Mini R53 cu toate problemele.

Avatar utilizator
Danyutz
Viteza 4
Mesaje: 325
Membru din: Vin Feb 03, 2017 11:39 am
Localitate: Sibiu

Re: Mini R53 cu toate problemele.

Mesaj de Danyutz »

Si eu am avut pierderi pe la servo, era defapt slabit colierul ce tinea furtunul.
Imagine
CatalinRO
Membru nou
Mesaje: 14
Membru din: Joi Dec 07, 2017 2:58 pm

Re: Mini R53 cu toate problemele.

Mesaj de CatalinRO »

Am luat-o de 3 saptamani si am lucrat la ea 2. Pana la Mini aveam in garaj un bec amarat, acum am lumina de pe toti peretii si v-a trebui sa-mi fac si un canal pentru reparatii caci nu ma mai suporta prietenii. :D :D :D
In alta ordine de idei:
Am fost ieri Sibiu-Brasov si inapoi, cu tot frigul din ea, a fost o placere :D
CatalinRO
Membru nou
Mesaje: 14
Membru din: Joi Dec 07, 2017 2:58 pm

Re: Mini R53 cu toate problemele.

Mesaj de CatalinRO »

Danyutz scrie:Si eu am avut pierderi pe la servo, era defapt slabit colierul ce tinea furtunul.
Nu stiu pe unde naiba pierde, am consumat 5 spray-uri la curatat motorul pe dedesupt.
Practic ridic masina si e plin de ulei, curat si ma uit ca prostul si nu curge. Dau masina jos merg cu ea o urc din nou si iaca uleiul este iar peste tot. La urmatoarea ridicare am sa invart volanul ca poate atunci curge. Si tu iti repari masina singur sau sti vreun mecanic priceput ?
Avatar utilizator
dedant68
Viteza 6
Mesaje: 643
Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
Contact:

Re: Mini R53 cu toate problemele.

Mesaj de dedant68 »

Posibil sa pierzi pe la corpul filtrului de ulei care se prinde pe blocul motor cu trei suruburi si se etanseaz cu o garnitura. Nu poti sa vezi, deoarece accesul este dificil. Uleiul picura si ajunge pe partile inferioare ale motorului, cutia de viteza, baie ulei si apoi pe scut. Nu poti sa schimbi usor garnitura, numai dupa demontarea radiatorului frontal ca sa poti lucra, practic nu ai acces/pozitia nu iti ofera spatiu de lucru. Incearca sa luminezi cu o lampa portativa zona filtrului de ulei si sa vezi ce este acolo. In general, toate variantele din generatia I pierd ulei prin mai multe puncte( garnitura filtru ulei, corp filtru ulei, capac culbutori, capac baie ulei, CKP senzor, etc).
Fişiere ataşate
Corp fltru ulei.jpg
Corp fltru ulei.jpg (5.03 KiB) Vizualizat de 5271 ori
Imagine Imagine Imagine
Avatar utilizator
Danyutz
Viteza 4
Mesaje: 325
Membru din: Vin Feb 03, 2017 11:39 am
Localitate: Sibiu

Re: Mini R53 cu toate problemele.

Mesaj de Danyutz »

CatalinRO scrie: Si tu iti repari masina singur sau sti vreun mecanic priceput ?
In afara de revizie, schimb de bucsi bara stab si retrofit de AUX nu i-am facut nimic singur. Dar nici nu stiu pe cine sa-ti recomand priceput pe Mini la noi :/
Imagine
CatalinRO
Membru nou
Mesaje: 14
Membru din: Joi Dec 07, 2017 2:58 pm

Re: Mini R53 cu toate problemele.

