Scade temperatura lichidului de racire (R50)
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: Scade temperatura lichidului de racire (R50)
Asa este cand ai motor cu tehnologie avansata, ai si scule de top, o placere sa lucrezi
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: Scade temperatura lichidului de racire (R50)
Si eu am precizat " pentru motoare" nu variante de Mini CooperSharpe scrie:pt R50 nu e nevoie de cale doar la psa R56
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: Scade temperatura lichidului de racire (R50)
Sharpe
Si zici ca este mai simplu la generatia I sa schimbi distributia. .. sunt 15 SDV-uri de de care ai nevoie, in plus se lucreaza pe lateral si demontezi si pompa de apa si si alte anexe.
Mai ii nevoie de un SDV de blocaj pe ax, este mult mai complicat fata de R56 unde se lucreza mai comod pe la partea superioara, bine mai faci si aici demontari pe lateral si ai nevoie de SDV. Nu sfatuiesc pe nimeni daca nu are scule, SDV-uri si "mechanical skill" sa se bage la GENERATIA 1 si nici la II , distributia nu este ceva de experimentat. La motoare toate stangerile se fac pe cuplu(Nn) cu cheia dinamometrica si manualul in fata Iar ca sa-ti cumperi toate SDV scoti cel putin 200 euro, asa ca un atelier bun si ai rezolvat. Eu am dat numai pe SDV- ul de calare/trusa distributie, 64 euro...
Si zici ca este mai simplu la generatia I sa schimbi distributia. .. sunt 15 SDV-uri de de care ai nevoie, in plus se lucreaza pe lateral si demontezi si pompa de apa si si alte anexe.
Mai ii nevoie de un SDV de blocaj pe ax, este mult mai complicat fata de R56 unde se lucreza mai comod pe la partea superioara, bine mai faci si aici demontari pe lateral si ai nevoie de SDV. Nu sfatuiesc pe nimeni daca nu are scule, SDV-uri si "mechanical skill" sa se bage la GENERATIA 1 si nici la II , distributia nu este ceva de experimentat. La motoare toate stangerile se fac pe cuplu(Nn) cu cheia dinamometrica si manualul in fata Iar ca sa-ti cumperi toate SDV scoti cel putin 200 euro, asa ca un atelier bun si ai rezolvat. Eu am dat numai pe SDV- ul de calare/trusa distributie, 64 euro...
Re: Scade temperatura lichidului de racire (R50)
orice ai spune tu ......teoretic poate ai dreptate , la gen 1 orice mecanic priceput poate pune distributia la punct ,dar la R56 fara cale nici nu merita sa te incurci ,era o vreme cand la inchiriam ,de 2 ani le-am achizitionat si din cand in cand le inchiriem la alti mecanici
specific, eu vb din practica nu din teorie sau youtube
nu sfatuiesc pe nimeni sa se apuce de treaba asta fara experienta
specific, eu vb din practica nu din teorie sau youtube
nu sfatuiesc pe nimeni sa se apuce de treaba asta fara experienta
.......ghost...
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: Scade temperatura lichidului de racire (R50)
Eu ce spun..pentru cine nu a lucrat nici macar un motor de arhaica Dacia 13oo, sa incerci un R50,56, etc, este un risc..Mie nu mi se pare complicat, este chiar placut..incomparabil cu un motor de motocicleta care lucreaza la 12.000 rot/mim. Manualul de reparatii la Kawasaki zx10, 12r, 14r, este de doua ori ca volum fata de Mini Cooper .Cine crezi ca se apuca sa repare un motorul stand cu un ochi pe yutube si cu altul in motor Manualul este de baza! Pe youtube ai cupluri de strangere
Re: Scade temperatura lichidului de racire (R50)
Manualul de Kawasaki are 651 de pagini.Manualul de R50-R53 are peste 800de pagini, deci vrei sa ne pacalesti iar.Decat daca 651 este dublu fata de 800, dar traim intr-o lume libera si fiecare cu matematica lui.
Distributia la R50 si R53 este foarte simpla, se schimba foarte usor,nimeni nu foloseste 50 de SDV -uri ca sa monteze o distributie noua la R50.Retine , R50 , R53 au motoare cu 16 supape dar un singur ax cu came.Durata de viata a lantului de distributie si a patinelor este in general de peste 300.000km pentru un motor intretinut corespunzator.
Nu este neaparat nevoie de un manual de service pentru a schimba un lant sau o curea de distributie, exista in paralel multe surse de informatie legat de asta, ma refer la Auto Data,Vivid Workshop si altele.Desigur sunt motoare mai complexe in materie de distributie , in special cele japoneze, din proprie experienta vorbesc de Nissan X Trail 2.2l,Nissan Navara, Mitsubishi Pajero, care necesita putina indemanare si documentatie.
Nu mai vorbesc de Iveco Tector , motor 8V, 850HP cu 12 pinioane la distributie.
Distributia la R50 si R53 este foarte simpla, se schimba foarte usor,nimeni nu foloseste 50 de SDV -uri ca sa monteze o distributie noua la R50.Retine , R50 , R53 au motoare cu 16 supape dar un singur ax cu came.Durata de viata a lantului de distributie si a patinelor este in general de peste 300.000km pentru un motor intretinut corespunzator.
Nu este neaparat nevoie de un manual de service pentru a schimba un lant sau o curea de distributie, exista in paralel multe surse de informatie legat de asta, ma refer la Auto Data,Vivid Workshop si altele.Desigur sunt motoare mai complexe in materie de distributie , in special cele japoneze, din proprie experienta vorbesc de Nissan X Trail 2.2l,Nissan Navara, Mitsubishi Pajero, care necesita putina indemanare si documentatie.
Nu mai vorbesc de Iveco Tector , motor 8V, 850HP cu 12 pinioane la distributie.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: Scade temperatura lichidului de racire (R50)
Interesant, eu am motocicleta in curte si manualul si tu imi vorbesti de manuale si motociclete cautand pe Internet Te-ai uitat putin in manuall cum se schimba distributia la motorul tau Prea multa teorie si exemplificari practice mai deloc...Eu zic sa luam lucrurile in serios, cine chiar are scule, experienta si rabdare sa faca, cine nu sa nu incerce .
Re: Scade temperatura lichidului de racire (R50)
.Eu zic sa luam lucrurile in serios, cine chiar are scule, experienta si rabdare sa faca, cine nu sa nu incerce .
de acord cu tine ,cat despre cate pagini au manualele ....pff...stie Auto Data
de acord cu tine ,cat despre cate pagini au manualele ....pff...stie Auto Data
.......ghost...
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: Scade temperatura lichidului de racire (R50)
Credeam ca spui ca manualele sunt produse/editate de diferte "edituri" si difera de la una la alta Vezi, cautarea asta pe Internet nu te salveza intotdeauna