Probleme far
Probleme far
Salut colegi, întâmpin o noua problema farul din dreapta nu funcționează faza scurta , dar cea lunga da, specific ca au becuri H4, am verificat toate siguranțele și sunt bune . Ce altceva ar putea fi ?
Re: Probleme far
Farurile nu au sigurante,sunt comandate din BC.Daca becul este bun , verifica daca vine tensiune pe faza mica.Daca nu vine , verifici cablajul de la far la BC.Daca e bun , trebuie schimbat BC.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Probleme far
Apropos de faruri, cum se regleaza la R50, mai faci o ajustare, mai inchizi capota, iar deschizi si tot asa?
Re: Probleme far
Da.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Probleme far
Ce e ăla BC?
Re: Probleme far
Este calculatorul care gestioneaza lumini, stergatoare, dezaburiri, inchidere centralizata si asa mai departe.Este situat in dreapta jos la stalpul usii.Se numeste Body Control unit.Alinbass scrie:Ce e ăla BC?
Adica asta:
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Probleme far
lasa BC-ul ca iti prinzi urechile!Alinbass scrie:Ce e ăla BC?
1. asigura-te ca becurile sunt bune --- daca e KO (adica becuri bune)
2. verifica contactele farului --- daca OK
3. ia un voltmetru/multimetru si verifica tensiunea pe cablul de faza scurta --- daca KO
4. verifica DACA cablul este interupt --- daca da ...ai scapat si schimbi cablul ...daca nu ...trebuie sa schimbi BC-ul
dupa umila mea parere nu cred ca e BC-ul ...f. rar poate avea probleme...
Drive safe and keep the wheels down
Re: Probleme far
e greu sa repari o masina dupa un forum
am avut un client cu o prb asemanatoare doar ca era un xenon si avea in mufa BC apa si un pin rupt
dar daca nu te pricepi lasa pe altii sa intervina sa nu strici si altele
am avut un client cu o prb asemanatoare doar ca era un xenon si avea in mufa BC apa si un pin rupt
dar daca nu te pricepi lasa pe altii sa intervina sa nu strici si altele
.......ghost...
Re: Probleme far
Salut băieți, am și eu o problema la un R50, nu mai merge faza scurta amândouă becuri (xenon) am desfăcut becurile și unul dintre ele era ars. E posibil ca și celălalt sa nu meargă din cauza asta? Mulțumesc
Re: Probleme far
Probabil ca nu au legatura intre ele (adica sigur nu au).Schimba cel ars si ai sa vezi.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power