50 fabricat 11.2001
Da este r50 fabricat 11.2001
Re: problema la rece
La R50,nici o problema, poti sa-l blochezi ca sa faci testul la rece.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: problema la rece
Ai auzit de valve PCV defecte,sa traga mai mult aer din carter?Acea bila din valva nu este blocata.
Re: problema la rece
Nu, nu am auzit, de ce nu obturezi vacuumul de la ea??
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: problema la rece
In legatura cu verificarea softului....
Eu saptamana viitoare vreau sa schimb rulmentii din cutie.Cat timp sta masina in servis as putea sa-ti trimit ecu prin curier sa verifici softul si sa facem si modifocarea din One in Cooper?
Eu saptamana viitoare vreau sa schimb rulmentii din cutie.Cat timp sta masina in servis as putea sa-ti trimit ecu prin curier sa verifici softul si sa facem si modifocarea din One in Cooper?
Re: problema la rece
O sa-l obturez.Oricum modificarea ecu trebuie sa o fac.
Re: problema la rece
cumpara rahatul ala de MPPS si citeste softul, e cel mai sigur decat sa bajbai pe langa toate piesele motorului.
Daca ai dubii cu cititul sw, te asist eu pe teamviewer,stai fara grije, la fel la scris.
Vezi ca nu stiu daca merge pe laptop mai sus de win7,
Daca ai dubii cu cititul sw, te asist eu pe teamviewer,stai fara grije, la fel la scris.
Vezi ca nu stiu daca merge pe laptop mai sus de win7,
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power