problema la rece
problema la rece
Salut!
Cand masina este rece nu se accelereaza bine, da in nas si trebuie sa o turez mai tare sa plece. Masina este din 2002, 116cp.
Stie cineva de la ce ar putea fi?
Mersi.
Cand masina este rece nu se accelereaza bine, da in nas si trebuie sa o turez mai tare sa plece. Masina este din 2002, 116cp.
Stie cineva de la ce ar putea fi?
Mersi.
Re: problema la rece
In ordinea pretului,
de curatat clapeta acceleratie
de schimbat bujii
de schimbat fise si bobina de inductie
de curatat clapeta acceleratie
de schimbat bujii
de schimbat fise si bobina de inductie
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: problema la rece
fisele le-am schimbat. o sa continui cu restul opertiunilor.
clapeta de acceleratie pe unde este pozitionata?
Multumesc pentru informatii.
clapeta de acceleratie pe unde este pozitionata?
Multumesc pentru informatii.
Re: problema la rece
clapeta este imediat dupa filtru de aer......ai grija nu este treaba de incepator ,dupa curatare necesita reglare cu testerul
mai bine schimba intai bobina si bujiile
mai bine schimba intai bobina si bujiile
.......ghost...
Re: problema la rece
ok, mersi.
Re: problema la rece
Cum s-a rezolvat problema?
Re: problema la rece
pe langa cele enumemerate mai sus trebuie schimbat filtru de benzina
.......ghost...
Re: problema la rece
si/sau pompa
Re: problema la rece
Pompa de benzina am schimbat-o cu una noua,filtrul de benzina este altfel decat la majoritatea,acesta fiind "long life" si nu l-am gasit decat pe OE la 1880 ron.
Presiunea in rampa de injectie am masurat-o inainte si dupa schimbarea pompei,aceasta fiind de 3,4 bari la punerea contactului.
In mers pe ralanti,presiunea este de 2,7 iar in acceleratie creste spre 3,4 asa cum este si normal.
Nu stiu daca presiunea de 2.7 pe ralanti este normala...
Presiunea in rampa de injectie am masurat-o inainte si dupa schimbarea pompei,aceasta fiind de 3,4 bari la punerea contactului.
In mers pe ralanti,presiunea este de 2,7 iar in acceleratie creste spre 3,4 asa cum este si normal.
Nu stiu daca presiunea de 2.7 pe ralanti este normala...
Re: problema la rece
Pusa pe tester?? ceva erori???
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power