Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Scrie răspuns
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de adrian »

In general defectele de la pompa de benzina la R53 sunt de doua categorii, si anume, pompa "moare", si masina nu mai porneste, sau functioneaza 10, 15 minute dupa care amorteste si masina se opreste din mers.La repornire dupa o ora sau doua, functioneaza din nou, la fel o perioada scurta de timp.Oscilatii de presiune de plus sau minus 1 bar, nu afecteaza semnificativ mersul motorului,intru-cat acest motor lucreaza cu injectie la presiune scazuta, in general 3,5Bar, iar consumul injectoarelor este mult mai mic decat debitul de benzina furnizat de pompa la o presiune de peste 3bar.Pompa nu poate fi testata corect in conditii de garaj, pentru ca timpul de deschidere al injectoarelor este cel mai mare- si implicit volumul de benzina utilizat- doar in sarcina maxima, deci doar pe un test de drum.La testul cu masina stationata, clapeta de acceleratie se deschide la turatie maxima doar 10-12gr.,deci si cantitatea de benzina injectata este destul de mica.
La un rulaj ca al tau de 140.000km, este putin probabil ca pompa de benzina sa cedeze, defectul se intalneste la rulaje de peste 250.000km, si destul de rar.
Defectul pompei de benzina nu genereaza cod de eroare, si nu aprinde MIL.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Gabriel CT
Viteza 2
Mesaje: 197
Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de Gabriel CT »

Salut!

Azi dupa-amiaza am fost sa iau masina sunat fiind de service ma.masina este gata si defectul rectificat. Ma duc platesc suma deloc neglijabila si imi ridic mult asteptatul JCW. Din primii km am observat ca masina merge infinit mai prost secat inainte. Nu tragea in nicio treapta la nicio turatie. La relanti statea foarte frumos. In orice treapta la orice turatie apasam acceleratia si masina dadea in nas si bubuia esapamentul precum tunurile la Verdun. Semn clar se benz nearsa din ciclul motor ardea in esapament.m-am intors la service am facut drive test cu mecanicul si a recunoscut ca el a testat-o doar 2 km la mers f incet desi eu am reclamat pierderi de putere in sarcina maxima!!!! Primul instinct al mecanicului a fost ca bujiile BKR7EQUP nu sunt potrivite la motorul meu.voi ce parere aveti? Cele date jos de pe motor erau BKR6EQUP. Astazi pentru prima data am simtit gustul acru al luarii masinii din service mai stricata decat am lasat-o. Am mai avut masini si am mai vazut aervice-uri dar asa ceva nu...maine vine mecanicul din libere sa-i dea de cap sau macar sa mi-o faca sa mearga la fel cum era inainte sa o duc la service. Ma duc sa beau ceva ca ma doare capul.
Bafta!
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2177
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de Sharpe »

eu nu inteleg care bujii le ai acum pe masina ?? si care a fost defectul??
BKR7EQUP sunt pt MCS cu 200 cai , tu ai kit de JCW ...deci mecanicul tau e cumva plapumar sau nu a remediat defectu si da vina pe bujii????
.......ghost...
Gabriel CT
Viteza 2
Mesaje: 197
Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de Gabriel CT »

Sharpe scrie:eu nu inteleg care bujii le ai acum pe masina ?? si care a fost defectul??
BKR7EQUP sunt pt MCS cu 200 cai , tu ai kit de JCW ...deci mecanicul tau e cumva plapumar sau nu a remediat defectu si da vina pe bujii????
Acum pe masina am BRK7 noi noute cumparate de mine. La schimb am.observat ca cele pe care le-a demontat de pe masi a erau BRK6. De aici si datul cu vina pe bujii.
Ca sa iti raspund la intrebare....crek e chestia cu plapuma pe care o ziceai...
Maine ma prezint la service peste meserias.e prima.oara in viata cand voi face asta. Ghinionul lui o sa fie ca sunt inginer sef mecanic naval si el nu stie asta. Nu stiu eu chichite automobilistice dar am simt tehnic dezvoltat si capacitate maxima de intelegere a fenomenului.de abia astept sa imi explice ce si cum si sa ma ia cu vrajeala. Il mananc cu fulgi cu tot!
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de adrian »

