Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Scrie răspuns
Gabriel CT
Viteza 2
Mesaje: 197
Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm

Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de Gabriel CT »

Salut!

Am achizitionat de curand masina din aemnatura. Fostul proprietar mi-a declarat problema inainte de vanzare si acum incerc sa o rectific.
Problema apare cand accelerez la maxim sau cand motorul este in sarcina mare la ture inalte. Se manifesta ca o.pierdere de.putere,o balbaiala a motorului cand accelerez la blana iar cand ridic usor piciorud de pe pedala o simt cum isi revine si accelereaza, e o senzatie ciudata ca masina sa accelereze cand tu ridici usor piciorul de pe acceleratie. Daca accelerez progresiv lipsa de putere se mai simte doar ture inalte.o alta problema ar fi ca usa soferului nu se deschide din telecomanda. Pe srum apre casa (Targu Mures- Constanta) am ramas in pana prostului la -10 si vant 70 km/h pe autostrada am ramas fara benzina desi acul arata un sfert de rezervor. Ciudat e ca media consumului pe CB era de 7.0(da stiu...trebuia sa imi dau seama ca e ceva in neregula) dar se corela consumul cu distanta parcursa si acul de la rezervor adik facusem 500km la un consum afisat de 7.0 ai mai aveam un sfert de rezervor. Nu e senzor flotor pe rezervor independent de flow la pompa de benzina? Cu toate problemele si pataniile nu sunt suparat pe masina,imi place foarte mult ai cred ca ii voi ierta multe pe.parcursul relatiei noastre :)
O am programata la doctor saptamana viitoare si voi face urmatoarele:revizie normala ulei filtre etc; schimb filtru pompa benzina(in.ultimele luni de iarna a stat mai mult cu rezervorul pe minim si ma gandesc poate s-a indundat) schimb bujii (pun NGK 7 ma gandesc ca poate fostul nu a pus ce trebuie),placute frana spate,schim antigel,schimb ulei servo,schimb lichid frana,test compresie,test electric,testare generala, curatare motor de scurgeri se ulei(vreau sa identific si sa rectific potentiale scurgeri de ulei)
Ce parere aveti ar mai trebui sa adaug ceva?
La tester o sa se vada daca lipsa de putere e datorata de bypass valve sau nu asa ca daca e nevoie o voi comanda ulterior
Multumesc anticipat !
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
Avatar utilizator
MiniRC31
Viteza 6
Mesaje: 811
Membru din: Lun Iul 04, 2016 11:27 pm

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de MiniRC31 »

semnatura nu ai :P

pierderea de putere poate fi din multe cauze pe kickdown de la valve chiuloasa, injectoare, turbo, pana la bypass valve.

trebuie sa verifici pe tester acest lucru si daca service-ul unde o duci are tester de frane poti simula acest caz de pierdere de putere
Drive safe and keep the wheels down
Gabriel CT
Viteza 2
Mesaje: 197
Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de Gabriel CT »

Salut!
O sa aflu eu cum e si cu semnatura...
Masina merge la un service BMW-Mini foarte cunoscut si apreciat in CT . Fara indoiala au testerul care trebuie .
Eu am R53 JCW compresor mecanic - fara turbo
Tester se frane? Scuze,nu inteleg.
Ce am enumerat mai.jos sunt minimul de operatiuni.pe care le voi face. Daca reies si altele dupa testare...bafta mea.dupa ce se calmeaza vremea o duc la doctor. Ar mai trebui sa fac si alte verificari in afara de cele enumerate mai inainte? Sau totul depinde numai de rezultatele diagnozei pe tester.
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
Avatar utilizator
dedant68
Viteza 6
Mesaje: 643
Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
Contact:

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de dedant68 »

Salut si multi km fara service :)
1. Diagnoza pe OBD II este relevanta numai daca codul de eroare este stocat in ECU. Nu pentru toate defectiunile lampa MIL din bord se aprinde si nu toaTe problemele care apar pe 'engine' intra pe cod de eroare. PWG (senzorul pedala de acceleratie, de fapt sunt doua senzori Hall)si EDR(actuatorul care deschide admisia), sistemul acesta trebuie verificat cu atentie, adica cum lucreaza pe 'zona inalta/turatie ridicata'. Tot aici pe acest defect intra si pompa de benzina. Cum este cursa ambreiajului?
2. Abaterea mare dintre cantitatea de benzina din rezervor, si ce se indica la bord, este data de traductorul de combustibil care este in rezervor. Cand schimbi elementul filtrant de la pompa, verifica si traductorul (tensiune aplicata si citire pe voltmetrul la modificarea cursorului/nivel de combustibil, sau direct cu ohmmetru)
3. Inchiderea centralizata_unitatea BC1 comanda actuatorul printr-un impuls, trebuie sa desfaci capitonajul sa ajungi la actuator (verificare conexiune si secventa de intrare).
4. Schimbul de bujii si elemnentul filtrant pate aduce imbunatatiri semnificative in functionarea motorului, asa ca faci schimbul propus si apoi vezi comportamentul motorului.

