Probleme mini
Probleme mini
Salut, am o problema cu al meu mini r50, astazi s-a aprins martorul de baterie dar masina mergea normal. Am parcat si acum cand am vrut sa plec, a pornit normal, sta foarte turata si se balbaie, si nu merge servo. Din ce am inteles astea sunt probleme cauzate de baterie? Ps: e neschimbata din 2010bateria.
Re: Probleme mini
bateria e cam veche ,dar martorul de baterie se aprinde pt ca ai prb cu alternatorul sau bateria e in scurt
.......ghost...
Re: Probleme mini
Sau cureaua de agregate rupta!!!!!!!!Sharpe scrie:bateria e cam veche ,dar martorul de baterie se aprinde pt ca ai prb cu alternatorul sau bateria e in scurt
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Probleme mini
Martorul luminos de pe baterie este galben/verde.
Cureaua nu este rupta o sa vreau sa pun bateria de pe cealalta masina sa vad daca e diferenta.
De asemenea, daca alternatorul nu merge ok, cand dau ventilatia pe treapta 4-a nu ar trebuii sa fluctueze lumina?
Cureaua nu este rupta o sa vreau sa pun bateria de pe cealalta masina sa vad daca e diferenta.
De asemenea, daca alternatorul nu merge ok, cand dau ventilatia pe treapta 4-a nu ar trebuii sa fluctueze lumina?
Re: Probleme mini
CEL MAI BINE pui un voltmetru pe bateri cu motorul pornit si cu toti consumatorii ,ar trebui sa ai un curent in jur de 14v
.......ghost...
Re: Probleme mini
Incarcare 12-13v. Concluzie, releu alternator.
Re: Probleme mini
Sau diode!!!Ravi scrie:Incarcare 12-13v. Concluzie, releu alternator.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Probleme mini
Mecanicul a verificat si a zis ca releul este de vina.
Re: Probleme mini
si l-ai schimbat si functioneaza sau ce se asteapta acum?Ravi scrie:Mecanicul a verificat si a zis ca releul este de vina.
un releu ca sa se duca trebuie sa aibe ani de lucru nu gluma!
ca sa intelegi, Sharpe ti-a oferito-o pe tava "prb cu alternatorul sau bateria e in scurt" baterie in scurt primul lucru este releul de verificat
la cei "12-13v" nu iti incarca alternatorul trebuie sa ai 14 in "load mode" 12-13 e bateria simpla
Drive safe and keep the wheels down
Re: Probleme mini
Am schimbat releu + carbuni. Acum incarca 14.3-14.5 cu faza lunga, ventilatie pe 4, ceata, casetofon etc. Am schimbat si bateria, preventiv.
Partea rea este ca in continuare este aprins becul de baterie, si nici servo directia nu merge. Am discutat cu sharpe la telefon (ps: mersi de sfaturi)
Pompa are momente cand “bazaie” dar servo tot nu am si nici martorul nu dispare.
Pe tester apare doar eroarea P1627
Partea rea este ca in continuare este aprins becul de baterie, si nici servo directia nu merge. Am discutat cu sharpe la telefon (ps: mersi de sfaturi)
Pompa are momente cand “bazaie” dar servo tot nu am si nici martorul nu dispare.
Pe tester apare doar eroarea P1627