Cateva intrebari

Avatar utilizator
Danyutz
Viteza 4
Mesaje: 325
Membru din: Vin Feb 03, 2017 11:39 am
Localitate: Sibiu

Cateva intrebari

Mesaj de Danyutz »

Mi se pare ca miroase ceva ciudat in masina, a material imbacsit de apa, cand porneste ventilatia si cu A/C si fara, mai ales in perioada asta ploioasa. Am facut o igienizare la sistemul de climatizare acum ~5 luni, cand am schimbat si filtrul de habitaclu - maine desfac sa vad daca s-a imbacsit cumva filtrul - sa verific si altceva?

Cand am luat masina imi lipsea o protectie de la luminile de numar, iar cealalta era corodata asa ca am comandat 2 noi ( original ), dar le-am pierdut deja, mi se parea prinderea destul de indoielnica. Mai comand un rand, sau le inlocuiesc cu aftermarket?

Dupa un drum mai lung pe autostrada, am observat ca imi joaca oglinda din partea pasagerului, se poate strange cumva? Data sticla jos? Nu misca baza care este prinsa pe usa, ci din sistemul de pliere.

Al 3-lea stop de frana e greu de schimbat (am eleron)? Eu am sticla usor crapata si misca, l-as schimba cu totul ca intra apa la spalat. Nou sau dezmembrari?

Multam!
Imagine
AdrianTC
Viteza 1
Mesaje: 93
Membru din: Dum Noi 22, 2015 1:54 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Cateva intrebari

Mesaj de AdrianTC »

Danyutz scrie:Mi se pare ca miroase ceva ciudat in masina, a material imbacsit de apa, cand porneste ventilatia si cu A/C si fara, mai ales in perioada asta ploioasa. Am facut o igienizare la sistemul de climatizare acum ~5 luni, cand am schimbat si filtrul de habitaclu - maine desfac sa vad daca s-a imbacsit cumva filtrul - sa verific si altceva?
E vorba de obiceiurile de utilizare. Daca a fost cald, ai mers cu A/C pornit, iar urmatoarea zi e mai rece afara si ploua, umiditatea din filtru (si din masina va fi mare). Va fi nevoie sa mergi cu ventilatia pornita pe cald pana cand se evapora toata apa din filtru si din habitaclu. In scenariul descris de tine si explicat de mine vei observa ca ti se aburesc si geamurile mult mai usor la pornirea ventilatiei.

Iti recomand ca dupa fiecare folosire a A/C sa decuplezi compresorul (butonul cu led verde) si sa lasi ventilatia la turatie mare circa 30 de secunde. Apoi opresti masina si te duci unde ai treaba. Prin acest mod egalizezi temperatura din instalatie/tubulatura cu ceea ce va fi in masina dupa ce pleci tu.

Daca mergi cu A/C la 35 grade C, opresti, lasi masina in soare... pe conducte va ramane aer foarte rece (fiind rece, va sta oricum jos), habitaclul masinii se va incinge, iar pe tubulatura se vor desvolta micro-organisme care put.

Procedez cum ti-am spus de vreo 5 ani si am eliminat complet mirosul de mort din masina.
Danyutz scrie:Cand am luat masina imi lipsea o protectie de la luminile de numar, iar cealalta era corodata asa ca am comandat 2 noi ( original ), dar le-am pierdut deja, mi se parea prinderea destul de indoielnica. Mai comand un rand, sau le inlocuiesc cu aftermarket?
Ia aftermarket. Am montat unele cu LED si nu mai am probleme. Au intrat greu si fix, garnitura etanseaza foarte bine. Am pus si niste banda de izolatie neagra peste fire si am ermetizat compartimentul LED-urilor (partea nevazuta, care intra in locas) pentru a nu intra apa la spalat in ele. Am avut problema cu infiltratii de apa in trecut. Lampile complete cu LED le-am cumparat de aici si au fost 80 Lei https://www.led24.ro
Danyutz scrie:Dupa un drum mai lung pe autostrada, am observat ca imi joaca oglinda din partea pasagerului, se poate strange cumva? Data sticla jos? Nu misca baza care este prinsa pe usa, ci din sistemul de pliere.
Am avut si eu problema asta la oglinda stanga. Dai jos sticla, iar in centru este un imbus. Strangi surubul si gata vibratiile. Atentie la demontarea oglinzii sa n-o spargi. Si sa nu tragi tare sa smulgi firele de incalzire. Reglezi oglinda sa vezi cat mai mult din masina, apoi bagi degetele printre oglinda si carcasa unde vezi mult loc (la extremitatea exterioara a corpului oglinzii) apoi tragi usor si ar trebui sa se declipseze. Nu e nevoie sa-i deconectezi firele (daca e oglinda incalzita) pentru a strange acel surub.
Danyutz scrie:Al 3-lea stop de frana e greu de schimbat (am eleron)? Eu am sticla usor crapata si misca, l-as schimba cu totul ca intra apa la spalat. Nou sau dezmembrari?
Si al meu e desprins. Ma intereseaza si pe mine un raspuns la treaba asta. As recomanda nou, costa cam 170 Lei de la producatorul TYC. La cele vechi e posibil sa ai probleme in scurt timp din nou.
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Cateva intrebari

Mesaj de adrian »

Trebuie demontat eleronul, care in afara de cele 2 suruburi de fixare mai este si lipit cu banda dublu adeziva, deci, trebuie tras zdravan de el dupa ce se demonteaza suruburile.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
Danyutz
Viteza 4
Mesaje: 325
Membru din: Vin Feb 03, 2017 11:39 am
Localitate: Sibiu

Re: Cateva intrebari

Mesaj de Danyutz »

Multumesc de raspunsuri.

Am depistat mirosul urat, vine de la bucata de pasla/material, pe care coboara geamul, nu stiu cum sa explic mai bine, in exterior este chederul, iar pe interior o bucata de material. Ala miroase asa urat cand e umezeala afara si doar pe partea pasagerului.

Stopul de frana, am vrut sa-l comand pe original, dar mi-a zic colegul meu ca se schimba produsul/codul si sa mai astept.

Cu restul ma descurc.
Imagine
Scrie răspuns