Ai sa tragi un loc necastigator, masina are garnitura arsa sau chiulasa deformata, fisurata.Oricum vin si cu Skoda , asa ca am unde sa pun Jack-ul,are portbagajul mare.Sharpe scrie:Eu vreau sa te ajut ,nu te costa nimic ca oricum castig un Jack
Bolboroseste antigelul in vasul de expansiune
Re: Bolboroseste antigelul in vasul de expansiune
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Bolboroseste antigelul in vasul de expansiune
aaa cu skoda poti lua un butoi de Jack
.......ghost...
Re: Bolboroseste antigelul in vasul de expansiune
@Sharpe: daca pierzi...te sfatuiesc sa iti deschizi si o crama
Drive safe and keep the wheels down
Re: Bolboroseste antigelul in vasul de expansiune
Nu ,crama deschide Adrian la Paltinis
.......ghost...
Re: Bolboroseste antigelul in vasul de expansiune
Am un principui,de obicei nu pariez cand sunt sigur ca o sa castig, nu este fair, dar Sharpe mai merita sa si dea , nu numai sa ia(sau sa bea!!!(Sharpe scrie:Nu ,crama deschide Adrian la Paltinis
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Bolboroseste antigelul in vasul de expansiune
La mine a fost de la acel buson indicat la inceputul topicului. Aceleasi simptome, imi fierbea motorul mereu. Pana cand a pocnit de tot garnitura de la acel buson si mi-a umplut tot compartimentul motor de apa. Am luat-o din strada cu platforma de teama sa nu ard garnitura de chiulasa.
Coroborat cu busonul mai aveam un fir dezlipit de la ventilator. Pornea doar pe treapta a doua si doar cu A/C pornit. In rest ventilatorul era mort. Am rezolvat aceste doua probleme si nu mai am simptomele descrise in topic. Verificarea si reparatia ventilatorului a fost migaloasa, trebuie demontat tot botul masinii (bara, trager, radioatoare).
Bafta!
Coroborat cu busonul mai aveam un fir dezlipit de la ventilator. Pornea doar pe treapta a doua si doar cu A/C pornit. In rest ventilatorul era mort. Am rezolvat aceste doua probleme si nu mai am simptomele descrise in topic. Verificarea si reparatia ventilatorului a fost migaloasa, trebuie demontat tot botul masinii (bara, trager, radioatoare).
Bafta!
Re: Bolboroseste antigelul in vasul de expansiune
La R50-ul meu rezolvarea a fost simpla și rapida. Am înlocuit termostatul și gata. Poți verifica dacă se deschide fierbindu-l în apa dar, atenție, nu e suficient sa se deschidă puțin, trebuie sa fie destul de mare cursa. Dacă totuși te hotărăști sa schimbi termostatul fierbe-le pe amândouă în același timp și vei vedea diferența.
Re: Bolboroseste antigelul in vasul de expansiune
La cat costa un termostat ,nu stau sa-l probez
.......ghost...
Re: Bolboroseste antigelul in vasul de expansiune
Cum stai cu rezerva de Jack???Sa ma pregatesc?Sharpe scrie:La cat costa un termostat ,nu stau sa-l probez
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Bolboroseste antigelul in vasul de expansiune
Prost ,.am desigilat ultima rezerva ...eu zic sa vii pregatit la MMD
.......ghost...