Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Scrie răspuns
Gabriel CT
Viteza 2
Mesaje: 197
Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de Gabriel CT »

dedant68 scrie:Salut,
Trebuie sa faca teste pe injectie, dar si pe aprindre. Au tester(sau ar trebui) pentru inalta tensiune la bobine, dar si pentru comanda impulsurilor pe joasa tensiune la bobine. Practic pana in prezent dupa cum spui, nu ai nicio informatie...ai deja o lista de 'suspecti' dar politistul este in concediu :mrgreen:
Pai n-am zis ca masina aste usor usor devine un job?
O sa ma.apuc sa caut manuale de utilizare si de mentenanta. Poate ma poate ajuta cineva sa ma crute de cautare.
Cred ca pana la urma o sa imi cumpar un tester dedicat Mini si cand ma duc la service le fac checklist cu ce vreau facut. Ii scutesc de troubleshooting ca oricum e un cuvant lung si daca folosesc cuvantul romanesc de diagnoza ei automat se gandesc la tester electronic si atat. Nu da nimic pe tester => ca masina e perfecta chiar daca ea in realitate nu merge bine. Suna clientul sa vina sa ridice masina,plateste ca boul clientul fara sa faca test drive(e service respectabil vb aia...au facut ei test de drum). Merge clientul 10 km si se intoarce la service il ia pe respectiv la test si ii da dreptate...masina merge mai prost decat inainte,si ma intreaba oare de la ce e de la bujiile noi sesicate pt JCW? Sigur de acolo n-are de unde din alta parte.....Inginerii mecanici lu peste.
Din baiatul simpatic care lasa cheia la service si pleca,plateste fara sa testeze o sa ma transform in Gica stie si intreaba tot, care o sa ceara feedback la fiecare 3 ore cu ce s-a facut ce s-a testat si ce a rezultat din teste. Inarmat cu abundenta de informatii de la voi si cunostintele mele teoretice de mecanica si electrica o sa iasa distractie daca nu imi repara masina.
Totusi e Duminca ...tre sa fiu zen...ma calmez si ies cu bebele la plimbare.
Duminica placuta!
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
Avatar utilizator
dedant68
Viteza 6
Mesaje: 643
Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
Contact:

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de dedant68 »

Ce-ti spuneam mai sus, masina de suflet, te inarmezi cu ceva "tools"+ service manual+ studiu, practic te gandesti ca ai o sesiune cu 3-4 examene :lol: si nu ai ce mai cauta pe la service :!: . Daca o sa incepi sa le ceri ce ai cules de la noi, sa le dai exemple si parametrii, it dau masina acasa si inchid usa dupa tine :lol:
Imagine Imagine Imagine
Gabriel CT
Viteza 2
Mesaje: 197
Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de Gabriel CT »

dedant68 scrie:Ce-ti spuneam mai sus, masina de suflet, te inarmezi cu ceva "tools"+ service manual+ studiu, practic te gandesti ca ai o sesiune cu 3-4 examene :lol: si nu ai ce mai cauta pe la service :!: . Daca o sa incepi sa le ceri ce ai cules de la noi, sa le dai exemple si parametrii, it dau masina acasa si inchid usa dupa tine :lol:
Eu am zis ca o cumpar o fac si ma bucur de ea si pe parcurs o invat. Ar fi trebuit probabil sa ma informez mai.mult inainte de achizitie dar prima mea alegere era Honda EP3. Mini asta mai mult m-a ales el pe mine si poate asa a fost sa fie. Oricum odata intrat in familia mea e membru cu drepturi depline si nu il abandonez.Oricum e greu sa iei ceva si sa o inveti inainte sa te bucuri de ea.
Pana una alta merg la job cu antica masina a sotiei pe care am tot imprumutat-o pe la prieteni pe moca care cum avea nevoie :) 2002 ford fiesta ROSU 1.3 si 60Hp sau cati or mai fi ramas,macar nu e diesel. Asta ma enerveaza mai tare ca am Mini JCW in service si fac naveta cu buburuza rosie a sotiei. Rade tot biroul de mine :))) mistouri de-al de geaca de pe mine e mai scumpa decat masina.
Vroiam vineri sa parchez la restaurant in parcarea privata sa mananc a trebuit sa duc munca de lamurire cu security sa ma lase sa intru...la clinica oftalmologica la fel...incepe sa ma enerveze faza asta.
Mai e si.partea buna- parchezi pe ditai mormanu de zapada,dai inainte pana face poc. M-am luat cu unu ca cik nu am voie sa parchez acolo ca a pus el un semn pe gard de parcare interzisa(era vreun smecher probabil semnul era facut de el si nu pus de la politia rutiera ) desi nu era cale de acces. L-am ignorat evident. Cand ma duc la masina ma blocase, i-am zis sa isi ia X6 si sa-mi faca loc ca daca nu imi fac eu eu loc pana ard ambreiaju in masina lui si ca-i las masina si cheile mele daca o vrea. A miscat omu masina imediat :))
E ciudat cum se schimba atitudinea oamenilor din jur raportat la masina pe care o conduci. Pt mine a devenit si un experiment de psihologie.
Salutare!
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
Avatar utilizator
MiniRC31
Viteza 6
Mesaje: 812
Membru din: Lun Iul 04, 2016 11:27 pm

