Zbarnait in bord de plastic ieftin si nu mereu..cand pun mana si apas pe bord..se opreste.La relanti nu se mai aude
-
- Membru nou
- Mesaje: 13
- Membru din: Dum Iun 25, 2017 6:09 pm
Re: Zbarnait in bord de plastic ieftin si nu mereu..cand pun mana si apas pe bord..se opreste.La relanti nu se mai aude
Zbarnaitul este exact dedesuptul acelei grile de ventilatie din mijlocul bordului.Am desfacut ceasul mare de pe mijloc dar am dat de o fieratanie si mi a fost teama sa mai continui sa nu stric ceva.In stanga si n dreapta fierataniei sunt 2 gauri prin care intra 2 manunchiuri de cable.(cred ca stii ce zic).N am avut acces si m am oprit.Daca apas doar putin pe acea grila,se opreste zbarnaiala.Si doar cand dau drumul la aer...sa te mai intreb ceva ca poate te ai lovit de ele...motorul nu merge lin cum ar trebui.Variaza.Maraie.Mi a dat o eroare la sonda lambda pusa asa rpd la un tester al unui vecin care nu e de meserie si n a stiut decat atat sa mi spuna.Sa fie de acolo acel marait?Schimbat bujii,fișe...O sa merg cand am bani pe Bd.Timisoara.Am inteles ca sunt niste baieti care se pricep la ele.Dar pana atunci..mai intreb si eu
Re: Zbarnait in bord de plastic ieftin si nu mereu..cand pun mana si apas pe bord..se opreste.La relanti nu se mai aude
fieratania aia este ultima bariera ce iti va salva viata in cazul unui impact frontal....deci fara autogenClaudiu Renu' scrie:In stanga si n dreapta fierataniei sunt 2 gauri prin care intra 2 manunchiuri de cable.
model MIni?Claudiu Renu' scrie:...motorul nu merge lin cum ar trebui.Variaza.Maraie.Mi a dat o eroare la sonda lambda pusa asa rpd la un tester al unui vecin
daca ai avea probleme cu lambda ai avea eroare in bord? ai vre-ul "bec" aprins? eventual portocaliu?
care din ele ca sunt 2....
pre catalizator?
post catalizator?
am inteles ce spui....trebuie sa dai tot bordul jos, nu scapi de asta, DAR inainte de toate trebuie sa deconectezi bateria! scoate-o afara din locatie...pt binele tau....Claudiu Renu' scrie:Zbarnaitul este exact dedesuptul acelei grile de ventilatie din mijlocul bordului.
in functie de bord, acesta are anumite repere in plus, spre exempu modele pana in 2005 au un capac care il poti desface din 2+2 suruburi laterale (unde sunt capacele cand deschizi usile) dar nu e destul .. trebuie desfacut tot si cam cam iti ia o zi intreaga:
- radio
- consola grup comenzi (aer/lumini)
- plastice consola
- vitezometru
- kilometraj
- imbracaminte volan partea plastica (cele ce imbraca coloana de directie)
- deconectat toate conectoarele electrice (inculs OBD-ul
pe acea buza eu am utilizat ceva de genu asta (atasat) este similar acelor benzi ce se pun la geamuri numai ca ce am ales eu este burete ignifug adeziv aprox 40mm.
daca te "chinui" putin mai mult cred ca gasesti materialul care il utilizeaza BMW...
Drive safe and keep the wheels down
-
- Membru nou
- Mesaje: 13
- Membru din: Dum Iun 25, 2017 6:09 pm
Re: Zbarnait in bord de plastic ieftin si nu mereu..cand pun mana si apas pe bord..se opreste.La relanti nu se mai aude
2003 modelul r50,90 cp.Sta mai mult aprins la inceput dar dupa se stinge.
-
- Membru nou
- Mesaje: 13
- Membru din: Dum Iun 25, 2017 6:09 pm
Re: Zbarnait in bord de plastic ieftin si nu mereu..cand pun mana si apas pe bord..se opreste.La relanti nu se mai aude
Adica dupa ce se sting celelalte mai intarzie un pic dar se stinge.In mers nu mi sa aprins.Asta ia dat pe acel tester.Eroare sonda dar nu a stiut sa mi spuna care.Cred ca cea de dinainte de catalizator.
Re: Zbarnait in bord de plastic ieftin si nu mereu..cand pun mana si apas pe bord..se opreste.La relanti nu se mai aude
e sonda dupa catalizator ...niste benzina buna si o plimbare pe Transalpina ...asta e medicamentul
.......ghost...
Re: Zbarnait in bord de plastic ieftin si nu mereu..cand pun mana si apas pe bord..se opreste.La relanti nu se mai aude
ca sa poti avea raspunsuri sigure trebuie sa ne dai eroarea respectiva, eroarea de sonda lambda pre-catalizator (in fata catalizatorului), "beculetul" portocaliu cu forma motor sub EML ar trebui sa stea aprins si nu se va stinge pana la interventia testerului (resetare eroare) deci nu cred ca este prima...dar dupa cum vezi cam batem campii, iar personal nu iti pot da sugestii "aproape" de adevar fara codul erorii
Drive safe and keep the wheels down
Re: Zbarnait in bord de plastic ieftin si nu mereu..cand pun mana si apas pe bord..se opreste.La relanti nu se mai aude
revenind la bord.... daca iti "țăcăne" chetia aia de plastic indicata cu sageata maro atunci scapi aproape gratis...trebuie doar sa desfaci capacele 3 si sa desurubezi cu imbus cele 2+2 suruburi...scoti capacul si "pansezi" ce e de pansat!
Drive safe and keep the wheels down
-
- Membru nou
- Mesaje: 13
- Membru din: Dum Iun 25, 2017 6:09 pm
Re: Zbarnait in bord de plastic ieftin si nu mereu..cand pun mana si apas pe bord..se opreste.La relanti nu se mai aude
Da...sub acea grila este zbarnaiala aia
-
- Membru nou
- Mesaje: 13
- Membru din: Dum Iun 25, 2017 6:09 pm
Re: Zbarnait in bord de plastic ieftin si nu mereu..cand pun mana si apas pe bord..se opreste.La relanti nu se mai aude
Sa inteleg ca partea de deasupra..bordul...cu acea grila este prins in lateral cu acele 2 +2 suruburi so ceke din lateralele kilometrajului??Atat?
Re: Zbarnait in bord de plastic ieftin si nu mereu..cand pun mana si apas pe bord..se opreste.La relanti nu se mai aude
bordul de plastic este compus din 2 repere mari capacul ala si scheletul propriu-zis ...nimic mai mult....Claudiu Renu' scrie:Sa inteleg ca partea de deasupra..bordul...cu acea grila este prins in lateral cu acele 2 +2 suruburi so ceke din lateralele kilometrajului??Atat?
scheletul la randul lui este "acoperit" de ornamentele pe care le vezi...
este necesar sa deschizi doar capacul de deasupra...nimic mai mult!!
desfiletezi acele suruburi 4 sunt (2 pe parte) apoi tragi usor spre tine...cu atentie ca trebuie sa il si ridici ca da in ceasul din spatele volanului...
nu mai este necesar nimic sa desfaci....
Drive safe and keep the wheels down