Troncane hayonul

Avatar utilizator
Danyutz
Viteza 4
Mesaje: 325
Membru din: Vin Feb 03, 2017 11:39 am
Localitate: Sibiu

Troncane hayonul

Mesaj de Danyutz »

Salutare,

De ceva timp am auzit ceva bocanind, trocanind din portbagaj, initial i-am dat pace, am zis ca o fi ceva din geanta. Recent a inceput sa se auda tare si am crezut ca o fi roata de rezerva, am scos trusa, roata si am mers in test, face la fel, ceea ce ma face sa cred ca hayonul face asa - exista posibilitati de reglare? Trebuie ceva strans?

Face doar pe denivelari si cand se balanseaza masina.
Imagine
Avatar utilizator
dedant68
Viteza 6
Mesaje: 643
Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
Contact:

Re: Troncane hayonul

Mesaj de dedant68 »

Salut,

Ar trebui sa inecrci sa tragi/misti de hayon cand masina este stationata, sa vezi daca sunt jocuri ale hayonului in inchiderea de la baza acestuia in acesta pozitie. Am vazut ca hayonul are o inchidere electrica foarte rigida(cel putin la mine) si bine legata, iar sus in balamaele hayonului, nu vad unde sa fie jocuri(greu sa se slabeasca). Este posibil ca zgomotele sa vina de la suspensia pe spate la trecerea peste denivelari, nu strica o verificare a acesteia (urcarea pe elevator sau suspendarea pe capre).

Bafta,
Imagine Imagine Imagine
Avatar utilizator
Danyutz
Viteza 4
Mesaje: 325
Membru din: Vin Feb 03, 2017 11:39 am
Localitate: Sibiu

Re: Troncane hayonul

Mesaj de Danyutz »

Nu scot din ecuatie nici flansele de la amortizoare, am auzit ca se duc si astea. Voiam doar sa exclud ce e mai usor de facut prima :D
Imagine
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Troncane hayonul

Mesaj de adrian »

Pe usa de la portbagaj sunt montate 2 piese din cauciuc-Stop buffer-.Astea trebuie reglate de asa natura ca la inchiderea portbagajului sa nu fie joc intre portbagaj si caroserie.Se regleaza prin simpla rasucire intr-un sens sau altul.Daca usa are joc, se desurubeaza cam o tura-ambele- si se vede daca jocul a disparut.E simplu si eficient.
Asta-i piesa , asezata pe lateralul usii portbagajului,dreapta si stanga.
B63-017-500x500.jpg
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2177
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: Troncane hayonul

Mesaj de Sharpe »

da, sustin cele spuse de Adrian plus spray de vaselina la balamale
.......ghost...
Avatar utilizator
Danyutz
Viteza 4
Mesaje: 325
Membru din: Vin Feb 03, 2017 11:39 am
Localitate: Sibiu

Re: Troncane hayonul

Mesaj de Danyutz »

Multumesc baieti, revin cu pareri.
Imagine
Avatar utilizator
Danyutz
Viteza 4
Mesaje: 325
Membru din: Vin Feb 03, 2017 11:39 am
Localitate: Sibiu

Re: Troncane hayonul

Mesaj de Danyutz »

Am descoperit impielitatul, nu era hayonul, ci bucsele de la bara stab. Schimbate azi, iar e liniste in masina.

Oh, am schimbat si lichidul de frana.
Imagine
Avatar utilizator
dedant68
Viteza 6
Mesaje: 643
Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
Contact:

Re: Troncane hayonul

Mesaj de dedant68 »

Exact ce ti-am spus :) ....a inceput si la mine cate putin, trebuie sa le schimb si eu, dar vreau sa fac o lucrare completa pe spate care include si amortizoarele + arcurile. De aceea mai astept putin pana la primavara, sa trec pe iarna :)
Imagine Imagine Imagine
Avatar utilizator
Danyutz
Viteza 4
Mesaje: 325
Membru din: Vin Feb 03, 2017 11:39 am
Localitate: Sibiu

Re: Troncane hayonul

Mesaj de Danyutz »

I-am facut test de amortizoare inainte 75% amandoua, dupaia am urcat-o pe elevator si misca bara stanga-dreapta la greu .. :roll:
Imagine
Avatar utilizator
dedant68
Viteza 6
Mesaje: 643
Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
Contact:

Re: Troncane hayonul

Mesaj de dedant68 »

Barele stabilizatoare pe spate de 16 sau 17 si la unele variante sport de 17,5 mm sunt slabe si nu asigura un moment de rezistenta corespunzator, ca sa nu mai vorbim de bucsile din material compozit care cedeaza repede si astfel apar bataile si zgomotele. O varianta mai buna este daca tot schimbi elemente, sa inlocuiesti bara stabilizatoare cu una de 22 mm de la ALTA sau H-Sport. La acestea, bucsile sunt impregnate cu grafit, iar bridele de prindere a bucsilor pe bara si apoi pe suportul caroseriei, au orificiu pentru gresare :)
Fişiere ataşate
Rear Sway Bar.jpg
Imagine Imagine Imagine
Scrie răspuns