Numai bine,
Imagine Imagine Imagine
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de adrian »

Daca nu gasesc la service o problema mecanica ,solicita un update de soft sau sa-ti rescrie in calculator versiunea originala a masinii din baza lor de date.Posibil ca masina sa fie tunata de un proprietar anterior al masinii.Dupa simptomele descrise de tine poate fi o greseala de soft pe Torque Monitoring sau o harta de clapeta fe acceleratie tunata gresit, greseala frecventa la tunerii amatori.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Gabriel CT
Viteza 2
Mesaje: 197
Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de Gabriel CT »

Salut Adrian
Masina nu a fost tunata. A primit kitul JCW in reprezentanta,am facturi si certificate doveditoare,asta inseamna ca are si softul corespunzator,nu?dar o sa iau si asta in considerare daca nu reusesc sa imbunatatesc starea dupa operatiunile programate de mine.
Salut dedant68!
1) Am uitat sa precizez ca nu imi apare nicio eroare in bord,de nici un fel. De cand am luat-o am mers numai cu rezervorul full cu benzina de 99 si 100,parca merge ceva mai bine sau poate m-am obisnuit eu...
Cursa ambreiajului este normala zic eu , musca destul de jos iar pedala nu este foarte tare raportat la R53 si nici nu am sesizat probleme la ambreiaj in exploatare.
2)cand am vorbit la service am cerut sa imi "masoare" pompa benzina la sfatul unui alt posesor de r53.sper ca este aceeaai operatiune cu ce mi-ai descris tu. Ciudat e cum corespund cele 3 elemente: consumul mediu, distanta si cantitatea din rezervor. Ca si cum nivelul din rezervor si consumul mediu sunt date de acelasi senzor.voi transmite si verificarea traductorului la service, multumesc de sfat.tot un cunoscator mi-a spus ca din nu stiu ce meniu secret se poate schimba coeficientul de consum astfel incat sa indice corect. Asa e?
3)trebuie sa dau fata de usa jos si verificat actuatorul,ms de sfat.
4)planul meu e sa schimb filtru comb si bujiile inainte sa ma apuc de schimbat pompa benzina si clapeta bypass. Cum isi pot da seama baietii ca pompa de be zina e pe duca?poate fi masurat debitul sau presiunea dezvoltata?ma gandesc de vreme ce platesc manopera pt filtrul de benzina e comod de schimbat pompa tot acum. Ce ma sfatuiti? Sa schimb si pompa acum ?
Am.inteles de la cunoscatori ca bypass valve se vede imediat pe tester asa ca nu are rost sa o comand in avans.
Multumesc de sfaturi!
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
Avatar utilizator
SpOOk
Viteza 6
Mesaje: 518
Membru din: Lun Ian 09, 2012 10:12 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de SpOOk »

Am avut si eu problema cu ramasul fara benzina la sfert de rezervor, join the club :lol:
Am rezolvat asta desfacand capacul rezervorului unde e flotorul cu senzorulde nivel si am curatat contactele, nu a fost nevoie sa il schimb.
In ceea ce priveste pierderea de putere in sarcina, 99% e pompa de benzina. Eu am schimbat jumatate de masina incercand sa rezolv asta, pana cand mi-a picat pompa de tot si aia a fost. Am Siemens de vreo 2-3 ani si merge brici.
EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2177
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de Sharpe »

la lipsa de putere verifica bypass valve care sigur nu mai functioneaza si apoi pompa de benzina
pe langa cele enumerate de tine ca urmeaza sa le schimbi nu uita de uleiul de compresor ,din pacate rep BMW nu face asa ceva
te asteptam in Bucuresti :D
.......ghost...
Avatar utilizator
MiniRC31
Viteza 6
Mesaje: 811
Membru din: Lun Iul 04, 2016 11:27 pm

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de MiniRC31 »

Gabriel CT scrie:Tester se frane? Scuze,nu inteleg.
dyno sau testerul de frana unde ai acei tamburi unde iti permite sa testezi in siguranta "pierderea de putere" cu testerul pus pe obd

practic stai pe loc :lol: :lol: :lol:

PS: in sfarsit un Hondar pe aici :)
Fişiere ataşate
dyno.jpg
dyno.jpg (10.59 KiB) Vizualizat de 6193 ori
Drive safe and keep the wheels down
Avatar utilizator
dedant68
Viteza 6
Mesaje: 643
Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
Contact:

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de dedant68 »

Sunt doua echipamente total diferite 'Dynamometer' sau Dyno, si bancul de probe/testare frane.
Unul verifica puterea si cuplul motorului, iar celalalt sistemul de franare.
Imagine Imagine Imagine
Scrie răspuns