Mesaj de CatalinRO »

Am mai lucrat cate ceva, ca tot a fost cald afara. Stergatorul spate este functional acum, la fel si spritiera. Am rezolvat si caldura, mai trebuie sa fac spalatoarele de la faruri si cam gata. Am rezolvat o parte din scurgerea de ulei, pe la surubul intinzator, l-am mai strans un pic. Mai pierde un pic pe la vasul cu lichid servo si un pic prin fata dreapta motor, inca nu stiu exact. N-as fi crezut ca exista un motor atat de inghesuit. Un lucru trebuie apreciat la aceasta masina, in afara de cosumabile, unde includ si becurile, tot ce a fost defect am reparat efectiv fara sa cumpar piese de mare valuare.
Ultima oară modificat Mar Ian 09, 2018 6:30 pm de către CatalinRO, modificat 1 dată în total.
CatalinRO
Membru nou
Mesaje: 14
Membru din: Joi Dec 07, 2017 2:58 pm

Re: Mini R53 cu toate problemele.

Mesaj de CatalinRO »

dedant68 scrie:Posibil sa pierzi pe la corpul filtrului de ulei care se prinde pe blocul motor cu trei suruburi si se etanseaz cu o garnitura. Nu poti sa vezi, deoarece accesul este dificil. Uleiul picura si ajunge pe partile inferioare ale motorului, cutia de viteza, baie ulei si apoi pe scut. Nu poti sa schimbi usor garnitura, numai dupa demontarea radiatorului frontal ca sa poti lucra, practic nu ai acces/pozitia nu iti ofera spatiu de lucru. Incearca sa luminezi cu o lampa portativa zona filtrului de ulei si sa vezi ce este acolo. In general, toate variantele din generatia I pierd ulei prin mai multe puncte( garnitura filtru ulei, corp filtru ulei, capac culbutori, capac baie ulei, CKP senzor, etc).
Nu pierde pe acolo, in acea zona, este uscat.
CatalinRO
Membru nou
Mesaje: 14
Membru din: Joi Dec 07, 2017 2:58 pm

Re: Mini R53 cu toate problemele.

Mesaj de CatalinRO »

Danyutz scrie:
CatalinRO scrie: Si tu iti repari masina singur sau sti vreun mecanic priceput ?
In afara de revizie, schimb de bucsi bara stab si retrofit de AUX nu i-am facut nimic singur. Dar nici nu stiu pe cine sa-ti recomand priceput pe Mini la noi :/
Am crezut ca e macar unul. Nu zic ca nu-mi place mesteritul dar uneori e mai comod sa faca altul :)). Inca putin si am desfacut tot ce se putea desface de la masinuta.
CatalinRO
Membru nou
Mesaje: 14
Membru din: Joi Dec 07, 2017 2:58 pm

Re: Mini R53 cu toate problemele.

Mesaj de CatalinRO »

adrian scrie:Verifica si filtrul de polen.Daca e bine aerisita instalatia de racire ,posibil sa ai radiatorul de incalzire colmatat, se poate curata cu o solutie chimica sau trebuie schimbat.Problema este ca cele aftermarket nu incalzesc la fel ca cel original,din cauza constructiei diferite cu mai putine celule ,fara deflectorul din interior, etc.
Problema a fost un furtun de cauciuc care merge din radiatorul de incalzire intr-un t-eu, a fost strangulat intr-o pozitie nefireasca. L-am repozitionat si acum baga cald.
CatalinRO
Membru nou
Mesaje: 14
Membru din: Joi Dec 07, 2017 2:58 pm

Re: Mini R53 cu toate problemele.

Mesaj de CatalinRO »

dedant68 scrie:In circuitele spalatorului de faruri si stergatorul de luneta sau/si pompa spalare intra releele de comanda sau module de comanda. Pentru stergator luneta este releul IO1142 (Rely Window Wiper Motor) care comanda motorul de actionare a mecanismului stergatorului. Deci, de verificat daca acesta primeste semnal de comanda( se afla in partea stanga la pedale sofer). Pentru pompa de spalare spate este releul K119, se verifica. La fel, pentru spalator faruri, responsabil pentru comanda este K6, modul care se afla tot in partea stanga la pedale sofer. Dupa ce verifici sigurantele fuzibile ( cu ohmmetrul=continuitate), verifici comanda pe relee, tensiunea la motoarele electrice de actioanre, si daca problema persita, treci la comutatoare/bord :) .Spor la lucru!
Rezolvat, multumesc de sfaturi, releul a fost de vina.
Scrie răspuns