D1S vs D2S [Faruri] [REZOLVAT]

Avatar utilizator
MiniRC31
Viteza 6
Mesaje: 811
Membru din: Lun Iul 04, 2016 11:27 pm

D1S vs D2S [Faruri] [REZOLVAT]

Mesaj de MiniRC31 »

Salut,

caut de ceva timp "o ocazie" de a achizitiona alte faruri pt cele din dotare (D2S) la ITP mi s-a zis ca "vad foarte slab" (adica fix nimic in traducere libera de catre mine) si sincer nu vreau sa ma prinda noaptea pe drum cu <<fix nimic>> ce lumineaza si sa merg cu opaițul dupa mine. :lol:

am nevoie de niste sfaturi: care sunt diferentele majore (beneficii sau nu) intre D1S si D2S. (nu m-am informat pana acum despre ce si cum dar umraza si 2 pareri in plus nu fac niciodata rau)

vad ca "pe piata" se gasesc D1S "ar fi mai bune"?

probabil pt farurile mele e vb de regenerarea lupei sau si mai simplu de schimbarea "lampilor"xenon ..cum ma prind ca lampile sunt "pe terminate"?
citisem pe undeva ca daca ar fi pe duca ar da o lumina rosiatica...este corecta aceasta informatie?
Fişiere ataşate
IMG_7478.JPG
IMG_6635.JPG
DSCI10554.jpg
Ultima oară modificat Lun Mar 26, 2018 10:31 pm de către MiniRC31, modificat de 2 ori în total.
Drive safe and keep the wheels down
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: D1S vs D2S [Faruri]

Mesaj de adrian »

Parerea mea este sa cumperi doua becuri D1S noi de 6k, probabil,cele de pe masina sunt practic epuizate, si s-ar putea sa fie de 4,3k, deci mai slabe ca putere.Oricum difera ca tip de bec.
D1S.jpg
D2S.jpg



D1S has the igniter integrated into the bulb, D2S the igniter is either in the ballast or in the cable between the ballast and the bulb.
D1S is the newer technology of the 2 and offers many benefits over D2S, Less noise (EMI and RFI) and allows for a much longer cable from ballast to lamp (10-20 ft) for D1S, only 1-3 ft MAX for D2S past the igniter.
Ultima oară modificat Joi Feb 22, 2018 1:07 pm de către adrian, modificat 1 dată în total.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
MiniRC31
Viteza 6
Mesaje: 811
Membru din: Lun Iul 04, 2016 11:27 pm

Re: D1S vs D2S [Faruri]

Mesaj de MiniRC31 »

adrian scrie:D1S has the igniter integrated into the bulb, D2S the igniter is either in the ballast or in the cable between the ballast and the bulb.
D1S is the newer technology of the 2 and offers many benefits over D2S, Less noise (EMI and RFI) and allows for a much longer cable from ballast to lamp (10-20 ft) for D1S, only 1-3 ft MAX for D2S past the igniter.
asta am citit si se vede clar diferenta de contructie dar "real"? is la fel (ma refer la eficienta de iluminare)? sper sa nu necesite si alte "adaptari"
Fişiere ataşate
astra-pair-hid-bulb-d1s-d1r-d1c-d2s-d2c-d2r.jpg
Drive safe and keep the wheels down
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: D1S vs D2S [Faruri]

Mesaj de adrian »

Nu ai nici un castig daca montezi D2S in loc de D1S, aceeasi putere de iluminare, dar te mai complici si cu instalatia electrica.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
MiniRC31
Viteza 6
Mesaje: 811
Membru din: Lun Iul 04, 2016 11:27 pm

Re: D1S vs D2S [Faruri]

Mesaj de MiniRC31 »

Adrian, eu am lampile D2S pe masina, am gasit faruri de D1S.

incep cu ce e mai ieftin: cumpar alte lampi pt D2s, astea din dotare sunt Philips 6000K apoi mai vedem
Fişiere ataşate
IMG_5942.JPG
IMG_5938.JPG
Drive safe and keep the wheels down
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: D1S vs D2S [Faruri]

Mesaj de adrian »

Ia becuri noi si ai rezolvat.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
Defxvb
Viteza 1
Mesaje: 61
Membru din: Sâm Aug 27, 2016 8:24 am

Re: D1S vs D2S [Faruri]

Mesaj de Defxvb »

Probabil sunt de când a fost fabricata masina, pentru ca si eu am schimbat recent becurile d2s si tot Phillips erau :lol:
Avatar utilizator
MiniRC31
Viteza 6
Mesaje: 811
Membru din: Lun Iul 04, 2016 11:27 pm

Re: D1S vs D2S [Faruri]

Mesaj de MiniRC31 »

Defxvb scrie:Probabil sunt de când a fost fabricata masina, pentru ca si eu am schimbat recent becurile d2s si tot Phillips erau :lol:
in cazul tau care a fost problema?
au ars?

te intreb ca pt ca citisem pe undeva ca Xenon-ul cand "oboseste" face o lumina "rozie" dar la mine nu e cazul.

cu ce ai schimbat?
Drive safe and keep the wheels down
Avatar utilizator
SpOOk
Viteza 6
Mesaje: 518
Membru din: Lun Ian 09, 2012 10:12 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: D1S vs D2S [Faruri]

Mesaj de SpOOk »

Eu din ce am inteles vrea sa schimbe farurile si era curios daca exista diferenta de putere intre ele.
Din cate am citit eu cand cautam solutii pentru ale mele, nu exista. Trebuie sa cauti un bec de calitate. Acum caldura luminii o decizi tu. Cu cat urci mai mult in K cu atat te apropii mai mult de albastru. la 3500-4000K e lumina calda (o folosesc eu la amenajarile de interior) 5-6000K e alb curat, orice peste are tente bleo si pare ieftineanu, parerea mea.
EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Avatar utilizator
MiniRC31
Viteza 6
Mesaje: 811
Membru din: Lun Iul 04, 2016 11:27 pm

Re: D1S vs D2S [Faruri]

Mesaj de MiniRC31 »

SpOOk scrie:Eu din ce am inteles vrea sa schimbe farurile si era curios daca exista diferenta de putere intre ele.
ma interesa "constructia farului" daca soclul de plastic (cel ce sunstine dulia becului) poate sa suporte D1S.

in orice caz tind sa cred ca din punct de vedere al constructie nu ar trebui sa fie diferente, aceasta situatie de incertitudine este creata din simplul fapt ca pe farul meu scrie doar D2S/D2R

ma interesa dealtfel ca daca schimb farul cu totul si pun D1S dpdv al conetorului electric nu ar trebui sa fac alte modificari.

zicandu-mi la ITP <<ca nu vad nimic>> presupun ca ar fi o problema de lupa (lupa ce paote fi regenerata) e totul o presupunere nimic mai mult...
Fişiere ataşate
far.jpg
Drive safe and keep the wheels down
Scrie răspuns