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de MiniRC31 »

Gabriel CT scrie:Cred ca pana la urma o sa imi cumpar un tester dedicat Mini si cand ma duc la service le fac checklist cu ce vreau facut.....Inginerii mecanici lu peste.
din pacate nu ai fi singurul care "este nevoit sa coboare in low level" si sa faca (repare) singur masina...
la mine pt cateva zdruncinituri repetare pe relanti imi schimbau motorul ...ce zici de asta? pt niste amatare de fise de bujii :twisted:
trebuie de inteles ca nu mai sunt masinile de altadata full mecanic (american stile) unde o corectie la avans cu surubelnita rezolva o "gramada de probleme".
azi trebuiesc combinate aceste 2 lucruri si sa "stii" sa le interpretezi.
Mini-ul va cere multa atentie, mai mult decat o revizie simpla...dar odata ce o pui la punct ai sa vezi ca nu va dezamagi

totusi ai verificat acea "bypass valve" ?

poate te ajuta link-ul asta, unul din ei aminteste de acea piesa:
https://www.northamericanmotoring.com/f ... ation.html

si aici comportametnul unei bypass: https://www.youtube.com/watch?v=oc-QevsM4QI
Gabriel CT scrie: E ciudat cum se schimba atitudinea oamenilor din jur raportat la masina pe care o conduci. Pt mine a devenit si un experiment de psihologie.
Salutare!
legat de pshihologie asa este "cat si respect" in trafic nu stiu de unde mai vin si astea ...cand conduceam Civic TypeR FN2 nimeni nu se "misca"mai la dreapta (imagineaza-ti Dacie, Ford Fiesta...etc) pe Europeana, trebuia sa cobor in 3 cu gaz maxim, superb feeling :D cand mergeam cu Hilux cam si tirul de pe contransens tragea putin dreapta..nu iti face idei ca eram sinucigas...nicidecum
Drive safe and keep the wheels down
Gabriel CT
Viteza 2
Mesaje: 197
Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de Gabriel CT »

MiniRC31 scrie:
Gabriel CT scrie:Cred ca pana la urma o sa imi cumpar un tester dedicat Mini si cand ma duc la service le fac checklist cu ce vreau facut.....Inginerii mecanici lu peste.
din pacate nu ai fi singurul care "este nevoit sa coboare in low level" si sa faca (repare) singur masina...
la mine pt cateva zdruncinituri repetare pe relanti imi schimbau motorul ...ce zici de asta? pt niste amatare de fise de bujii :twisted:
trebuie de inteles ca nu mai sunt masinile de altadata full mecanic (american stile) unde o corectie la avans cu surubelnita rezolva o "gramada de probleme".
azi trebuiesc combinate aceste 2 lucruri si sa "stii" sa le interpretezi.
Mini-ul va cere multa atentie, mai mult decat o revizie simpla...dar odata ce o pui la punct ai sa vezi ca nu va dezamagi

totusi ai verificat acea "bypass valve" ?

poate te ajuta link-ul asta, unul din ei aminteste de acea piesa:
https://www.northamericanmotoring.com/f ... ation.html

si aici comportametnul unei bypass: https://www.youtube.com/watch?v=oc-QevsM4QI
Gabriel CT scrie: E ciudat cum se schimba atitudinea oamenilor din jur raportat la masina pe care o conduci. Pt mine a devenit si un experiment de psihologie.
Salutare!
legat de pshihologie asa este "cat si respect" in trafic nu stiu de unde mai vin si astea ...cand conduceam Civic TypeR FN2 nimeni nu se "misca"mai la dreapta (imagineaza-ti Dacie, Ford Fiesta...etc) pe Europeana, trebuia sa cobor in 3 cu gaz maxim, superb feeling :D cand mergeam cu Hilux cam si tirul de pe contransens tragea putin dreapta..nu iti face idei ca eram sinucigas...nicidecum
Am citit cu atentie discutia din link. Exact la ce ma gandeam si eu. Fise sau bobine coapte care au fost lezate mai tare la montarea demontarea bujiilor. O sa comand un set de fise luni la prima ora asa pentru linistea mea. Am pus iar benzina in buburuza rosie si aia e. Suntem in Romania si unii (majoritari)nu isi respecta meseria. Da bani stiu sa ceara la nivel european.
Revin luni cu informatii. O sa cer si foto la tot ce fac si desfac.sa vad cu ochii mei. S-a dus increderea.
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
Avatar utilizator
MiniRC31
Viteza 6
Mesaje: 812
Membru din: Lun Iul 04, 2016 11:27 pm

