Reparatie Supercharger R53
Scris: Mar Noi 29, 2016 10:10 am
Am reparat zilele acestea un supercharger de R53, folosind kitul de reparatie furnizat de proprietar.Compresorul era deja inlocuit cu unul de generatie noua, mai exact pentru modelul facelift "Teflon coated",si avea doar uzura la rulmentii lagarelor rotoarelor.
Din pacate am constatat calitatea slaba a unor piese din kitul de reparatie, mai exact etanserile si adaptarea prin bucsare exterioara a 2 rulmenti cu ace.Kitul nu era complet, iar uleiul furnizat de producator era un simplu ATF, de culoare rosie,nu cel mai bun ulei pentru acest compresor.Kitul de reparatie a costat 136Lire, in opinia mea destul de scump, piesele din el se pot achizitiona cu cel mult 15 Euro, continand 3 rulmenti 6203, un rulment 6204,doi rulmenti cu ace ,3 simeringuri, 200ml ulei ATF si o cantitate mica de pasta silicon neagra pentru etansare.
Pentru cei care intentioneaza sa cumpere un kit de reparatie, sunt disponibil cu informatii cam cum ar trebui sa arata acest kit modificator si ce ar trebui sa contina.Mai exact din el lipseste rulmentul cu ace cod HK1010,cuplajul de la angrenajul pompei de apa, si un simering.
Rulmentii cu ace nu sunt standardizati, sunt dedicati deci nu pot fi procurati de la un furnizor de rulmenti din Ro.Necesita o adaptare cu bucsare exterioara a unor rulmenti standard.Etanserile originale sunt cu dimensiuni in inch, deci deasemenea se procura foarte greu, de preferat din US.Demontarea si montarea necesita ceva abilitati tehnice, dar nu ceva foarte special, mai greu de extras rulmentii cu ace.
Din pacate am constatat calitatea slaba a unor piese din kitul de reparatie, mai exact etanserile si adaptarea prin bucsare exterioara a 2 rulmenti cu ace.Kitul nu era complet, iar uleiul furnizat de producator era un simplu ATF, de culoare rosie,nu cel mai bun ulei pentru acest compresor.Kitul de reparatie a costat 136Lire, in opinia mea destul de scump, piesele din el se pot achizitiona cu cel mult 15 Euro, continand 3 rulmenti 6203, un rulment 6204,doi rulmenti cu ace ,3 simeringuri, 200ml ulei ATF si o cantitate mica de pasta silicon neagra pentru etansare.
Pentru cei care intentioneaza sa cumpere un kit de reparatie, sunt disponibil cu informatii cam cum ar trebui sa arata acest kit modificator si ce ar trebui sa contina.Mai exact din el lipseste rulmentul cu ace cod HK1010,cuplajul de la angrenajul pompei de apa, si un simering.
Rulmentii cu ace nu sunt standardizati, sunt dedicati deci nu pot fi procurati de la un furnizor de rulmenti din Ro.Necesita o adaptare cu bucsare exterioara a unor rulmenti standard.Etanserile originale sunt cu dimensiuni in inch, deci deasemenea se procura foarte greu, de preferat din US.Demontarea si montarea necesita ceva abilitati tehnice, dar nu ceva foarte special, mai greu de extras rulmentii cu ace.