Vezi user Sharpe, te duce la service unde trebuie.MINIR56 scrie:Revin cu vesti proaste
Ieri dimineata cand am pornit motorul am stat 1-2 min ca de obicei pana sa plec de pe loc si Surpriza! OIL PRESSURE Warning (red the bitch)..
S-a aprins cand a inceput sa se regleze relantiul (adica pe la 900rpm), zgomote mari ciudate nu aud, facut recent revizie (schimb ulei Castrol edge 5w30 filtre mann) acum vreo 2-3 luni, joja indica nivelul fix la mijloc (mai mijloc de atata nu se putea). Nu am indraznit sa o misc din loc si nici n-o voi face. O sa merg la service pe platforma zilele astea. RUGAMINTE MARE! Un service/mecanic care sa se priceapa si sa isi dea interesul cunoasteti? Voi unde mergeti la service de obicei?
Cineva care sa stie si sa poata sa masoare presiunea, sa verifice baia de ulei, senzori, filtre, garinituri, supape, sorb, etc. pana sa ajunga la simpla concluzie ca ar fi pompa de ulei sau doamne fereste mai stiu io ce !?
P.S. Bucuresti.
Va multumesc mult!
ULEIUL motoarelor - mit si adevar
Re: ULEIUL motoarelor - mit si adevar
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: ULEIUL motoarelor - mit si adevar
Tocmai am terminat un motor te asteptam 0722510604
.......ghost...
Re: ULEIUL motoarelor - mit si adevar
Asteptati?Sharpe scrie:Tocmai am terminat un motor te asteptam 0722510604
Eu il sun pe Cristi de mai bine de o luna pentru 3 lulele de schimbat si ma paseaza mereu.
EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: ULEIUL motoarelor - mit si adevar
Totusi ceva este neclar...in urma cu 2-3 luni nivelul de ulei era la jumatatea jojei, dar revizia este recent cu schimb de ulei..dar acum cum este nivelul de uleiMINIR56 scrie:Revin cu vesti proaste
Ieri dimineata cand am pornit motorul am stat 1-2 min ca de obicei pana sa plec de pe loc si Surpriza! OIL PRESSURE Warning (red the bitch)..
S-a aprins cand a inceput sa se regleze relantiul (adica pe la 900rpm), zgomote mari ciudate nu aud, facut recent revizie (schimb ulei Castrol edge 5w30 filtre mann) acum vreo 2-3 luni, joja indica nivelul fix la mijloc (mai mijloc de atata nu se putea). Nu am indraznit sa o misc din loc si nici n-o voi face. O sa merg la service pe platforma zilele astea. RUGAMINTE MARE! Un service/mecanic care sa se priceapa si sa isi dea interesul cunoasteti? Voi unde mergeti la service de obicei?
Cineva care sa stie si sa poata sa masoare presiunea, sa verifice baia de ulei, senzori, filtre, garinituri, supape, sorb, etc. pana sa ajunga la simpla concluzie ca ar fi pompa de ulei sau doamne fereste mai stiu io ce !?
P.S. Bucuresti.
Va multumesc mult!
Re: ULEIUL motoarelor - mit si adevar
Nu, in urma cu 2-3 luni am facut ultima revizie. Nivelul de ulei este verificat periodic (saptamanal as spune) pe mijloc era ieri dimineata si cu cateva zile in urma si tot asa... mentionez ca nu am completat deloc de cand l-am schimbat pentru ca am verificat si am considerat ca este suficient.
Mai am si probleme cu pierderea de antigel... nu ma intrebati pe unde, nu stiu ce magie face MINI, cu ce l-am suparat, ca sub masina este "curat ca lacrima". Acum 3 zile vasul era plin cand am verificat dimineata inainte de a porni motorul, iar ieri era gol golut. Idei
Ar avea vreo legatura pierderea de antigel cu eroarea de ulei??
