Salutare,
La mine a fost sa zicem un pic mai ghinionista treaba (fostul proprietar neavand prea multa grija de masina) si a trebuit sa inlocuim mai multe elemente, dar inclin sa cred ca totul a plecat de la Turbo Bypass Dump Valve Diverter Solenoid de la turbosuflanta.
Iti recomand sa pui un tester pe ea, dar pana sa te apuci sa schimbi piese, verifica acest Turbo Bypass Dump Valve Diverter Solenoid si daca este de la el, costa aprox. 150 ron si nu mai trebuie sa demontezi sau sa schimbi turbina.
Multa bafta!
Lipsa putere motor/martor EML aprins
Înapoi la “Probleme tehnice si solutii”
Mergi la
- Club Mini
- ↳ Evenimente myMINI.ro
- ↳ Discutii generale
- ↳ Probleme tehnice si solutii
- ↳ Ingrijire si intretinere
- ↳ MINI Tuning
- ↳ MINI Map
- My MINI: ai un MINI? Sa-l vedem!
- ↳ MINI Clasic - o legenda vie
- ↳ R50: MINI One & Cooper (2002-2006)
- ↳ R52: MINI Cabrio (2005-2008)
- ↳ R53: MINI Cooper S (2002-2006)
- ↳ R55: MINI Clubman (2008+)
- ↳ R56: MINI One & Cooper (2006+)
- ↳ R56: MINI Cooper S (2006+)
- ↳ R57: MINI Cabrio (2009+)
- ↳ R58: MINI Coupe (2011+)
- ↳ R59: MINI Roadster (2012+)
- ↳ R60: MINI Countryman (2010+)
- ↳ R61: MINI Paceman (2012+)
- ↳ F54: MINI Clubman (2015+)
- ↳ F55: MINI Five Door Hatch (2014+)
- ↳ F56: MINI Cooper Hatch (2014+)
- ↳ F57: MINI Cabrio (2016+)
- ↳ R60: MINI Crossover (2017+) ...............Also know as CountryMan
- ↳ R61: MINI Crossover Coupe (2017+) ......Also know as PaceMan
- ↳ Alte marci auto
- Bazar
- ↳ Vanzare - Piese si accesorii
- ↳ Cumparare - Piese si accesorii
- ↳ Vanzare-Cumparare autoturisme
- ↳ Prestari servicii
- ↳ Vanzare-Cumparare Non-auto
- Administrativ
- ↳ Arhiva forum