Au mai facut si altceva decat sa schimbe bujiile??Cred ca da, daca zici ca ai platit bani frumosi.Au facut o diagnoza pe masina?Au facut test de parametri in mers?
Pentru pierdere de putere in sarcina se face testare de parametri in mers, se masoara turatie, deschidere clapeta acceleratie, knock correction, Short fuel trims,spark advance, Presiune admisie inainte si dupa Supercharger, MAF,Long fuel trims,ECT,Long fuel trims.LFT nu este edificator pentru pierdere de putere.Datele de la ECT si IAT sunt doar pentru a verifica plauzibilitatea valorilor la senzorul temperatura motor si atemp. aer admisie.
Datele se salveaza intr-un tabel si se verifica valorile pentru plauzibilitate.
Asa arata o testare facuta de mine la un JCW ,testat in mers, nu static,masina asta merge foarte bine,diferenta fata de JCW de fabrica este doar fulia de compresor de -17%, in loc de -11% montata original pe JCW.
28461701_10160062158010597_328196011_o.png
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Gabriel CT
Viteza 2
Mesaje: 197
Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de Gabriel CT »

Salut!

Nu stiu ce testari au facut cat am lasat masina la service. Au verificat-o cu tester in prezenta mea dupa ce am dus masina inapoi. Nu a avut nicio eroare,masina cu motorul pornit static. Ma gandesc ca o sa-i faca si o testare dinamica. Nu am stat pe capul lor pt ca sunt la munca ziua,plus de asta au o reputatie foarte foarte buna si service manager este un prieten. E prima oara cand duc vreo masina acolo pentru ca e prima oara cand am Mini sau BMW,marci ce reprezinta specialitatea lor. Am vb cu un prieten f bun cu un cooper s stock R53 si mi-a zis ca trebuie sa fie vreo greseala la.montaj,ceva minor ce se va rezolva rapid. Sper sa fie asa!daca nu...habar nu am unde o sa duc masina sa o fac....
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
Gabriel CT
Viteza 2
Mesaje: 197
Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de Gabriel CT »

dedant68 scrie:Sunt doua etape in masurarea presiunii generate de catre pompa:
1. Se conecteaza contactul cu cheie pe ON, releul comanda pompa de benzina, pompa care presurizeaza rampa de combustibil(injectoarele inchise, motor nepornit). Presiunea trebuie sa nu scada din valoare timp de 2 min(presiunea statica in rampa de combustibil).
2. Motor pornit :arrow: presiunea nu trebuie sa aiba fluctuatii mari fata de valoarea standard( regulatorul care este activ)
Ai putea sa mai stai putin pe langa ei, asa ca idee sa vezi ce fac cu 'masinuta ta' :mrgreen:
Aceste este punctul de cuplare pentru verificarea presiunii de benz?cel indicat cu sageata verde?
Fişiere ataşate
Screenshot_20180302-235251.png
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
Avatar utilizator
dedant68
Viteza 6
Mesaje: 643
Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
Contact:

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de dedant68 »

Imi pare rau..chiar ma asteptam sa dai un 'feedback' bun despre ei. Dar, nu esti singurul care duce un auto in service cu o problema si pleaca cu 5 acasa :!:
Toti stiu sa conecteze testerul in conectorul OBD II, sa citeasca codul de eroare si sa inlocuiasca componentul defect, dar ff putini stiu sa prezinte un set de posibile defectiuni in functie de un simptom. De ce? Nu sunt pregatiti...Stiu un tip fost FRIZER, iar dupa 2 luni de cusuri la 'Oficiul de Somaj' este mecanic...culmea in Constanta :lol: dar nu stiul locul :mrgreen: de munca...
Revenim la problema ta:
1. Acolo trebuie sa fie pozitia pentru conectare compresmetru
2. Problema ta siguru este simpla...
Aprindere in evacuare indica fie prea mult combustibil sau o valoare mica a energiei de aprindere (scanteie), ambele provoaca pierderi de putere. Practic amestecul carburant nu arde complet in cilindrii( exact cum ai precizat si tu) si se continua ardere in evacuare acolo unde intalneste oxigen(apar detonatii). Bujiile sunt noi, si nu sunt cauza, chiar daca difera un parametru, plus ca ralantiul este OK. Atentie ca nu cumva in ce au facut sa fi deconecat senzorul 'camshaft' :!: , conectorii in bobinele bujiilor.
Sa-ti conecteze din nou testerul, posibil acum dupa interventia lor sa citeasca erori.
Sunt curios de rezulat :geek:
Imagine Imagine Imagine
Gabriel CT
Viteza 2
Mesaje: 197
Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de Gabriel CT »

Salut!