Eu nu ma pricep... nu am notiuni de mecanica, mai sunt si fata pe deasupra... de aceea incerc evit sa ajung la service fara un sfat macar.
Mai am si probleme cu pierderea de antigel... nu ma intrebati pe unde, nu stiu ce magie face MINI, cu ce l-am suparat, ca sub masina este "curat ca lacrima". Acum 3 zile vasul era plin cand am verificat dimineata inainte de a porni motorul, iar ieri era gol golut. Idei
Ar avea vreo legatura pierderea de antigel cu eroarea de ulei??
Eu nu ma pricep... nu am notiuni de mecanica, mai sunt si fata pe deasupra... de aceea incerc evit sa ajung la service fara un sfat macar.
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: ULEIUL motoarelor - mit si adevar
Totusi, ca fata, ai acumulat cateva notiuni de mecanica Verifica interiorul masinii si sub presuri, in compartimentul motor pe scut cu o lanterna, posibil sa ai pierderi de lichid de racire pe traseul radiatorului/calorifer pentru incalzire habitaclu. Daca nu ai pierderi, atunci se consuma prin ardere, acestea sunt cele doua variante pentru un lichid Ca titlu informativ pentru viitor: Nivelul uleiului pe joja trebuie sa fie in a doua jumatate superioara a segmentului intre MIN - MAX( practic peste linia mediana cu 10 mm)
Contacteaza un mecanic din Bucuresti, esti acolo...un transport cu platforma in exterir te costa mai mult ca reparatia.
PS. Vad ca ai ceva cunostinte de mecanica, atunci stai langa mecanic la procesul de diagnosticare, nu lasi masina si pleci.. traim in Romania
Contacteaza un mecanic din Bucuresti, esti acolo...un transport cu platforma in exterir te costa mai mult ca reparatia.
PS. Vad ca ai ceva cunostinte de mecanica, atunci stai langa mecanic la procesul de diagnosticare, nu lasi masina si pleci.. traim in Romania
Re: ULEIUL motoarelor - mit si adevar
Multumesc mult!
Ehh... culese de pe forum-uri, nu de alta dar n-aveam emotii dinastea inainte sa am piticania
Ehh... culese de pe forum-uri, nu de alta dar n-aveam emotii dinastea inainte sa am piticania
Re: ULEIUL motoarelor - mit si adevar
Piederile tale de antigel fara urma sunt pe la corpul termostat ,e fisurat si nu curge sub masina
Si MINI Garaj nu este doar Cristi
Nu are legatura pierderea de antigel cu presiunea de ulei
Si MINI Garaj nu este doar Cristi
Nu are legatura pierderea de antigel cu presiunea de ulei
.......ghost...
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: ULEIUL motoarelor - mit si adevar
Am contactat un amic din Buc. care este "beton" in motoare de masini si motociclete, am lucrat impreuna la motociclete, dar este in Cehia in concediu, vine dupa 17 ian, cam mult ..Daca nu rezolvi pana atunci, rezolva elMINIR56 scrie:Multumesc mult!
Ehh... culese de pe forum-uri, nu de alta dar n-aveam emotii dinastea inainte sa am piticania
Bafta
Re: ULEIUL motoarelor - mit si adevar
Daca e bun si la motociclete, atunci sigur e bun la turisme!!!!dedant68 scrie:
Am contactat un amic din Buc. care este "beton" in motoare de masini si motociclete, am lucrat impreuna la motociclete, dar este in Cehia in concediu, vine dupa 17 ian, cam mult ..Daca nu rezolvi pana atunci, rezolva el
Bafta
Motorul asta de R56 a dat pe spate o armata de mecanici,asa e de usor de reparat.!!!!!
Suna-l pe Sharpe, ei au desfacut o groaza de motoare din astea, stiu exact cu ce se mananca, au sculele dedicate pentru acest motor, nu bajbaie dupa un defect,merg la sigur.
@sharpe-Un Jack te rog la prima intalnire.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power