TUTORIAL:inlocuire bucsi bara torsiune si verificare bucsi articulatie spate
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: TUTORIAL:inlocuire bucsi bara torsiune si verificare bucsi articulatie spate
Da, uite ai identificat o alta varianta La service nici sa nu auda de schimbat bucsi, 'baietii' merg numai pe suport complet OEM, total scurt piese + manopera in jur de 1000 lei . Asa ca, 'inventica' face casa buna cu romanul. In plus, atunci cand lucrezi pentru masina ta esti interesat sa faci totul cu simt de raspundere.
Re: TUTORIAL:inlocuire bucsi bara torsiune si verificare bucsi articulatie spate
poate voi doi aveti cunostinte de mecanica si scule ....dar pt restul nu recomand sa va apucati de asa ceva...eu am schimbat doar bucsile de brate cu power flex si la una din ele nu am fost atent la montare si un an am cautat un scartait pe spate ....... .si atentie bucsile de brate se strang doar cu masina pe roti , daca le strangi pe elevator ,le distrugi repede
.......ghost...
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: TUTORIAL:inlocuire bucsi bara torsiune si verificare bucsi articulatie spate
Nu stiu daca ai citit tutorialul meu cu atentie, dar eu am folosit un cric hidraulic pentru comprimarea suspensiei cand am introdus surubul de strangere, altfel nu se pozitioneaza corect bratul cu brida/bucsa. Practic la strangere, suspensia este comprimata = cu masina pe roti(aproximativ). Si inca ceva, nu cred ca ai o pozitie buna sa strangi surubul acela la 160 Nm cu masina pe roti, stiu ca masina va fi pe canal in acest caz, dar pozitia de lucru este dificila
Re: TUTORIAL:inlocuire bucsi bara torsiune si verificare bucsi articulatie spate
pe canal ,altfel nu ai cum ......eu nu te-am contrazis ,sfaturile erau generale
.......ghost...
Re: TUTORIAL:inlocuire bucsi bara torsiune si verificare bucsi articulatie spate
am vazut telescopul (amortizorul) spate ca iti este curat ... la mine cred ca este umed ... nu sunt poze excelente
Drive safe and keep the wheels down
Re: TUTORIAL:inlocuire bucsi bara torsiune si verificare bucsi articulatie spate
cred ca ai prb cu amortizorul ,daca e scurs ...adio
.......ghost...
Re: TUTORIAL:inlocuire bucsi bara torsiune si verificare bucsi articulatie spate
inca nu hodorogeste ... merge ! numai ca la un test tipic celui elanului simti cum spatele te balanseaza (nu are ambele roti pe pamant)Sharpe scrie:cred ca ai prb cu amortizorul ,daca e scurs ...adio
Drive safe and keep the wheels down
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: TUTORIAL:inlocuire bucsi bara torsiune si verificare bucsi articulatie spate
L-ai vazut pe cel din dreapta curat, dar pe stanga am depistat si eu acum la inlocuirea bucsilor ca este putin umed , deci pierderi de ulei. Au 115.000 km, iar la drumurile din RO.... Sa vad ce varianta de brand aleg, am de gand sa le inlocuiesc la vara. As face un pachet bun "arcuri+amortizoare"
Re: TUTORIAL:inlocuire bucsi bara torsiune si verificare bucsi articulatie spate
si uite asa mai "bagi o fisa" si treci pe caiet:
- 2 buc amortizoare spate
un producator AfM recomandat?
BILSTEIN, METZGER, MONROE, STARK, SACHS, DIEDERICHS, JP GROUP, RIDEX, MAPCO
OEM pret de cc 99Euro bucata
- 2 buc amortizoare spate
un producator AfM recomandat?
BILSTEIN, METZGER, MONROE, STARK, SACHS, DIEDERICHS, JP GROUP, RIDEX, MAPCO
OEM pret de cc 99Euro bucata
- Fişiere ataşate
Drive safe and keep the wheels down
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: TUTORIAL:inlocuire bucsi bara torsiune si verificare bucsi articulatie spate
In prima saptamana cand am cumparat-o am facut lista cu "necesarul" este pe A4 in doua coloane bine, am pus si ultimele suruburi sau clipsuri care lipseau sau nu erau originale . Ieri am terminat o coloana din lista ( am achizitionat la preturi super bune faruri noi OEM de R56 si tot interiorul piele rosie + textil la o calitate super de la un R56 din UK, exact cum este la mine original; scaunul pasagerului din UK este ca nou, si devine acum scaunul meu al soferului , avantaj volan pe dreapta de a cumpara scaune pentru noi din restul Europei).
Ai drepate, un amortizor bun te duce la cel putin 70-80 euro, daca mai pui si arcurile...
Sa-l rugam pe Sharpe sa ne spuna din experienta lui cam ce "branduri' se preteaza pentru non-S, si la un pret pentru un "bugetar" si sa ne faca un pret
(amortizoare+arcuri).
Ai drepate, un amortizor bun te duce la cel putin 70-80 euro, daca mai pui si arcurile...
Sa-l rugam pe Sharpe sa ne spuna din experienta lui cam ce "branduri' se preteaza pentru non-S, si la un pret pentru un "bugetar" si sa ne faca un pret
(amortizoare+arcuri).