In speranta ca intelege cineva ungureste las si eu aici factura de la conversia JCW. Poate lipseste ceva de pe lista gen update soft sau mai stiu eu ce.
Fişiere ataşate
IMG-20180221-WA0023.jpg
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
Gabriel CT
Viteza 2
Mesaje: 197
Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works

Mesaj de Gabriel CT »

dedant68 scrie:Imi pare rau..chiar ma asteptam sa dai un 'feedback' bun despre ei. Dar, nu esti singurul care duce un auto in service cu o problema si pleaca cu 5 acasa :!:
Toti stiu sa conecteze testerul in conectorul OBD II, sa citeasca codul de eroare si sa inlocuiasca componentul defect, dar ff putini stiu sa prezinte un set de posibile defectiuni in functie de un simptom. De ce? Nu sunt pregatiti...Stiu un tip fost FRIZER, iar dupa 2 luni de cusuri la 'Oficiul de Somaj' este mecanic...culmea in Constanta :lol: dar nu stiul locul :mrgreen: de munca...
Revenim la problema ta:
1. Acolo trebuie sa fie pozitia pentru conectare compresmetru
2. Problema ta siguru este simpla...
Aprindere in evacuare indica fie prea mult combustibil sau o valoare mica a energiei de aprindere (scanteie), ambele provoaca pierderi de putere. Practic amestecul carburant nu arde complet in cilindrii( exact cum ai precizat si tu) si se continua ardere in evacuare acolo unde intalneste oxigen(apar detonatii). Bujiile sunt noi, si nu sunt cauza, chiar daca difera un parametru, plus ca ralantiul este OK. Atentie ca nu cumva in ce au facut sa fi deconecat senzorul 'camshaft' :!: , conectorii in bobinele bujiilor.
Sa-ti conecteze din nou testerul, posibil acum dupa interventia lor sa citeasca erori.
Sunt curios de rezulat :geek:
Salut!
Stiu si eu multi raspopiti in domeniul mecanicii. Mi-au trecut prin mana multi oameni care fac jobul doar pentru bani fara sa aiba un minim de inclinatie sau vocatie catre ce inseamna meseria asta deloc usoara si care iti solicita creierul mai mult decat mainile.
Clar e semn de amestec bogat de comb in ciclul motor,ardere incompleta. Asta poate fi din exces de benz sau injectie defectuoasa(atomizare grosiera, timing aprindere sau injectie gresit) sau de aer insuficient in cyl.pe cale de consecinta daca am exces de comb e cam greu sa am problema la pompa,mai degraba la supapa de reglare presiune rampa ma gandesc...sa nu deschida si presiunea sa creasca si baga mai mult comb pe ciclu,zic si eu ca nu stiu schema exacta a instalatiei. Daca ma apuc sa studiez manualele ma fac Mini Engineer si salvez Mini-onii din CT. Din pacate timpul nu imi permite. Vine in 2 saptamani prietenul cu Cooper s din voiaj,tot inginer sef....la dublu altfel merge treaba. Imi aduc aminte un pasaj pe care mi l-a transmis azi: "masina de suflet nu se lasa la garaj si pleci, stai acolo si dai indicatii si sa ai un comportament asertiv". Deci practic eu trebuie sa conduc lucrarea si eu trebuie sa fac troubleshootingu. Asa am facut cu prietenul meu cand i-a fost schimbata fulia motor fara scula apeciala,pana la urma noi am scos-o,mecanicului i-a si fost rusine sa ne ceara bani...
Concluzie : eu am vrut o masina de distractie si vad ca devine un job,trebuie sa o invat. Nu ma plang...ca inginer mecanic imi excita simtul de mecanic astfel de provocari doar ca e un pic in afara domeniului meu si nu prea am timp...insa daca trebuie...va fi cu placere.
Va salut si va tin la curent.
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
Scrie răspuns