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de MiniRC31 »

Problema ta nu ar fi aprinderea dupa cum relatezi aici mai mult as inclina catre bypass valve din cauza "insuficientei" de aer necesar in explozie...
in acest caz ar trebui sa ai si erori de "missfire", nu prea cred ca mecanicii respectivi au verificat cum trebuie acest lucru....
"..eu m-as duce impuscat pe bypassvalve" :shock: :mrgreen:
Drive safe and keep the wheels down
Gabriel CT
Viteza 2
Mesaje: 197
Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de Gabriel CT »

Salut!
Situation update:
1-Testata pompa de benzina- 2.5 bar la pornire,2.5-2.8 cu motorul turat(filtru de benzina nou)
2-Data jos de pe pozitie bypass valve verificata gadilata - niciun defect vizibil. Clapeta inchide bine arcul de revenire e ferm si pe pozitie furtunase vacuum in regula.
In acceleratie motorul da rateuri dar nu genereaza niciun cod de eroare si nici un warning light.
Maine vine set de fise noi si bypass valve nou pentru testare.
Tot maine vine un electrician f bun sa verifice si el masina.
Masina in starea in care este acum merge (adica prost)mult mai bine cu bujiile vechi BRK6 decat cu cele noi BRK7- explicatie cineva?

Recapitulez : masina sta atza la relanti dar in mers are goluri de putere, da rateuri si bubuie esapamentul de la benz nearsa din ciclul motor.

Daca nici maine nu-i dam de cap...o sa comand si bobina noua macar de test.
Usor usor raman fara idei....ma gandesc sa verific si injectoarele sa nu fie vreo smecherie pe acolo...chiar nu mai stiu...

Astept idei.
Multumesc!
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
Avatar utilizator
SpOOk
Viteza 6
Mesaje: 518
Membru din: Lun Ian 09, 2012 10:12 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de SpOOk »

La un test de injectoare te-ai gandit? Sa vezi spray pattern la diverse turatii
EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Gabriel CT
Viteza 2
Mesaje: 197
Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de Gabriel CT »

dedant68 scrie:Salut,
Trebuie sa faca teste pe injectie, dar si pe aprindre. Au tester(sau ar trebui) pentru inalta tensiune la bobine, dar si pentru comanda impulsurilor pe joasa tensiune la bobine. Practic pana in prezent dupa cum spui, nu ai nicio informatie...ai deja o lista de 'suspecti' dar politistul este in concediu :mrgreen:

Osciloscopul este de baza pentru verificarea formelor semnalelor, durata si simultaneitatea semnalelor. Dupa cum vezi in foto semnalul albastru este pe joasa tensiune, iar pe inalta tensiune( rosu) ajunge la 12-13 KV. Valori scazute sau semnale decalate indica nefunctionarea bobinei sau generatorul de semnal. Pentru generare semnal, ECU are nevoie de informatii de la Crankshaft Position Sensor(CPS) si Camshaft Position Senzor pentru a da semnal corespunzator pe infasurarea primara a bobinelor. Obligatoriu sa-ti conecteze osciloscop pe aprindere, daca nu rezolva din injectie problema :!:
Am transmis info tale electricianului care vine maine. Sper sa aiba osciloscop.
Mi-am adus aminte citind postul tau ca fostul proprietar a schimbat anul trecut garnitura de la crankshaft position sensor pentru eterna problema cu scurgerea de ulei. Corelat cu informatia ca masina a inceput sa mearga prost de doar cateva luni ma gandesc ca poate asta este root cause. Am transmis si asta mai departe la service.
Daca nici maine nu gasim ceva in neregula cu masina o sa ma apuc sa dau telefoane prin alte parti.
Anunt: caut Service pentru MyMini!
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
Gabriel CT
Viteza 2
Mesaje: 197
Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de Gabriel CT »

SpOOk scrie:La un test de injectoare te-ai gandit? Sa vezi spray pattern la diverse turatii
E si asta pe lista. Cum am zis mai sus .
Ceva idei de ce masina merge mai rau cu BRK7 decat cu BRK6
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
Scrie răspuns